Zobacz temat

 Drukuj temat
Logic type
Remik
Pliki animacji są w postaci podobnej do plikow pcx, a właściwie zbiorów takich plików. Nie posiadają takowych kolorów tylko są one z przekazywanych dodatkowo palet. Dlatego można kolorować różnie wszystko. W danym pliku moze byc bardzo duzo takich plikow graficznych, które są uruchamiana według pliku atomicanimations wskazujac jaka czynnosc jakie obrazy ma pokazywac ile kratek jak szybko itp. Ogólnie ciężka sprawa trochę, ale jeśli ktoś się zna dobrze na strukturach plików możemy porozmawiać.
 
Ares
Hehe, skojarzyło mi się z taką rzeczą którą w młodości się zabawiałem Lol
Chodzi o takie karteczki które szybko się przewijało Uśmiecha się i o ile dobrze zrozumiałem to, to na tym mniej więcej polega Rozwalony Pokazuje język
 
RajTo
A wie ktoś może jak zmienić kolor budynków ? I czy jest to trudne do zrobienia ?
 
SanTiago
A ja nadal ponawiam pytanie co do ulepszeń budynków Rozwalony Bo chcę mieć modyfikację skończoną już w weekend Rozwalony

To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział Puszcza oczko
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć?
Youtube
https://www.youtu...AKuS4lOBWA
TheModders
http://themodders...le;u=14807
World of Players
http://forum.worl...52-Germano
Forum Soulfire
http://soulfire.w...user=15991
Bractwo Spolszczenia
http://bractwospo...mp;uid=250
Forum TaleWorlds
https://forums.ta...on=profile
Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało:
https://steamcomm...055085219/
 
Remik
Zmiana kolorów bydynków jest tam gdzie ustawienia odnośnie budynków. Ile surowców wymagaja. W miejscy pod BOB cos tam jest własnie paleta i tam to należy zmienić, żeby były inne kolory
 
Silver Dragon
Moze ktos powiedziec (dokladnie) gdzie znajdujÄ… sie tekstury?

;-)
 
Remik
W rozpakowanym libie w folderze engine2d/bobs/, który znajduje sie w datax/lib/data0001.lib
 
Proszak
boobs
x1
 
StachuMMV
Takie tam grzebanie Rozwalony

A co do pytania:

WSZYSTKIE linijki które mają 0 jako pierwszą liczbę kopiujesz i zmieniasz 1, 2 i tak dalej Uśmiecha się

Discord: jamilr_
 
Przejdź do forum: