Zobacz temat
Cultures- Wielka aktualizacja
|
|
Mokry |
Dodany dnia 14-11-2016 16:04
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Niestety dodać więcej ludzi nie da rady w obecnej sytułacji |
|
|
Remik |
Dodany dnia 14-11-2016 16:55
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Sugeruję odświeżenie pierwszego postu z utworzoną listą poprawek do stworzenia, aby zaczęło coś się rzeczywiście dziać z tym tematem. Myślę Proszak, że ty to ogarniasz, ja natomiast dzisiaj postaram się przygotować pliki na których będziemy mogli pracować przy tym patchu oraz zacznę działać z programem o którym wspominałem. Jeśli jest to aż tak aktywny temat to również musimy w jakich sposób unormować dodawanie pomysłów, żeby nic nie uciekło i było konkretne. Tym mam nadzieje, że zajmie się moderator. Z mojej strony do pomysłów sugeruje dodanie launchera, z pomocą którego moglibyśmy uruchamiać grę z poszczególnymi dodatkami, poprawkami lub oryginalną wersję. Bo może kiedyś ktoś zrobi wersję super hard, że ciężko będzie na singlu grać? Zobaczymy, działajmy! |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 14-11-2016 17:20
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
I ewentualnie zrobić wersję gry ze zmienioną muzyką można To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 14-11-2016 17:43
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
To już mod |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 14-11-2016 20:48
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
No a co ty myślałeś? To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
Remik |
Dodany dnia 14-11-2016 21:37
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Z fajnych rzeczy, ale trudnych tak sobie myślałem nad stworzeniem generatora map do gry wieloosobowej. To byłoby coś granie multi na mapie, której ani jeden ani drugi gracz nie widział. |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 14-11-2016 21:50
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
To lecimy z tym wiesz gdzie mnie szukać hehe |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 14-11-2016 22:59
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
To ja jeszcze dorzucę- skróty klawiszowe W Cultures jest już sporo całkiem przydatnych skrótów klawiszowych, ale myślę że można stworzyć ich jeszcze więcej. Coś w stylu wybrania wszystkich żołnierzy, z podziałem na piechurów łuczników itd. Można wymyślić coś ciekawego |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 14-11-2016 23:54
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Do dzieła zatem. Małymi kroczkami, najpierw to co już na pewno umiemy zrobić, czyli: -Zwiększenie hp wieżom obronnym i katapultom o 50% - ok - Dodanie obrażeń dla myśliwego - ok - Zwiększenie pojemności załogi okrętów do 31 ludzi - ok - Zwiększenie ładowności fermy bydła do 30j. mięsa,skóry, owiec i wołów - ok - Zwiększenie ładowności koszar do 100j, składowanych towarów - ok - Zmiana nazw budynków i towarów. Określcie się proszę czy rzeczywiście chcemy powrotu do starego nazewnictwa (Browar- miodostynia, piekarnia i cukiernia, mała/duża wieża obronna itp) Wiem bowiem że to jednak 8 cud jest najczęściej ogrywany i może nazwy z tej odsłony już na tyle weszły w pamięć że nie warto mieszać. Ja bym osobiście niektóre pozmieniał ale nie wszystkie. - ok Z towarami sprawa jest bardziej oczywista: kamień i kamienny blok muszą powrócić ;D - Zwiększenie odporności zbroi płytowej i kolczugi przeciw łukom, do równego poziomu co tuniki i skórzane pancerze - ok - Zwiększenie pojemności wózka do 15, zaprzęgu do 30, zaś okrętu do 70 - raczej tak - Zwiększenie zasięgu obszaru pracy zbieraczy przydzielonych do budynków -ciężkie - Zwiększenie limitu asystenta do 300j. - ciężkie - Odświeżenie menu głównego (tym zajmę się osobiście) - cieżkie To są te najprostsze, czy na pewno ReMik jeszcze określi. Do dzieła, niech każdy kto chce coś z tego zrobić, po prostu napisze że się zajmie tym i tym żeby inni niepotrzebnie nie powtarzali. Jeszcze pisząc to przyszła mi na myśl taka kwestia: Każdemu zdarzy się czasem głodówka. Załóżmy że zaczyna brakować jedzenia, dużo osób chodzi głodnych ale właśnie udało się postawić piekarnię. Mianuje się więc piekarza myśląc że będzie wybawieniem. Nic z tego, piekarz sam jest głodny i zamiast zająć się wypiekaniem chleba, lata po krzakach. A przecież mógłby upiec bochenek w pierwszej kolejności dla siebie, by potem normalnie pracować. Dokładnie tak jak robi to rybak. Rybak nieważne jak bardzo jest głodny, jeżeli ma możliwość łowić, to złowi i sobie zje. Gdyby udało się podobne zachowanie uzyskać u piekarza, byłoby cacy ;D //Remik- dodałem swoje dopiski Edytowane przez Remik dnia 15-11-2016 18:03 |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 15-11-2016 00:46
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Jeżeli by się dało to proponuję dodać kolejne poziomy Wieży Obronnej przez co poziomy 3,4,5 dodawały by jej dużo HP. A ulepszenie na 5 poziom dać taki kolosalnie drogi typu mikstury lecznicze, monety - ceną oczywiście ogromnej obrony EDIT: górę odwołuję bo to nie byłby patch - Zwiększenie obszaru pracy pracowników w budynkach. Edytowane przez ZbiRek dnia 15-11-2016 01:17 Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Proszak |
Dodany dnia 16-11-2016 03:16
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Jeszcze mi przyszly do glowy dwie kwestie Pierwsza to drobnostka- chodzi o to aby z wielblądow dropiła skóra Natomiast druga sprawa to jeden z najwiekszych bledow ktory jak zaden inny kladzie sie na rozrywce. Nikt o nim nie wspomnial bo uznlismy go juz za czesc gry. Chodzi oczywiscie o Bug ze szkołą. Moze by go tak naprawic i grac jak bog przykazal? co o tym sadzicie? |
|
|
halk6000 |
Dodany dnia 16-11-2016 08:12
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 7 Postów: 7 Data rejestracji: 16.11.16 |
witam jestem fanem tej gry i mój kumpel też jeśli by ktoś chciał się zająć poprawieniem gry to proponował bym ją napisać albo od podstaw albo zrobić upath który -aktualizuje wszystkie biblioteki . -wyłączyć przywieszanie większych armii i zdjąć albo pokazywać limit jednostek na mapie , bo wiem że jak za dużo to kobiety przestają rodzić. - przyspieszanie danego budynku razy 8 tzn budowanie jak skończy prędkość wraca do ustawionej wcześniej x3 ,2,1 -przyspieszenie produkcji np. w kamieniarskim ,kamieniołomie do 5 x na jakąś ilość po tym czasie wraca do normy -zwiększenie limitu składników wydobywanych i produkowanych przez facia np. do 50 możliwość wpisywania ile konkretnie chcemy -zwiększenie dodatkowo ilości w papierach do 60 możliwość wpisywania liczb - dodanie do wydawania żołnierzom zbroi konkretnych na zasadzie włącz/wyłącz -odblokowanie monumentu 8 cudów świata ( budynek bohaterów) np. 50 marmury 50 dachówek 150 drewna żołnierzom z określoną bronią można przydzielić by się tam uczyli muszą mieć 100 % doświadczenia trening trwa 150 s i są od tego czasu hero (bojarni) krótki miecz cyra długi łuk hatie posiada 2 szable więc z 1 długim mieczem włócznik drewniana (smok) żelazna (ten 2 ) mani zwykły żołnierz bez broni można mieć po 1 reguły gry się lekko wtedy zmieniają i nie mog0 ci umrzeć bo przegrasz . |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 16-11-2016 11:18
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
To już by nie przypominało patcha, to by już chyba nie były culturesy . |
|
|
halk6000 |
Dodany dnia 16-11-2016 12:19
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 7 Postów: 7 Data rejestracji: 16.11.16 |
i coś z handlem trzeba zrobić by móc handlować z graczami na multi lub jeśli czegoś nie wiem a jest możliwość to mi powiedźcie . (poprawiam) chodzi mi o handel z graczami czym chcemy co se ustawimy coś jak na kampanii z botami , lub z botami kiedy gramy sojusz ) co do tego to raczej wszystko jest w grze wystarczy tylko odpowiednio skonfigurować . raczej nadal zostaną tymi samymi bo przecież wszystkie aktualizacje brałem pod uwagę tempo rozgrywki ,udogodnienie gry w kwestii przyspieszeń budowy kiedy budujesz lub coś produkujesz tylko że do 1 budynku lub wydobywania ,produkcji surowca a rozgrywka typu żołnierze kobiety dorastanie przenoszenie zostaje tak samo szybkie jak było chodzi mi tylko o przyspieszenie czasowo danej produkcji i o ile masz zaznaczonego tego gościa lub budynek bo jak pójdziesz gdzieś indziej to ci zwolni. Edytowane przez halk6000 dnia 17-11-2016 22:53 |
|
|
Joz |
Dodany dnia 16-11-2016 16:23
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
na multiplayer mozesz se zaprzęgiem pod magazyn przynosic Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
Remik |
Dodany dnia 16-11-2016 23:24
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Nie wiem jakie masz na myśli biblioteki do zaktualizowania Zdajesz sobie sprawę ile potrzeba czasu i wszystkiego, żeby napisać coś takiego od początku? |
|
|
halk6000 |
Dodany dnia 17-11-2016 19:00
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 7 Postów: 7 Data rejestracji: 16.11.16 |
nom raczej tak średnio se zdaje sprawę ale miej więcej , poza tym jak ,,piszecie temat wielka aktualizacja " to raczej chodzi o wielką aktualizacje nie powiedzą co mają na myśli a potem pretensje że zrozumiałem to tak a nie inaczej poza tym gry tego typu na obecnych informatyków powinny być tego typu system windows xp napisane w znacznie krótszy czas nisz pisane kiedyś , technologia to umożliwia a co do samej aktualizacji bibliotek to raczej chyba by wystarczyło pozmieniać biblioteki i po edytować to co jest obecne by miały wejście do tych nowoczesnych sama edycja raczej by zajęła mniej czasu oczywiście zakładam że by robił to ktoś ogarnięty . bo w kwestii aktualizacji grafiki czy mechanizmów gry to raczej by była robota od innego ziomka |
|
|
Remik |
Dodany dnia 17-11-2016 21:47
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Nikt nie ma pretensji Odnośnie bibliotek to są to tylko biblioteki właściwie do muzyki i odtwarzania filmików (tych przerywników), to na prawdę nie wiele, a w dodatku pewnie nie ma nowszy, bo teraz są używane całkiem inne technologie. Odnośnie całego silnika gry jest on wewnątrz aplikacji, co jest wręcz śmiesznym rozwiązaniem i nie daje mizerne możliwości zmian. Odnośnie szybszego programowania niż kiedyś to masz całkowicie racje, jednak to i tak dużo roboty |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 18-11-2016 17:22
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Jeszcze kilka lat mojej nauki i będę wiedział o czym piszesz |
|
|
Ares |
Dodany dnia 18-11-2016 17:28
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4068 Postów: 1054 Data rejestracji: 28.03.13 |
Hehe |
|
Przejdź do forum: |