Zobacz temat

 Drukuj temat
Europa Universalis IV - Problem
Mateo22
Witam! Dzisiaj zauważyłem, że na steamie jest promocja. Poszedłem do sklepu po paysafecard i kupiłem sobie Europę Universalis IV. Z początku było wszystko dobrze, ale kliknąłem, żeby wyjść do menu głównego i gra się wyłączyła, aby włączyć się od nowa. Czy wie ktoś jak to naprawić?
 
Neptun
Nie wiem jak ci pomóc ale zapytam czy to polska wersja?
 
Mateo22
Nie. Jest po angielsku.
 
ZbiRek
To jest normalne, gra musi się przeładować, żeby wgrać od nowa specjalnie skrypty na AI, które się cały czas losują. Chodzi o to, żeby nie było nigdy tego samego w czasie rozgrywki. A po multi musi przełączyć karty sieciowe dlatego się przeładowuje.

Jak się nauczysz to napisz, zagramy sobie na multi, ja gram dość często ;-)
 
Mateo22
Najpierw to ja sam się muszę nauczyć jak grać. Ledwo ją kupiłem. Jestem totalnym nowicjuszem Pokazuje język
 
ZbiRek
Ciężka gra, ale wielka satysfakcja Puszcza oczko
 
Neptun
Przyłączę się do was Pokazuje język

Trójka mi się bardzo spodobała więc czas na coś nowego Lol
 
Mateo22
A podpowie mi ktoś jakie państwo w EUIV jest dobre na początek?
 
Mateo22
Po jakimś czasie postanowiłem powrócić do Europki. Wznawiam pytanie. Jakie państwo dobre na początek i może jakiś fajny poradnik?
 
Neptun
Zagraj sobie w eu mare nostrum , utrudnione Lol
A co do państwa - Poland Lol no albo austria
 
Mateo22
Utrudnione? Jak ja nawet normalnie nie potrafiÄ™ dobrze...
 
Neptun
Wiesz, to nie tak że całkiem utrudnione, bo są to jest zbiór wszystkich dodatków, sa plusy i minusy
 
Mateo22
Najpierw to ja muszę sie nauczyć dobrze grać, bo nie umiem Pokazuje język
 
ZbiRek
Najłatwiej nauczyć się Ottomanami Puszcza oczko

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Mateo22
Spróbuję. Grałem już Szwecją i Anglią, ale tam upadłem bardzo szybko. Mam nadzieję, że tam pójdzie dobrze...
 
Mateo22
Kurczę. Faktycznie. Dzięki za radę Lol Bardzo szybko Konstantynopol trafił w moje ręce. Czas na dalsze podboje!
 
ZbiRek