Cookie Control - W związku z nowym prawem Unii Europejskiej jesteśmy zobligowani poinformować, że nasza strona używa Cookies (ciasteczek) do przechowywania informacji np. o tym kiedy się zalogowałeś. Używają tego wszystkie strony w internecie, natomiast obywatele Euro-landu muszą zostać o tym poinformowani drugi raz i kliknąć przycisk \"Akceptuj cookies\".
Mapa bardzo przyzwoita. Zachowana jest symetria kluczowa w tego typu dziełach - nadaje się więc ona pod sprawiedliwe walki. Śmiem twierdzić, że jeżeli mapa ta przypadnie do gustu społeczności, to będzie mieć ona szanse na wystąpienie w przyszłym turnieju. Niewielki bot znajdujący się na środku mapy stanowi ciekawe urozmaicenie terenu, psychologicznie działa to podobnie do m.in. różnych landscape'ów i wilkołaków w Magicznym Lesie, jednak tutaj trochę bardziej uporządkowanie i minimalistycznie to wygląda. Topografia terenu jest względnie nieskomplikowana, jednak mimo tego umożliwia utworzenie się kilku różnych frontów walk, innymi słowy teren nie jest tak wykwintny jak np. Burza Przybrzeżna, jednak zdecydowanie bardziej sprzyja strategicznemu planowaniu niż wymieniona mapa. Wadą może być bardzo zachmurzona miniaturka - na grze multiplayer nie ma co ukrywać przed graczami w terenie, więc lepiej żeby była cała widoczna, chociażby z przyczyn organizacyjnych. Ciągłe wybrukowane drogi dają poczucie tego że gracz jest prowadzony za rączkę do bazy przeciwnika, czego beneficjalność może być wątpliwa, jednak zdaje mi się że w tym wypadku wpasowuje się w lekko frankoński klimat, który był zamierzony.