Zobacz temat
Amatorski Projekt Cultures
|
|
Joz |
Dodany dnia 16-12-2017 21:35
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
gdybyś miał chociaż średnią wiedzę z kodowania wiedziałbyś że gra i jej mechanika to wiecej niż tylko narysowanie pola z sześcianów i postawienia na nim budynku Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
Gavert |
Dodany dnia 16-12-2017 21:52
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 40 Postów: 14 Data rejestracji: 06.12.17 |
Kompletnie się zgodzę. Musiałem sobie zobrazować po macoszemu jak ma cokolwiek wyglądać. Ogólnie przedstawiłem to wszystko, bo chciałem uzyskać parę odpowiedzi. Oczywistym jest to, że konkretne rzeczy pokaże(jeśli w ogóle pokaże) za parę miesięcy. Jestem w pełni świadomy, że to nie jest takie proste. |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 17-12-2017 15:01
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Tu chyba brakuje pierwszego posta? |
|
|
Gavert |
Dodany dnia 17-12-2017 16:31
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 40 Postów: 14 Data rejestracji: 06.12.17 |
Usunąłem, bo ludzie chyba wolą konkrety, co bardzo rozumiem. Jeżeli jednak ktoś nadal chce linka do mojej wizji i pytań odnośnie projektu to proszę bardzo https://www.dropb...t.pdf?dl=0, jednak to nie jest nic gotowego, ani prototyp. W trakcie tworzenia mapy w unity chciałem was spytać co myślicie o systemie, który podałem w prezentacji, a nie oczywiste gadanie, że kodowanie to nie jest postawienie budynku na sześciokąty. Oczywiste było to, że jeszcze daleka droga, a samo pokazanie budynku było ułatwieniem w zobrazowaniu mojej myśli. Edytowane przez Gavert dnia 17-12-2017 16:41 |
|
|
Joz |
Dodany dnia 17-12-2017 17:21
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
doceniam twoje chęci i motywacje, ale tworzenie gry w pojedynkę możesz sobie odpuścić. w prawym gornym rogu strony masz opcję "szukaj" i wyszukaj sobie stare tematy odnośnie cultures 5 i co z tego wyszło Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
Gavert |
Dodany dnia 17-12-2017 17:48
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 40 Postów: 14 Data rejestracji: 06.12.17 |
Wyjdzie czy nie, nie ma znaczenia. Co się nauczę podczas tego to będzie moje i może kiedy ktoś nam zaproponuje odświeżenie gry wtedy chętnie się przyłącze. Czas pokaże jak to zwykle bywa Przepraszam za zaśmiecanie ostatnio forum. Edytowane przez Gavert dnia 17-12-2017 17:59 |
|
|
bjarni |
Dodany dnia 17-12-2017 20:00
|
Administrator Punktów: 2052 Postów: 1089 Data rejestracji: 14.03.14 |
Kolego, nie przepraszaj za zaśmiecanie forum bo tego nie robisz, a jedynie próbujesz wnieść coś na nie. Kolega Jozenkow uświadomił Cie tylko, że to bardzo ciężka sprawa, zwłaszcza jeżeli chodzi o nas. |
|
|
Joz |
Dodany dnia 17-12-2017 20:28
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
nie jestem twoim kolegom Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
bjarni |
Dodany dnia 17-12-2017 20:43
|
Administrator Punktów: 2052 Postów: 1089 Data rejestracji: 14.03.14 |
wiem cwelu że nie masz kolegów, ale napisałem tak żeby nie było Ci przykro |
|
|
Joz |
Dodany dnia 17-12-2017 21:22
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
jestem twoim przyjacielem Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
bjarni |
Dodany dnia 17-12-2017 21:40
|
Administrator Punktów: 2052 Postów: 1089 Data rejestracji: 14.03.14 |
co |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 18-12-2017 08:42
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
Wikingów sto. To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
Gavert |
Dodany dnia 31-12-2017 17:52
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 40 Postów: 14 Data rejestracji: 06.12.17 |
Ogólnie zacznę od uczenia się pisania skryptów z poradników Unity. Powoli, ale jednak. Niestety dopiero za 20-30 dni będę mógł zacząć ponownie się uczyć . Co do grafiki i animacji to najgorszy problem gdyż każdy lubi grafikę czy to z Cultures 1 bądź 2 w tym ja, ale nie mam cholernego pojęcia jak znaleźć kogoś kto potrafi odtworzyć taką grafikę. W dodatku mapa jest w 3D a tekstury w 2D co trochę miesza w głowie przy tworzeniu. Dziękuję za pomysł z Unreal engine mimo to podstaw się pouczę na Unity ze względu na popularność i ilość poradników, ale dopóki nie będę miał doświadczenia i wiedzy nie będę nikomu zawracał dupy o pomoc. |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 03-01-2018 13:29
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Szybciej byłoby zrobienie gry przeglądarkowej Przynajmniej w moim przypadku. A Twój koncept to prawie prawda, ale jest używany wszędzie: http://hexagor.io/ Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
zkajo |
Dodany dnia 04-05-2018 11:45
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 222 Postów: 122 Data rejestracji: 12.11.12 |
Edit: Temat chyba RIP, nie sprawdziłem daty TNE napisał(a): Myślę też, że wybrałeś do tego zły silnik. Jesteś osobą, która nie zna się na kodowaniu i zapewne na Unity. Unreal jest bardziej zaawansowany, ale jednak robił bym to na nim. Blueprinty zrobią ci całą robotę, a darmowe assety do tego silnika ją ułatwią. Muszę się nie zgodzić. Unreal wygląda ładnie, i nadaje się do produkcji gier typu FPS czy TPS, ale nie jest to silnik tak wszechstronny. W ciągu kilku ostatnich lat, można było zaobserwować ogrom amatorów zaczynających właśnie od Unity. Powód jest prosty: silnik jest bardzo przystępny, i choć wymaga podstawowej wiedzy programowania, można go ogarnąć w kilka godzin bez większego problemu. Unreal wygrywa w grafice... ale Unity już powolu doczłapuje. Co do projektu - owszem, nie jest to nic prostego, ale potraktuj to jako projekt do nauki. Jeśli interesuje cię nauka programowania, dam ci mały tip: wszystko rozdrabniaj na części pierwsze. Nie podchodź do tego z myślą "muszę zrobić grę" tylko "muszę sprawić by ta postać się poruszyła", "muszę sprawić by ten NPC zmienił kolor" itp itd. Wszystko działa najlepiej kiedy gry są modularne: zrobione z części samodzielnych które współgrają ze sobą. Jeśli potrzeba Ci pomocy czy porady, napisz, chętnie coś tam dopowiem, ale niestety nie mam czasu by coś większego tam robić Powodzonka! |
|
|
Leiwark |
Dodany dnia 30-05-2018 10:48
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 101 Postów: 79 Data rejestracji: 29.11.14 |
Ciekawy projekt. Szkoda że pewnie nie wyjdzie :/ |
|
Przejdź do forum: |