Zobacz temat

 Drukuj temat
Cultures- Wielka aktualizacja
Mokry
Niestety dodać więcej ludzi nie da rady w obecnej sytułacji

 
Remik
Sugeruję odświeżenie pierwszego postu z utworzoną listą poprawek do stworzenia, aby zaczęło coś się rzeczywiście dziać z tym tematem. Myślę Proszak, że ty to ogarniasz, ja natomiast dzisiaj postaram się przygotować pliki na których będziemy mogli pracować przy tym patchu oraz zacznę działać z programem o którym wspominałem. Jeśli jest to aż tak aktywny temat to również musimy w jakich sposób unormować dodawanie pomysłów, żeby nic nie uciekło i było konkretne. Tym mam nadzieje, że zajmie się moderator.

Z mojej strony do pomysłów sugeruje dodanie launchera, z pomocą którego moglibyśmy uruchamiać grę z poszczególnymi dodatkami, poprawkami lub oryginalną wersję. Bo może kiedyś ktoś zrobi wersję super hard, że ciężko będzie na singlu grać? Zobaczymy, działajmy! Uśmiecha się

 
SanTiago
I ewentualnie zrobić wersję gry ze zmienioną muzyką można Uśmiecha się


To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział Puszcza oczko
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć?
Youtube
https://www.youtu...AKuS4lOBWA
TheModders
http://themodders...le;u=14807
World of Players
http://forum.worl...52-Germano
Forum Soulfire
http://soulfire.w...user=15991
Bractwo Spolszczenia
http://bractwospo...mp;uid=250
Forum TaleWorlds
https://forums.ta...on=profile
Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało:
https://steamcomm...055085219/
 
Proszak
SanTiago napisał(a):

I ewentualnie zrobić wersję gry ze zmienioną muzyką można :)


To już mod

 
SanTiago
No a co ty myślałeś? Lol


To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział Puszcza oczko
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć?
Youtube
https://www.youtu...AKuS4lOBWA
TheModders
http://themodders...le;u=14807
World of Players
http://forum.worl...52-Germano
Forum Soulfire
http://soulfire.w...user=15991
Bractwo Spolszczenia
http://bractwospo...mp;uid=250
Forum TaleWorlds
https://forums.ta...on=profile
Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało:
https://steamcomm...055085219/
 
Remik
Z fajnych rzeczy, ale trudnych tak sobie myślałem nad stworzeniem generatora map do gry wieloosobowej. To byłoby coś granie multi na mapie, której ani jeden ani drugi gracz nie widział.

 
Mokry
To lecimy z tym Lol wiesz gdzie mnie szukać hehe

 
Proszak
To ja jeszcze dorzucę- skróty klawiszowe
W Cultures jest już sporo całkiem przydatnych skrótów klawiszowych, ale myślę że można stworzyć ich jeszcze więcej. Coś w stylu wybrania wszystkich żołnierzy, z podziałem na piechurów łuczników itd.
Można wymyślić coś ciekawego

 
Proszak
Do dzieła zatem.
Małymi kroczkami, najpierw to co już na pewno umiemy zrobić, czyli:

-Zwiększenie hp wieżom obronnym i katapultom o 50% - ok

- Dodanie obrażeń dla myśliwego - ok

- Zwiększenie pojemności załogi okrętów do 31 ludzi - ok

- Zwiększenie ładowności fermy bydła do 30j. mięsa,skóry, owiec i wołów - ok

- Zwiększenie ładowności koszar do 100j, składowanych towarów - ok

- Zmiana nazw budynków i towarów. Określcie się proszę czy rzeczywiście chcemy powrotu do starego nazewnictwa (Browar- miodostynia, piekarnia i cukiernia, mała/duża wieża obronna itp)
Wiem bowiem że to jednak 8 cud jest najczęściej ogrywany i może nazwy z tej odsłony już na tyle weszły w pamięć że nie warto mieszać.
Ja bym osobiście niektóre pozmieniał ale nie wszystkie. - ok

Z towarami sprawa jest bardziej oczywista:
kamień i kamienny blok muszą powrócić ;D

- Zwiększenie odporności zbroi płytowej i kolczugi przeciw łukom, do równego poziomu co tuniki i skórzane pancerze - ok

- Zwiększenie pojemności wózka do 15, zaprzęgu do 30, zaś okrętu do 70 - raczej tak

- Zwiększenie zasięgu obszaru pracy zbieraczy przydzielonych do budynków -ciężkie

- Zwiększenie limitu asystenta do 300j. - ciężkie

- Odświeżenie menu głównego (tym zajmę się osobiście) - cieżkie


To są te najprostsze, czy na pewno ReMik jeszcze określi.
Do dzieła, niech każdy kto chce coś z tego zrobić, po prostu napisze że się zajmie tym i tym żeby inni niepotrzebnie nie powtarzali.

Jeszcze pisząc to przyszła mi na myśl taka kwestia:
Każdemu zdarzy się czasem głodówka.
Załóżmy że zaczyna brakować jedzenia, dużo osób chodzi głodnych ale właśnie udało się postawić piekarnię. Mianuje się więc piekarza myśląc że będzie wybawieniem. Nic z tego, piekarz sam jest głodny i zamiast zająć się wypiekaniem chleba, lata po krzakach. A przecież mógłby upiec bochenek w pierwszej kolejności dla siebie, by potem normalnie pracować.
Dokładnie tak jak robi to rybak. Rybak nieważne jak bardzo jest głodny, jeżeli ma możliwość łowić, to złowi i sobie zje. Gdyby udało się podobne zachowanie uzyskać u piekarza, byłoby cacy ;D

//Remik- dodałem swoje dopiski


Edytowane przez Remik dnia 15-11-2016 18:03
 
ZbiRek
Jeżeli by się dało to proponuję dodać kolejne poziomy Wieży Obronnej przez co poziomy 3,4,5 dodawały by jej dużo HP. A ulepszenie na 5 poziom dać taki kolosalnie drogi typu mikstury lecznicze, monety - ceną oczywiście ogromnej obrony Lol

EDIT: górę odwołuję bo to nie byłby patch

- Zwiększenie obszaru pracy pracowników w budynkach.


Edytowane przez ZbiRek dnia 15-11-2016 01:17
Moja agencja: https://mayam.pl
 
Proszak
Jeszcze mi przyszly do glowy dwie kwestie
Pierwsza to drobnostka- chodzi o to aby z wielblądow dropiła skóra

Natomiast druga sprawa to jeden z najwiekszych bledow ktory jak zaden inny kladzie sie na rozrywce. Nikt o nim nie wspomnial bo uznlismy go juz za czesc gry.
Chodzi oczywiscie o Bug ze szkołą. Moze by go tak naprawic i grac jak bog przykazal?
co o tym sadzicie?

 
halk6000
witam jestem fanem tej gry i mój kumpel też jeśli by ktoś chciał się zająć poprawieniem gry to proponował bym ją napisać albo od podstaw albo zrobić upath który
-aktualizuje wszystkie biblioteki .
-wyłączyć przywieszanie większych armii i zdjąć albo pokazywać limit jednostek na mapie , bo wiem że jak za dużo to kobiety przestają rodzić.
- przyspieszanie danego budynku razy 8 tzn budowanie jak skończy prędkość wraca do ustawionej wcześniej x3 ,2,1
-przyspieszenie produkcji np. w kamieniarskim ,kamieniołomie do 5 x na jakąś ilość po tym czasie wraca do normy
-zwiększenie limitu składników wydobywanych i produkowanych przez facia np. do 50 możliwość wpisywania ile konkretnie chcemy
-zwiększenie dodatkowo ilości w papierach do 60 możliwość wpisywania liczb
- dodanie do wydawania żołnierzom zbroi konkretnych na zasadzie włącz/wyłącz
-odblokowanie monumentu 8 cudów świata ( budynek bohaterów)
np. 50 marmury 50 dachówek 150 drewna
żołnierzom z określoną bronią można przydzielić by się tam uczyli
muszą mieć 100 % doświadczenia
trening trwa 150 s i są od tego czasu hero (bojarni) krótki miecz
cyra długi łuk
hatie posiada 2 szable więc z 1 długim mieczem
włócznik drewniana (smok)
żelazna (ten 2 )
mani zwykły żołnierz bez broni
można mieć po 1 reguły gry się lekko wtedy zmieniają i nie mog0 ci umrzeć bo przegrasz .

 
Neptun
To już by nie przypominało patcha, to by już chyba nie były culturesy .

 
halk6000
i coś z handlem trzeba zrobić by móc handlować z graczami na multi lub jeśli czegoś nie wiem a jest możliwość to mi powiedźcie .
(poprawiam) chodzi mi o handel z graczami czym chcemy co se ustawimy coÅ› jak na kampanii z botami , lub z botami kiedy gramy sojusz )


co do tego to raczej wszystko jest w grze wystarczy tylko odpowiednio skonfigurować . raczej nadal zostaną tymi samymi bo przecież wszystkie aktualizacje brałem pod uwagę tempo rozgrywki ,udogodnienie gry w kwestii przyspieszeń budowy kiedy budujesz lub coś produkujesz tylko że do 1 budynku lub wydobywania ,produkcji surowca a rozgrywka typu żołnierze kobiety dorastanie przenoszenie zostaje tak samo szybkie jak było chodzi mi tylko o przyspieszenie czasowo danej produkcji i o ile masz zaznaczonego tego gościa lub budynek bo jak pójdziesz gdzieś indziej to ci zwolni.


Edytowane przez halk6000 dnia 17-11-2016 22:53
 
Joz
na multiplayer mozesz se zaprzęgiem pod magazyn przynosic


Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
 
Remik
Nie wiem jakie masz na myśli biblioteki do zaktualizowania Lol Zdajesz sobie sprawę ile potrzeba czasu i wszystkiego, żeby napisać coś takiego od początku?

 
halk6000
nom raczej tak średnio se zdaje sprawę ale miej więcej , poza tym jak ,,piszecie temat wielka aktualizacja " to raczej chodzi o wielką aktualizacje nie powiedzą co mają na myśli a potem pretensje że zrozumiałem to tak a nie inaczej Uśmiecha się poza tym gry tego typu na obecnych informatyków powinny być tego typu system windows xp napisane w znacznie krótszy czas nisz pisane kiedyś , technologia to umożliwia a co do samej aktualizacji bibliotek to raczej chyba by wystarczyło pozmieniać biblioteki i po edytować to co jest obecne by miały wejście do tych nowoczesnych sama edycja raczej by zajęła mniej czasu oczywiście zakładam że by robił to ktoś ogarnięty . bo w kwestii aktualizacji grafiki czy mechanizmów gry to raczej by była robota od innego ziomka

 
Remik
Nikt nie ma pretensji Uśmiecha się Odnośnie bibliotek to są to tylko biblioteki właściwie do muzyki i odtwarzania filmików (tych przerywników), to na prawdę nie wiele, a w dodatku pewnie nie ma nowszy, bo teraz są używane całkiem inne technologie.
Odnośnie całego silnika gry jest on wewnątrz aplikacji, co jest wręcz śmiesznym rozwiązaniem i nie daje mizerne możliwości zmian.

Odnośnie szybszego programowania niż kiedyś to masz całkowicie racje, jednak to i tak dużo roboty Uśmiecha się

 
Mokry
Jeszcze kilka lat mojej nauki i będę wiedział o czym piszesz Lol

 
Ares
Hehe

 
Przejdź do forum: