Zobacz temat
Mody do Cultures
|
|
Mokry |
Dodany dnia 01-02-2016 19:41
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Aktualnie to -Zwiększenie dmg (ale nie dla wikinga bo to jest tak że dla danej nacji się robi i dla danej broni czyli jak zwiększe wikingom to też nam a tego nie chcemy czyli reszta nacji wchodzi w gre) -Zwiększenie hp w budynkach (nie wiem jak u żołenirzy) -Zwiększenie potrzebnych surowców do budowy w sumie to tyle ale myślę że to i tak sporo i bardzo przyjemniej się gra Zrobiłem mape porozumienia ale zamiast wikingów to Franki były to powiem że nie mogłem tego przejść 6h gra trwała i nie dało rady teraz zmniejszyłem troche DMG więc muszę spróbować może się uda zrobiłem tą korekte ze zbrojami te DMG można zmienić też w zależność od zbroji mogę zrobić że płytowa będzie najsłabsza a skórzeana najelpsza (bez sensu) aktualnie jest inaczej jak bym to dodawał to bym wszystko napisał co zostało zmienio |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 01-02-2016 20:06
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
To napiszcie mi czy zwiększyć te towary potrzebane do budowy o 2x czy lepiej jakieś nowe tylko jak nowe to wypiszcie |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 01-02-2016 20:23
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
po prostu kieruj się wyglądem budynku Ja jeszcze podsunę pomysł żeby zwiększyć "życie" palisady x10 |
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 01-02-2016 20:36
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
Wolałbym żeby każda budowla kosztowała 2x drożej niż w oryginale, ale takie budynki jak koszary czy świątynia niech kosztują 2,5x chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 01-02-2016 21:47
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Łatwiej będzie mi zrobić to co proponuje Berserk bo tam i tak są tylko same liczby bym musiał robić testy jaka liczba odpowiada za jaki towar żeby zrobić wszystko perfekcyjnie chyba że jest to gdzieś zapisane to jeszcze zobaczę jak to wyjdzie narazie muszę dokończyć te obrażenia co zacząłem robić bo jak narazie tylko jest zrobione dla franków |
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 01-02-2016 22:23
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
Another idea - koszary, oprócz funkcji rekrutacyjnej, pełnią też funkcję obronną tak jak wieża, tyle że mieści wewnątrz do 10 łuczników z długimi łukami i tyle samo z krótkimi. Realne? chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
Remik |
Dodany dnia 01-02-2016 22:40
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
We frankmodzie tak jest przeciez Że w koszarach można się bronić i chyba też dawać łuczników (tego nie jestem pewny) to jest na pewno do zrobienia w każdym bądź razie. Pobawiłbym się też tym, ale czasu ni ma w ogóle... |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 01-02-2016 22:50
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Ja też nie mam czasu, jak coś zrobisz typu FrankMod to pisz do mnie na PW, to wypromuje hehe |
|
|
Remik |
Dodany dnia 02-02-2016 00:13
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Dzisiaj z Rebgarem chwile siedzieliśmy więc może coś będzie |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 02-02-2016 01:29
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Nom mam nadzieje ze bedzie poszukam tego z koszarami a co wy na to zeby zrobic cos takiego bo nikt nie robi np zelaznej wloczni tylko wszyscy dlugi miecz i luki to bym ponerfil dlugi miecz i np zwiekszy dm w wloczni zeby tez ludzie grali innymi broniami |
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 02-02-2016 01:34
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
A da się zrobić tak, żeby włócznik dźgał szybciej tą włócznią? Bo wg mnie jest to najwolniejsza broń, zanim włócznik uderzy to woj z długim mieczem zdąży 3 razy go walnąć chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 02-02-2016 09:33
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
Neptun się ucieszy To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 02-02-2016 16:46
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
Skaczę z radości Ale moim zdaniem to włócznia to jest taki "ciężki kaliber" Raz a dobrze zaiebać no może dwa |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 02-02-2016 17:22
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
No niestety z szybkością chyba nic nie poradzę ale jak uda mi się coś z tym zrobić to zrobie też żeby inne nacje mogły wszystkie brpnie "D ale to marne szanse na to by były ale mozna zrobić że np żel włóćznia bije 25% więcej czy coś w podobie i wtedy bardziej się będzie opłacało ją robić aktualnie cały czas testuje zmiany |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 02-02-2016 19:44
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Muszę wam powiedzieć że jak ktoś będzie chciał w to grać to mapy będzie trzeba robić specjalnie pod to bo jak ktoś dostanie atak w 60 min to nie szans na obronę dałem po 2x więcej towarów gdzie niegdzie nawet więcej czasami też mniej ale no tak jak mówię 1 gra będzie dłużej trwała sama rozbudowa Co o tym myślicie dobry pomysł z tymi surowcami? I mam jeszcze pomysł (zauważyłem że wszyscy grają łucznikami) żeby jak się będzie dało że łucznicy będą mieli po 2.5k hp zamiast 5 a np woje z mieczami itp to po 6 |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 02-02-2016 19:52
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
a cywile po 1000 - 2000 hp |
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 02-02-2016 20:24
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
Właśnie, niech cywile mają mniej HP chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 02-02-2016 22:15
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Wpadłem na kolejny pomysł co wy na to aby zrobić że w farmie jden pracownik tak samo w browarze i innych tylko napiszcie mi jakieś budynki pomóżcie a z tymi łucznikami to dobry pomysł jak się będzie dało to cywili też zmienię ale dla każdej nacji czy tylko wikingów tak żeby na hita schodzili? |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 02-02-2016 22:33
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
najlepiej każdej, a każda nacja może mieć inne właściwości? |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 02-02-2016 23:09
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
No w broni się da dla każdej nacji odzielnie z hp jeszcze nie wiem ;P próbowałem zrobić tak żeby miód pitny robiło się z zboża i wody tylko mam problem zrobiłem żeby dało się tam magazynować zboże i wode lecz on nie chce wyprodukować tego pewnie jeszcze w innym folderze trzeba to zmienić |
|
Przejdź do forum: |