Zobacz temat

 Drukuj temat
Turniej 2021
Mikulus
Rozpoczęła się organizacja turnieju wakacyjnego.
Rozgrywki rozpoczynają się 15 lipca, natomiast aktualny etap, którym jest głosowanie na zasady turnieju, trwa do 10 lipca.
Po zakończeniu głosowań zostanie tutaj umieszczony post informujący o zasadach i przebiegu turnieju.
Wszelkie kwestie organizacyjne są rozstrzygane na naszym discordzie: https://discord.g...

Bo oto ciemność okrywa ziemię i gesty mrok spowija ludy, a ponad tobą jaśnieje Pan, i Jego chwała jawi się nad tobą.
 
Web
Mikulus
Turniej 2021


Podobnie jak w zeszłych latach zostaną przedstawione szczegółowo zasady dotyczące rozgrywek turnieju wakacyjnego.

- Discord -
Medium społecznościowym do komunikacji o turnieju jest nasz serwer Discord, do którego link znajduje się na górze strony. Tam też można się zapisać na turniej do 14 lipca 23:59:59. Turniej rozpoczyna się 15 lipca br.

- Zasady -
Rozgrywki odbywają się na oryginalnej wersji Ósmego cudu Świata, którą można pobrać tutaj: http://culturesna...l/8cud.EXE.
Każda rozgrywka będzie oparta o walkę PvP. Zwycięsko wychodzi gracz, który jako pierwszy spowoduje śmierć wszystkich jednostek gracza przeciwnego.
W sytuacjach w których gracz ucieka po mapie niedobitkami, należy dostarczyć organizatorowi screen wyniszczonej wioski przeciwnika dowodzący, że nie miał on szans na zwycięstwo.
Każdy gracz ma czas maksymalnie 4 dni na rozegranie dowolnej kolejnej rozgrywki od czasu ogłoszenia wyniku poprzedniej jego gry. Rozgrywkę można przedłużyć w ostateczności do 7 dni jeśli gracz który nie mógł grać w ciągu 4 dni ma ku temu ważny powód lub wśród 4 dni na czas rozegrania gry nie znajdowała się ani sobota, ani niedziela. Czas na rozegranie kolejnych gier się nie kumuluje. Osoba która nie może grać lub przegapi swoją grę przegrywa walkowerem.

Podział etapów na grupowe/ćwierćfinały itd. zostanie ustalony 14 lipca gdy będzie znana dokładna ilość osób biorących udział w turnieju.

- Czas Pokoju -
Podczas rozgrywki obowiązuje czas pokoju 1:30:00. Oznacza to że do upływu oznaczonego czasu wewnątrz gry, żaden ze współzawodników nie ma prawa atakować swojego przeciwnika oraz wprowadzać swoje jednostki do przeciwnej wioski. Wyjątek stanowi spotkanie się dwóch wojsk w miejscu oddalonym od obu wiosek, jednak w takich sytuacjach mimo wszystko zaleca się po prostu nie atakować wzajemnie.

- Mapa -
Mapą, która wygrała tegoroczne głosowanie jest Krwawa Rzeka. Wszystkie gry turniejowe będą rozgrywane na tejże mapie. Rozgrywki dwuosobowe mają mieć graczy na pozycjach 0 (lewy górny) i 5 (prawy dolny), natomiast ewentualne rozgrywki trzyosobowe (których mam nadzieję że nie będzie) na pozycjach 3 (lewy dolny), 1 (środek góra) i 5 (prawy dolny) pod warunkiem że gracze 3 i 5 zerwom sojusz na starcie, a gra nie będzie zawierała współpracy dwóch dowolnych graczy przeciw trzeciemu.
Ponadto na mapie nie może być obecny żaden sojuszniczy bot.
Download Krwawej Rzeki: http://culturesna...load_id=93

- Prędkość -
Rozgrywka domyślnie odbywa się na prędkości x3. Oznacza to, że nie można bez znaczącego powodu zmieniać powrotnie prędkości na x1 lub x2 w trakcie gry.
Mimo tej zasady jeśli dwóch graczy zgodzi się na grę na innej prędkości, mają oni prawo grać na x2 lub x1.

Po rozegranej rozgrywce zwycięzca zobowiązany jest dostarczyć informację o zwycięstwie albo na kanale #ogólny na Discordzie, albo w wiadomości prywatnej do Mikulus#7616.

Medium służącym do rozgrywek multiplayer jest jak zawsze hamachi: https://www.vpn.net/

- Crashe gry -
Jeśli w trakcie gry nastąpi błąd gry lub połączenia internetowego powodujący jej przerwanie, to o ile żaden z graczy nie domaga się ponownej rozgrywki, wygrywa ten gracz który zabił więcej jednostek przeciwnika. Jeśli żaden z przeciwników nie ma nic przeciwko, a tabela rozgrywek pozwala na takie rozwiązanie, to można dopuścić remis po tzw. "wywaleniu" gry.
Zakazane jest wymuszanie remisów poprzez ciągłe rozłączanie się/exploitowanie gry.

W przypadku nieoczekiwanych sytuacji organizator ma prawo wybrać rozwiązanie, które uznaje za najbardziej sprawiedliwe.

- Nagrody -
1 miejsce - 300 punktów i ranga Grandmaster (ewentualna dowolna gra max 50zł na Steamie jeśli pozwoli na to mój budżet + druga gra też max 50zł, z budżetu Ingvara)
2 miejsce - 200 punktów
3 miejsce - 100 punktów

Ponadto każdy uczestnik turnieju za samo uczestnictwo dostaje dodatkowe 25 punktów.

Wyniki głosowań na tegoroczne mapy turniejowe (każdy uczestnik mógł dla każdej z map dać głos -1 lub +1):
Dziki Bieg -3+1 = -2
Burza Przybrzeżna -4+2 = -2
Olimpiada -5+0 = -5
Mosty na Rzece -4+3 = -1
Wyspa Skarbów -3+3 = 0
Rzeka +1-4 = -3
Krwawa Rzeka -2+4 = 2

Zasady mogą ulec zmianie przed rozpoczęciem turnieju jeśli istnieją kwestie o których zapomniałem.
Mam nadzieję że wszystko jasno wyjaśniłem oraz życzę powodzenia w nadchodzącym turnieju. W razie niejasności pisać na discordzie Puszcza oczko

Edytowane przez Mikulus dnia 15-07-2021 00:53
Bo oto ciemność okrywa ziemię i gesty mrok spowija ludy, a ponad tobą jaśnieje Pan, i Jego chwała jawi się nad tobą.
 
Web
Emil
Dobrze że Rzeka nie wygrała, byłby najlepszy turniej ever Rozwalony

Discord: Emil#6764
Skype: live:.cid.cc694995c72bdff8
 
Rumu
śmiechłem czytając komentarz wyżej
 
Przejdź do forum: