Zobacz temat

 Drukuj temat
funatics biały?
ZbiRek
http://www.funati... strona naszego prekursora w niedocenianiu naszej strony ostatnio jakiś nieczynny.


Jak sądzicie, czym zwrócimy ich uwagę na naszą społeczność?

Moja agencja: https://mayam.pl
 
SanTiago
Wiesz, oni nie mówią po polsku. To może być dosyć ograniczające, bo niczego tu nie przeczytają.

To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział Puszcza oczko
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć?
Youtube
https://www.youtu...AKuS4lOBWA
TheModders
http://themodders...le;u=14807
World of Players
http://forum.worl...52-Germano
Forum Soulfire
http://soulfire.w...user=15991
Bractwo Spolszczenia
http://bractwospo...mp;uid=250
Forum TaleWorlds
https://forums.ta...on=profile
Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało:
https://steamcomm...055085219/
 
Joz
mapy i frankmod!

jeżeli zobaczą ile pracy tu zostalo wykonane na podstawowym edytorze to ............

Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
 
bjarni
Tak wogule to oni jeszcze istnieją? Bo jeśli tak, to faktycznie popatrzyli by się na mapy i na frank moda tak jak mówi jozenkow. Wtedy szczęki by im opadły Lol
 
Neptun
A jeżeli nie do prawa autorskie już nas nie ograniczają
 
RajTo
A gdyby prawa autorskie nas nie ograniczały to co moglibyśmy zrobić z grą ? Jakieś cuda ? Lol
 
bjarni
Też się zastanawiam Lol Ale fajny by było gdyby funtastic zrobiło jakąs aktualizacje do culturesa która umożliwiałyby rozgrywkę na większą skalę. Chodzi o to że można dać więcej budynków, ludzi zwierząt itp. No i żeby armie nie lagowały Lol
 
Ares
Co do budynków to raczej już nic dodać nie można (jeżeli chodzi o Wikingów), ale bronie, kolejne nacje oraz zwierzęta jak najbardziej można dodać Puszcza oczko
 
ZbiRek
Mody możemy robić i je wydawać, oczywiście za darmo. Jest to zgodne z prawem autorskim. Ale kolejna część... hmm

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Ares
Już było tysiąc postów z nową częścią i nigdy ona nie powstała Pokazuje język Rozwalony
 
ZbiRek
Bo to nie jest takie proste, nie mamy plików z silnika, mamy tylko jego opcje. Gdybyśmy mieli odkodowany silnik moglibyśmy go tak zmodować, że ŁO JA PIE***LE Lol

Moja agencja: https://mayam.pl
 
bjarni
Ares, nie zrozumieliśmy się. Znaczy to też, ale chodziło mi oto, żeby podczas gry można było zbudować więcej budynków itd. Lol
 
Ares
Chodzi Ci o usunięcie limitu budynków ?
 
RajTo
To jak wydam saracen moda to wyślijmy saracen i frank moda oraz nasze mapy do twórców gry, może zobaczą jacy jesteśmy zajebiści i dadzą nam prawa do odkodowania silnika czy coś w tym stylu Rozwalony
x1
 
Neptun
RajTo napisał(a):

A gdyby prawa autorskie nas nie ograniczały to co moglibyśmy zrobić z grą ? Jakieś cuda ? :D


Na początek uploadować cultures na stronę . Potem się zobaczy
 
RajTo
Neptun

Chcesz mieć problemy z prawem to zauploaduj 8 cud na strone Lol
Przy okazji zobzczymy czy twórcy interesują się nami Pokazuje język
 
ZbiRek
RajTo napisał(a):

To jak wydam saracen moda to wyślijmy saracen i frank moda oraz nasze mapy do twórców gry, może zobaczą jacy jesteśmy zajebiści i dadzą nam prawa do odkodowania silnika czy coś w tym stylu xd


Prawa do odkodowania nam nie wystarczą, bo go nie odkodujemy. Będziemy potrzebować open source kodu do gry Lol

Moja agencja: https://mayam.pl
 
bjarni
Ares napisał(a):

Chodzi Ci o usunięcie limitu budynków ?


Dokładnie, ale po prostu zwiększenie liczby
 
Ares
ok, to zwracam honor.
x1
 
Przejdź do forum: