Zobacz temat
FrankMod - Prawdziwy rozwój Franków!
|
|
zkajo |
Dodany dnia 24-04-2014 19:52
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 222 Postów: 122 Data rejestracji: 12.11.12 |
thebadman napisał(a): Skoro gra w mody/nowe mapy Cultures to gra nie odchodzi w zapomnienie, więc jeżeli twórcy np. wydadzą następną część to taka osoba łatwiej się tu o tym dowie niż ktoś, kto zupełnie o Culturesie zapomni. Poprawka: gra pozostaje w pamięci tych, którzy już ją znają, a jest to raptem garstka osób. z której kasy się już nie wyciągnie. Gry komputerowe to biznes - nie zapominajmy o tym. Jeśli nagle w PC gamer pojawi się tytuł "New Cultures game!" to i tak ludzie przeczytają o starej. |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 24-04-2014 20:11
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Dokładnie, tak jest ze wszystkim a głównie to można dostrzec w piosenkach i muzyce Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Ares |
Dodany dnia 24-04-2014 22:20
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4068 Postów: 1054 Data rejestracji: 28.03.13 |
thebadban nie wydadzą bo im sie nie chce bo zarobili kase no to poco mają robić następne części |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 24-04-2014 22:40
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
no nie wiem,czy zrobili kase na kultures |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 24-04-2014 22:43
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Na Cultures Online na pewno... Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Krway |
Dodany dnia 24-04-2014 23:31
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 131 Postów: 85 Data rejestracji: 18.11.12 |
Piszerz że nie można by dodać koni. Jak by się uparł dało by radę zrobić jakby 2 rodzaj katapulty. Dodać zmienną skopiować starą po zmieniać to i owo wykasować atak miotania ziemniakami dać większą prędkość i inną tekstórke włolala jeździec konny jako zwiadowca. Wiem że to bardzo dużo męki i nawet nie śmie tego oczekiwać. Ale pewnie dałoby rade wykombinować. |
|
|
Remik |
Dodany dnia 25-04-2014 00:20
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Koń musiałbybyć zwierzęciem, a nie wehikułem... Czaisz budować konia jak katapulte? |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 25-04-2014 00:21
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Hahaha wyobrażam sobie że lepisz konia z jedzenie, drewna i kamienia... genialne!! Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Remik |
Dodany dnia 25-04-2014 00:26
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Ale możesz coś pokombinować Krway, bo może akurat zrobisz coś fajnego |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 25-04-2014 00:40
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
http://culturesna...9#comments ReMik wrzucił. Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
zkajo |
Dodany dnia 25-04-2014 01:39
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 222 Postów: 122 Data rejestracji: 12.11.12 |
Krway napisał(a): Piszerz że nie można by dodać koni. Jak by się uparł dało by radę zrobić jakby 2 rodzaj katapulty. Dodać zmienną skopiować starą po zmieniać to i owo wykasować atak miotania ziemniakami dać większą prędkość i inną tekstórke włolala jeździec konny jako zwiadowca. Wiem że to bardzo dużo męki i nawet nie śmie tego oczekiwać. Ale pewnie dałoby rade wykombinować. Jeśli jest to takie proste, to proszę bardzo, rób. Osobiście uważam że modderzy powinni się skupić na innych rzeczach (nad tym co wiemy że może wyjść i być gotowe w najbliższym czasie). Poza tym, z tego co mi wiadomo, wikingowie nie byli zbyt słynni z jazdy konnej. Dodajmy że w butach jednostki i tak zapieprzają jakby miały rakiety na stopach podoczepiane. Gra po prostu nie jest pod to zrobiona, i sądzę że dodanie konia niewiele ciekawego by dodało, a byłoby pewnie strasznie zbugowane (o ile by się udało). Sądzę że na Cultures studio nie zarobiło - na nowym Cultures online, może i owszem, kasa idzie, ale na starej serii, niestety ni bardzo. Była ona popularna tylko w Niemczech, i w Polsce oraz krajach sąsiadujących. Ogólnie to Europa Wschodnia ma zamiłowanie do strategii, kiedy zachodnia do FPS'ów. |
|
|
Krway |
Dodany dnia 25-04-2014 13:46
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 131 Postów: 85 Data rejestracji: 18.11.12 |
Chodziło mi o to że jeśli da się dodać budynek to i można dodawać inne rzeczy. Na przykład ten koń i udowodnienie tego że się da. Jeśli udaje im się wprowadzić nowy dom z własnymi funkcjami to poprzez dodanie zwierzaczka drugiego woła z inną teksturą, dodanie budynku hodowli połączonej z płatnerzem. Co dało by nam drugi rodzaj katapulty i mielibyśmy zwiadowce albo naszego bohatyra. I tak vikingowie jeździli na koniach ale za bardzo na nich nie walczyli. Kiedyś jak będę jeszcze pamiętał i otworze kod to z tym pokombinuje. Tylko na razie muszę nabrać doświadczenia nie jestem po żadnym zajebistym kursie programowania, tylko dzisiaj pisałem egzamin z angola i nawet czasu nie miałem żeby się w mapę DAT pobawić :/ |
|
|
Remik |
Dodany dnia 25-04-2014 15:47
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Nie jest tak jak piszesz... Po prostu niektórych rzeczy tak się nie da zrobić. Mechanizm gry jest jaki jest, po prostu |
|
|
zkajo |
Dodany dnia 25-04-2014 17:04
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 222 Postów: 122 Data rejestracji: 12.11.12 |
Budynek + pathfinding. Tyle w temacie. |
|
|
jakubek212121 |
Dodany dnia 25-04-2014 18:09
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 61 Postów: 31 Data rejestracji: 03.08.13 |
Hmmm... ciekawe za ile Funatics odsprzedałoby prawo do gry |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 25-04-2014 18:51
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
A powiedz nam Remiku przyjacielu jak tam prace nad murem obronnym ? |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 25-04-2014 19:01
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
zkajo, budynków nie można dodawać innych dlatego, że w głównym silniku każdy obiekt ma własny numer, kod i z góry jest założone ile tych budynków będzie ogólnie. Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
zkajo |
Dodany dnia 26-04-2014 12:09
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 222 Postów: 122 Data rejestracji: 12.11.12 |
ZbiRek napisał(a): zkajo, budynków nie można dodawać innych dlatego, że w głównym silniku każdy obiekt ma własny numer, kod i z góry jest założone ile tych budynków będzie ogólnie. To była raczej odpowiedź dla naszego kolegi, który myśli że dodanie budynku z pathfindingiem jest strasznie proste Jestem pewien że oprócz katapulty (która w grze jest strasznie toporna), nie byłoby to nic prostego, i skutkowałoby bugami. |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 26-04-2014 12:12
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Aaa ok i masz racje Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 26-04-2014 13:33
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
ReMik czy jest możliwość zwiększenia w jakiś sposób ilości trybutów w grze? Jest ich z tego co widzę maksymalnie 18... ;/ Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
Przejdź do forum: |