Zobacz temat
Cultures- Wielka aktualizacja
|
|
StachuMMV |
Dodany dnia 18-11-2016 22:12
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2915 Postów: 749 Data rejestracji: 31.08.15 |
Ja bym dodał: -Animowne Tło w WnP i odświerzenie starego w ÓcŚ. -Dodanie murów kamiennych jako fordyfikacje i żelezne oraz żelazno - drewniane bramy. -Górskie magazyny -Dodanie możliwości obracania budynków przed ich postawieniem (Opcjonalnie) -Zmiejszenie ilość ukrytych Wieśniaków w Strażnicy 1. Strażnia 2 natomiast przejełą by dawną ilość z małej wersji. I najważniejsze według mnie: Dodanie lepszej orientacji ludom w szukania jagód. Wkońcu chyba każdy miał z tym problemy :). Discord: jamilr_
|
|
|
Neptun |
Dodany dnia 18-11-2016 22:41
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
No jak obracanie budynków jak one są w 2D ? |
|
|
StachuMMV |
Dodany dnia 18-11-2016 22:44
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2915 Postów: 749 Data rejestracji: 31.08.15 |
No wnl sumie zapomiałem xD. Ale jest CHYBA możliwość przerzucenia na drugą strone. Discord: jamilr_
|
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 19-11-2016 10:07
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
-Skuteczność posługiwania się bronią byłaby zależna od doświadczenia woja, przy osiągnięciu 100% woje np. z długimi łukami strzelaliby z częstotliwością podobną do krótkiego łuku (czyli dokładnie tak jak Cyra), trening w koszarach miałby jeszcze większy sens. -Zmniejszenie pojemności plecaka cywilów i żołnierzy do 2 slotów, niech będzie trudniej! -Statki kosztują ZNACZNIE więcej drewna, tak samo katapulta, taczka i zaprzęg. -Robotnicy wykonujący profesje nie wymagające użycia narzędzi, maja zablokowany slot na to (tragarz, kupiec, zwiadowca), pomocne przy rozdawaniu żelaznych narzędzi w Asystencie. -Możliwość transportu jednej katapulty na statek. -Procentowa szansa na urodzenie dwójki, a nawet trójki dzieci przez kobietę. -Coś bardziej hardkorowego: cykl życia mieszkańców (dzieciństwo > dorosłość > starość > śmierć) chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 19-11-2016 10:56
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
@Emilando Mozna zrobic jedynie odbicie lustrzane ale wtedy cień będzie z innej strony @Ingvar Z tymi narzędziami to naprawde rozsądne, po co mają zabierac skoro i tak im sie nie orzydadzą |
|
|
Ares |
Dodany dnia 19-11-2016 12:43
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4068 Postów: 1054 Data rejestracji: 28.03.13 |
Akurat ta śmierć fajna byłaby przez chwilę ;/ Ale racja na Hardkorowe mapy byłoby dobre, więc dorzucam mój pomysł: -Dodanie nowego poziomu trudności: Hardkorowy/Bardzo Trudny czy jakoś tak. Grając na tym poziomie, oprócz większego zapotrzebowania na spanie jedzenie itd. Dodane by było: -Cykl życia (dzieciństwo > dorosłość > starość > śmierć). -Zapotrzebowanie ładnie mówiąc na robienie dzieci. -Zapotrzebowanie na lepsze warunki pracy. -Mniej życia budynków i postaci (W końcu ma być trudno) |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 19-11-2016 13:29
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
No tak, ale z tym cyklem to co z mapami, takimi jak na przykład moje, gdzie jest jeden bohater, i on jest zwykłym żołnierzem. I co wtedy? To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 19-11-2016 15:48
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
Wtedy taka mapa będzie time trialem chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 19-11-2016 18:48
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
No nie wiem To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 19-11-2016 19:40
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
PiszÄ…c na poczÄ…tku abyscie wzieli pod uwage fakt ze ma byc to patch a nie rozbudowany mod, wiedzialem ze i tak niektorzy nie zrozumiejÄ… roznicy. Wiele dziwbych propozycji sie tu pojawilo ale umieranie naturalne jednostek to wybitnie glupi pomysl |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 19-11-2016 20:07
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
Nie warto raczej polemizować To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
Ares |
Dodany dnia 19-11-2016 21:25
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4068 Postów: 1054 Data rejestracji: 28.03.13 |
Akurat podałem propozycję kolegi wyżej, stwierdzając, że to dobry pomysł. |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 20-11-2016 03:26
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
No rozumiem Ale wiecie, patch ma za zadanie aby gra byla mniej upierdliwa tam gdzie obecnie jest. Rzucanie kilejnych kłód pod nogi nie ma sensu. Jednocześnie myślę ze stworzenie czwartego, trudniejszego poziomu trudności jest jak najbardziej okej tylko niech to będzie przemyślane. Padło już kilka rozsądnych prolozycji w tym kierunku i myślę że da się z tego coś sensownegi ułożyć, tylko nie popadajmy w abstrakcję ;D |
|
|
StachuMMV |
Dodany dnia 20-11-2016 16:22
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2915 Postów: 749 Data rejestracji: 31.08.15 |
Do czwartego poziomu trudności bym dodał: -Mniejszą wielkość renderowania mapy i szukania krzaków. -Mniejsza ilość HP dla ludzi. -Religia dla każdego. I wiele więcej rzeczy... Discord: jamilr_
|
|
|
Ares |
Dodany dnia 20-11-2016 19:07
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4068 Postów: 1054 Data rejestracji: 28.03.13 |
A w ogóle to ktoś to zaczyna robić czy to tylko takie gadanie ? |
|
|
Ares |
Dodany dnia 20-11-2016 19:07
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4068 Postów: 1054 Data rejestracji: 28.03.13 |
A w ogóle to ktoś to zaczyna robić czy to tylko takie gadanie ? |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 20-11-2016 21:01
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
Mniemam, iż fifty-fifty To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
Ziomus |
Dodany dnia 29-11-2016 00:35
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 1 Punktów: 1470 Postów: 361 Data rejestracji: 29.10.12 |
Ja tak kminię nad pomysłem z oddziałami, bo kiedy jednostki wojskowe idą to strasznie się ro[CENZURA]ujo na wszystkie strony świata.(Kto grał w AOE ten wie jak ślicznie jednostki idą w oddziale). Zaletą tego jest spore odkrywanie terenu, minusem natomiast to, że ciężko ich jakoś złapać jak się rozpieprzą dosłownie wszędzie. Proszak napisał(a): Coś w stylu wybrania wszystkich żołnierzy, z podziałem na piechurów łuczników itd. Można wymyślić coś ciekawego Jeśli będziesz wystarczająco uparty możesz bawić się z grupami (CTRL + 1-9) Zwiększenie obszaru roboczego zbieracza do takiego, jaki ma tragarz to rzecz absolutnie do wykonania, to jest wręcz niezbędne I tu pojawia się złoty pomysł, który by was zniszczył poziomem trudności jego wykonania oraz jego absolutnie ogromną zaletą: Dodajmy odrobinkę więcej realizmu. No bo kto do cholery chodzi z jedną buteleczką miodu? Serio, poważnie pytam, kto? Ktoś, kto jest normalny bierze co najmniej 2 butelki. Czyli na czym ten pomysł polega: chodzi o to, aby tragarze, zbieracze itp. mieli możliwość noszenia kilku towarów na raz. Jak to wygląda w praktyce? No oczywiście, że nie zmusimy naszego biednego wikinga do targania 5 sztabek żelaza czy 3 kłód drewna na raz, nie. Chodzi o iście drobnice, czyli: w/w przykład, pszenica, zioła, wiadra z wodą, grzyby, żywność, łuki, wszelakie buteleczki z miksturami czy czymkolwiek, wymieniać i wymieniać tych materiałów. Skoro my potrafimy nieść przykładowo 2 butelki z czymś, to niech oni też tak potrafią, skoro my nie jesteśmy w stanie udźwignąć więcej niż jednej sztabki (takiej jebitnej sztabki) żelaza - to niech oni też nie potrafią (czyli zostawić akurat ten surowiec oraz inne tego typu (ciężkie) w wartości domyślnej). Moja mama powiedziała, że mogę zostać kim zechcę... Zostałem krzesłem. |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 29-11-2016 18:33
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Wiem co jeszcze Brak muzyki w trybie multiplayer Zawsze ubolewałem nad tym |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 29-11-2016 18:50
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
Ciekawe czemu ta muzyka tam nie działa... To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
Przejdź do forum: |