Zobacz temat

 Drukuj temat
Edytor zewnętrzny i błąd podłoża
aron1122
Witam,
Jestem to nowy i mam pytanko:
Jak tworze pcx w gimpie albo ProMotion i używam palety kolorów z gry(folder editor/misc) żeby tworzyć warstwy podłoża np.law, skał, itd. to po załadowaniu pliku w edytor tekstury są całkiem inne np. zamiast lawy jest glina, zamiast piasku trawa itp.
Można to obejść czy po załadowaniu mapy muszę ręcznie te tekstury zmieniać?
 
Maurycy
Coś jest nie tak, na pewno nie mylisz kolorów? Podeślij zdjęcie pcx i surowej mapy
 
aron1122
Surowej tj. wygenerowanej z pcx'a w edytorze?
 
Maurycy
Tak
 
aron1122
https://zapodaj.n...c.png.html
https://zapodaj.n...3.png.html
 
Maurycy
Dobra, tego chyba jeszcze nie było
 
Remik
Paleta musi być źle zaimportowana, ale masz kolory może ustawione na CMYK? Spróbuj jakiś inny pcx zmodyfikować tak aby wyszło ci to co tam planowałeś i zobacz czy będzie działało, albo w ogolę sprawdź czy standardowe pcx dołączone do edytora poprawnie się wczytują.
Pozdrawiam
 
aron1122
Oryginalne pcx dołączone do edytora działają normalnie. Próbowałem nawet mapke zrobić z kolorów innego pcx(z gry) ale dalej były złe podłoża.
Możesz powiedzieć coś o tych kolorach CMYK?
 
Remik
Nie chodzi ze takie same kolory maja być ale musi być taka sama paleta. Spróbuj otworzyć oryginalny pcx jakiś zmodyfikować go (w tym pliku) i zapisać jako nowy i sprawdź czy pomoze. Ewentualnie może te kolory masz ustawione w programie na CMYK zamiast RGB
 
aron1122
Zmodyfikowane pliki pcx z katalogu editor wczytały tekstury poprawnie.
 
Przejdź do forum: