Zobacz temat

 Drukuj temat
FrankMod - Prawdziwy rozwój Franków!
zkajo
thebadman napisał(a):

Skoro gra w mody/nowe mapy Cultures to gra nie odchodzi w zapomnienie, więc jeżeli twórcy np. wydadzą następną część to taka osoba łatwiej się tu o tym dowie niż ktoś, kto zupełnie o Culturesie zapomni.


Poprawka: gra pozostaje w pamięci tych, którzy już ją znają, a jest to raptem garstka osób. z której kasy się już nie wyciągnie. Gry komputerowe to biznes - nie zapominajmy o tym. Jeśli nagle w PC gamer pojawi się tytuł "New Cultures game!" to i tak ludzie przeczytają o starej.
 
ZbiRek
Dokładnie, tak jest ze wszystkim a głównie to można dostrzec w piosenkach i muzyce Uśmiecha się

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Ares
thebadban nie wydadzą bo im sie nie chce bo zarobili kase no to poco mają robić następne części
 
Neptun
no nie wiem,czy zrobili kase na kultures Lol
 
ZbiRek
Na Cultures Online na pewno...

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Krway
Piszerz że nie można by dodać koni. Jak by się uparł dało by radę zrobić jakby 2 rodzaj katapulty. Dodać zmienną skopiować starą po zmieniać to i owo wykasować atak miotania ziemniakami dać większą prędkość i inną tekstórke włolala jeździec konny jako zwiadowca. Wiem że to bardzo dużo męki i nawet nie śmie tego oczekiwać. Ale pewnie dałoby rade wykombinować.
 
Remik
Koń musiałbybyć zwierzęciem, a nie wehikułem... Czaisz budować konia jak katapulte? Rozwalony
 
ZbiRek
Hahaha wyobrażam sobie że lepisz konia z jedzenie, drewna i kamienia... genialne!! Rozwalony

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Remik
Ale możesz coś pokombinować Krway, bo może akurat zrobisz coś fajnego Uśmiecha się
 
ZbiRek
http://culturesna...9#comments

ReMik wrzucił.

Moja agencja: https://mayam.pl
 
zkajo
Krway napisał(a):

Piszerz że nie można by dodać koni. Jak by się uparł dało by radę zrobić jakby 2 rodzaj katapulty. Dodać zmienną skopiować starą po zmieniać to i owo wykasować atak miotania ziemniakami dać większą prędkość i inną tekstórke włolala jeździec konny jako zwiadowca. Wiem że to bardzo dużo męki i nawet nie śmie tego oczekiwać. Ale pewnie dałoby rade wykombinować.


Jeśli jest to takie proste, to proszę bardzo, rób. Osobiście uważam że modderzy powinni się skupić na innych rzeczach (nad tym co wiemy że może wyjść i być gotowe w najbliższym czasie). Poza tym, z tego co mi wiadomo, wikingowie nie byli zbyt słynni z jazdy konnej. Dodajmy że w butach jednostki i tak zapieprzają jakby miały rakiety na stopach podoczepiane. Gra po prostu nie jest pod to zrobiona, i sądzę że dodanie konia niewiele ciekawego by dodało, a byłoby pewnie strasznie zbugowane (o ile by się udało).

Sądzę że na Cultures studio nie zarobiło - na nowym Cultures online, może i owszem, kasa idzie, ale na starej serii, niestety ni bardzo. Była ona popularna tylko w Niemczech, i w Polsce oraz krajach sąsiadujących. Ogólnie to Europa Wschodnia ma zamiłowanie do strategii, kiedy zachodnia do FPS'ów.
 
Krway
Chodziło mi o to że jeśli da się dodać budynek to i można dodawać inne rzeczy. Na przykład ten koń i udowodnienie tego że się da. Jeśli udaje im się wprowadzić nowy dom z własnymi funkcjami to poprzez dodanie zwierzaczka drugiego woła z inną teksturą, dodanie budynku hodowli połączonej z płatnerzem. Co dało by nam drugi rodzaj katapulty i mielibyśmy zwiadowce albo naszego bohatyra. I tak vikingowie jeździli na koniach ale za bardzo na nich nie walczyli. Kiedyś jak będę jeszcze pamiętał i otworze kod to z tym pokombinuje. Tylko na razie muszę nabrać doświadczenia nie jestem po żadnym zajebistym kursie programowania, tylko dzisiaj pisałem egzamin z angola i nawet czasu nie miałem żeby się w mapę DAT pobawić :/
 
Remik
Nie jest tak jak piszesz... Po prostu niektórych rzeczy tak się nie da zrobić. Mechanizm gry jest jaki jest, po prostu Uśmiecha się
 
zkajo
Budynek + pathfinding. Tyle w temacie.
 
jakubek212121
Hmmm... ciekawe za ile Funatics odsprzedałoby prawo do gry Pokazuje język
 
Neptun
A powiedz nam Remiku przyjacielu jak tam prace nad murem obronnym ? Lol
 
ZbiRek
zkajo, budynków nie można dodawać innych dlatego, że w głównym silniku każdy obiekt ma własny numer, kod i z góry jest założone ile tych budynków będzie ogólnie.

Moja agencja: https://mayam.pl
 
zkajo
ZbiRek napisał(a):

zkajo, budynków nie można dodawać innych dlatego, że w głównym silniku każdy obiekt ma własny numer, kod i z góry jest założone ile tych budynków będzie ogólnie.


To była raczej odpowiedź dla naszego kolegi, który myśli że dodanie budynku z pathfindingiem jest strasznie proste Lol Jestem pewien że oprócz katapulty (która w grze jest strasznie toporna), nie byłoby to nic prostego, i skutkowałoby bugami.
 
ZbiRek
Aaa ok i masz racje Uśmiecha się

Moja agencja: https://mayam.pl
 
ZbiRek
ReMik czy jest możliwość zwiększenia w jakiś sposób ilości trybutów w grze? Jest ich z tego co widzę maksymalnie 18... ;/

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Przejdź do forum: