Zobacz temat

 Drukuj temat
Jak tworzyć wilkołaki w zamkach w edytorze
Archibald
Cześć!
Wie ktoś jak zrobić tak aby jednostki pojawiały się same w grze
Porsze o pomoc
Z góry dziękuje!Puszcza oczko

Edytowane przez ZbiRek dnia 04-05-2013 15:07
Moje skype: czarnyrycerzkruk
Profil Steam -
Zagraj ze mnÄ… Lol
 
ZbiRek
Opisz bardziej swój problem bo nie czaje...

Jednostki same w grze? Ale w edytorze czy co?

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Archibald
Chce aby np. wężołaki same się respiły jak np. w misji polowanie na trofea w cultures 3

Moje skype: czarnyrycerzkruk
Profil Steam -
Zagraj ze mnÄ… Lol
 
ZbiRek
Robisz to tak:
Jak chcesz mieć zamek franków, w którym się będą respić wilkołaki, to zmieniasz graczowi nacje na franki, stawiasz koszary i po wstawieniu koszar zmieniasz mu nacje na człowiek - wąż i zaznaczasz tryb AI. Potem wchodzisz w AI i masz tak:

www.culturesnation.pl/Pytanie-odpowiedzpng1.png

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Archibald
dzięki
spróbuje i zobacze czy zadziała
Spoko

Moje skype: czarnyrycerzkruk
Profil Steam -
Zagraj ze mnÄ… Lol
 
ZbiRek
Ok, jakbyś miał jakieś pytania, to nie zamykam tego tematu i zmienię mu tytuł na jakiś trafniejszy jakby ktoś szukał czegoś podobnego ;]

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Archibald
działa
Chodzi mi jeszcze o to jak by zrobic aby graczowi ludziemu też tak sie pojawiały jednoski

Moje skype: czarnyrycerzkruk
Profil Steam -
Zagraj ze mnÄ… Lol
 
ZbiRek
Da siÄ™, ale nie w normalnym edytorze ;]

Proszak mam nadzieje dzisiaj zrobi poradnik ;]

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Proszak
Na dzisiaj nie dam rady, mówiłem żę tego jest bardzo dużo, jeśli ktoś bezzwłocznie potrzebuje takich informacji to niech mi napisze na pw swojego skype ja postaram się pomóc.
 
Przejdź do forum: