Zobacz temat
Strona 2 z 2: 12
|
Kompendium wiedzy - poradnik moddera
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 17-02-2017 18:33
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Musisz uruchomić jako administrator Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
StachuMMV |
Dodany dnia 17-02-2017 23:17
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2915 Postów: 749 Data rejestracji: 31.08.15 |
Albo po prostu zmiebić typ konta na Admina Discord: jamilr_
|
|
|
USER_NAME_01 |
Dodany dnia 19-02-2017 16:16
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 55 Postów: 35 Data rejestracji: 28.11.16 |
Wie ktoś, o co chodzi? Konwertować z cif na txt mogę do woli, lecz txt do cif zadziałało tylko raz... Nie wydaje mi się, że coś pomyliłem, bo przepisywałem literka po literce jak na tutorialu... EDIT: Problem występuje tylko po zmodyfikowaniu pliku. Dzieje się tak ze wszystkimi plikami. EDIT2: Da się w jakikolwiek sposób zrobić, żeby gra czytała modyfikowane mapy z kampanii? Edytowane przez USER_NAME_01 dnia 19-02-2017 18:03 Lubię majonez.
|
|
|
Mateo |
Dodany dnia 19-02-2017 19:48
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 25 Postów: 23 Data rejestracji: 28.01.17 |
1. Nie musisz konwertować do .CIF , gra spokojnie czyta jak jest w formacie .ini . 2. Tak musisz wypakować sobie liba i mapy z kampanii masz w folderze data\maps . |
|
|
USER_NAME_01 |
Dodany dnia 19-02-2017 23:10
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 55 Postów: 35 Data rejestracji: 28.11.16 |
Problem w tym, że po wstawieniu map gra ich nie czyta (jeśli zrobię swoją to czyta, z tym problemu nie ma), ale jeśli edytuję np. piramidy z Giza, to jej nie czyta. Lubię majonez.
|
|
|
Joz |
Dodany dnia 20-02-2017 12:57
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
jak edytujesz piramidy z giza no to bedzie ona widoczna w menu kampani i pamietaj o takiej samej nazwie folderu z mapą Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
USER_NAME_01 |
Dodany dnia 20-02-2017 14:40
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 55 Postów: 35 Data rejestracji: 28.11.16 |
Czyli nie da rady zrobić osobnej mapy kopiując istniejącą (single player, nie kampania)? Lubię majonez.
|
|
|
Mateo |
Dodany dnia 20-02-2017 15:10
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 25 Postów: 23 Data rejestracji: 28.01.17 |
Można, musisz dodać do pliku map.ini: [misc_maptype] maptype #CLEAN_MAP_TYPE_SINGLE_PLAYER_FREE A także w tym samym pliku zmienić: mapguid 52 126 88 78 80 231 195 68 159 98 63 234 113 255 138 123 Na jakieś inne randomowe cyfry . (Nie zmienione są) . I oczywiście musi być w folderze data/maps . |
|
|
USER_NAME_01 |
Dodany dnia 20-02-2017 15:36
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 55 Postów: 35 Data rejestracji: 28.11.16 |
W mapach kampanii nie ma pliku ini. Powinienem go stworzyć (skopiować z innej mojej mapy i zmienić)? Lubię majonez.
|
|
|
Joz |
Dodany dnia 20-02-2017 15:56
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
W folderze z mapą masz plik map.cif i musisz przekonwerowac go do .ini Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
USER_NAME_01 |
Dodany dnia 20-02-2017 16:18
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 55 Postów: 35 Data rejestracji: 28.11.16 |
Dobra, ale teraz wywala błąd tutaj: maptype #CLEAN_MAP_TYPE_SINGLE_PLAYER_FREE Lubię majonez.
|
|
|
Mateo |
Dodany dnia 20-02-2017 16:51
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 25 Postów: 23 Data rejestracji: 28.01.17 |
@SmoczyWojownik to nie kod gry. @USER_NAME_01 wyślij cały folder z tą mapą . |
|
|
USER_NAME_01 |
Dodany dnia 20-02-2017 18:37
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 55 Postów: 35 Data rejestracji: 28.11.16 |
Jakbym grzebał w source code gry to nie mógłbym pisać o tym, bo jest to zabronione przez twórców. Jakby ktoś z firmy to widział to mogliby mnie spokojnie pozwać. Poza tym, modyfikowanie map jest dozwolone. Lubię majonez.
|
|
|
Remik |
Dodany dnia 20-02-2017 18:59
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
A to nie można definiować zmiennych statycznych po za kodem źródłowym? Po za tym kod źródłowy jest tajemnicą i raczej nikt z osób postronnych nie ma do niego dostępu. |
|
|
Silver Dragon |
Dodany dnia 13-07-2017 23:46
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 340 Postów: 210 Data rejestracji: 08.03.16 |
Gdzie domyslnie Game Extractor zapisuje pliki? ;-)
|
|
|
damek012 |
Dodany dnia 08-12-2017 02:51
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 9 Postów: 9 Data rejestracji: 02.02.17 |
A ja mam takie pytanie. Darmowa wersja extractora pozwala na wypakowanie plików z liba. A w drugą stronę już nie... Jak mogę zrobić by gra działała bez tej konwersji? |
|
|
Rumu |
Dodany dnia 20-03-2018 18:44
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2031 Postów: 556 Data rejestracji: 16.12.16 |
Silver Dragon folder z grÄ…/DataX/libs |
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |