Zobacz temat

 Drukuj temat
Mody do Cultures
Mokry
Aktualnie to
-Zwiększenie dmg (ale nie dla wikinga bo to jest tak że dla danej nacji się robi i dla danej broni czyli jak zwiększe wikingom to też nam a tego nie chcemy czyli reszta nacji wchodzi w gre)
-Zwiększenie hp w budynkach (nie wiem jak u żołenirzy)
-Zwiększenie potrzebnych surowców do budowy

w sumie to tyle ale myślę że to i tak sporo i bardzo przyjemniej się gra Zrobiłem mape porozumienia ale zamiast wikingów to Franki były to powiem że nie mogłem tego przejść 6h gra trwała i nie dało rady teraz zmniejszyłem troche DMG więc muszę spróbować może się uda zrobiłem tą korekte ze zbrojami te DMG można zmienić też w zależność od zbroji mogę zrobić że płytowa będzie najsłabsza a skórzeana najelpsza (bez sensu) aktualnie jest inaczej jak bym to dodawał to bym wszystko napisał co zostało zmienio Lol
 
Mokry
To napiszcie mi czy zwiększyć te towary potrzebane do budowy o 2x czy lepiej jakieś nowe tylko jak nowe to wypiszcie Lol
 
Neptun
po prostu kieruj się wyglądem budynku Lol

Ja jeszcze podsunę pomysł żeby zwiększyć "życie" palisady x10
 
Ingvar
Wolałbym żeby każda budowla kosztowała 2x drożej niż w oryginale, ale takie budynki jak koszary czy świątynia niech kosztują 2,5x

chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016)
Ingvar (5.09.2016 - ?)
 
Mokry
Łatwiej będzie mi zrobić to co proponuje Berserk bo tam i tak są tylko same liczby bym musiał robić testy jaka liczba odpowiada za jaki towar żeby zrobić wszystko perfekcyjnie Lol chyba że jest to gdzieś zapisane to jeszcze zobaczę jak to wyjdzie narazie muszę dokończyć te obrażenia co zacząłem robić bo jak narazie tylko jest zrobione dla franków Pokazuje język
 
Ingvar
Another idea Lol - koszary, oprócz funkcji rekrutacyjnej, pełnią też funkcję obronną tak jak wieża, tyle że mieści wewnątrz do 10 łuczników z długimi łukami i tyle samo z krótkimi. Realne?

chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016)
Ingvar (5.09.2016 - ?)
 
Remik
We frankmodzie tak jest przeciez Rozwalony Że w koszarach można się bronić i chyba też dawać łuczników (tego nie jestem pewny) to jest na pewno do zrobienia w każdym bądź razie. Pobawiłbym się też tym, ale czasu ni ma w ogóle...
 
ZbiRek
Ja też nie mam czasu, jak coś zrobisz typu FrankMod to pisz do mnie na PW, to wypromuje hehe
 
Remik
Dzisiaj z Rebgarem chwile siedzieliśmy więc może coś będzie Uśmiecha się
 
Mokry
Nom mam nadzieje ze bedzie poszukam tego z koszarami Rozwalony a co wy na to zeby zrobic cos takiego bo nikt nie robi np zelaznej wloczni tylko wszyscy dlugi miecz i luki to bym ponerfil dlugi miecz i np zwiekszy dm w wloczni zeby tez ludzie grali innymi broniami Rozwalony
 
Ingvar
A da się zrobić tak, żeby włócznik dźgał szybciej tą włócznią? Bo wg mnie jest to najwolniejsza broń, zanim włócznik uderzy to woj z długim mieczem zdąży 3 razy go walnąć Pokazuje język

chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016)
Ingvar (5.09.2016 - ?)
 
SanTiago
Neptun się ucieszy Lol

To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział Puszcza oczko
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć?
Youtube
https://www.youtu...AKuS4lOBWA
TheModders
http://themodders...le;u=14807
World of Players
http://forum.worl...52-Germano
Forum Soulfire
http://soulfire.w...user=15991
Bractwo Spolszczenia
http://bractwospo...mp;uid=250
Forum TaleWorlds
https://forums.ta...on=profile
Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało:
https://steamcomm...055085219/
 
Neptun
Skaczę z radości Lol
Ale moim zdaniem to włócznia to jest taki "ciężki kaliber"
Raz a dobrze zaiebać no może dwa Lol
 
Mokry
No niestety z szybkością chyba nic nie poradzę ale jak uda mi się coś z tym zrobić to zrobie też żeby inne nacje mogły wszystkie brpnie "D ale to marne szanse na to by były ale mozna zrobić że np żel włóćznia bije 25% więcej czy coś w podobie i wtedy bardziej się będzie opłacało ją robić aktualnie cały czas testuje zmiany Pokazuje język
 
Mokry
Muszę wam powiedzieć że jak ktoś będzie chciał w to grać to mapy będzie trzeba robić specjalnie pod to bo jak ktoś dostanie atak w 60 min to nie szans na obronę dałem po 2x więcej towarów gdzie niegdzie nawet więcej czasami też mniej ale no tak jak mówię 1 gra będzie dłużej trwała sama rozbudowa Co o tym myślicie dobry pomysł z tymi surowcami? I mam jeszcze pomysł (zauważyłem że wszyscy grają łucznikami) żeby jak się będzie dało że łucznicy będą mieli po 2.5k hp zamiast 5 a np woje z mieczami itp to po 6
 
Neptun
a cywile po 1000 - 2000 hp
 
Ingvar
Właśnie, niech cywile mają mniej HP

chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016)
Ingvar (5.09.2016 - ?)
 
Mokry
Wpadłem na kolejny pomysł co wy na to aby zrobić że w farmie jden pracownik tak samo w browarze i innych tylko napiszcie mi jakieś budynki pomóżcie Lol Lol a z tymi łucznikami to dobry pomysł jak się będzie dało to cywili też zmienię ale dla każdej nacji czy tylko wikingów tak żeby na hita schodzili? Pokazuje język
 
Neptun
najlepiej każdej, a każda nacja może mieć inne właściwości?
 
Mokry
No w broni się da dla każdej nacji odzielnie z hp jeszcze nie wiem ;P
próbowałem zrobić tak żeby miód pitny robiło się z zboża i wody tylko mam problem zrobiłem żeby dało się tam magazynować zboże i wode lecz on nie chce wyprodukować tego pewnie jeszcze w innym folderze trzeba to zmienić
 
Przejdź do forum: