Zobacz temat
Modyfikacje
|
|
Mordi |
Dodany dnia 16-12-2024 17:03
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4 Postów: 2 Data rejestracji: 14.11.20 |
Witam czy istnieje mod pozwalający na atakowanie frakcji które nie są nam wrogie i nie da się tego zmienić ? Chodzi mi o 8 cud świata i misje z kampanii jak i tryb wolnej gry. |
|
|
Mikulus |
Dodany dnia 17-12-2024 19:36
|
Główny administrator Punktów: 941 Postów: 462 Data rejestracji: 30.07.16 |
Gotowej modyfikacji nie ma, oto procedura jak samemu możesz ją zrobić uzyskując efekt o który pytasz: Pobierasz "Dekryptory oraz ekstraktory wybranych plików gry": https://culturesn...oad_id=403 W eksploratorze plików nawigujesz do głównego folderu gry, wchodzisz w podfolder "\DataX\Libs". Kopiujesz ścieżkę absolutną pliku "data0001.lib" zawartego w tym folderze za pomocą PPM -> Kopiuj jako ścieżkę Z pobranego pliku z naszej strony wypakowujesz plik converters.exe i wsadzasz go do plików gry tak, aby znajdował się w tym samym folderze co plik Game.exe. Uruchamiasz ww. program, wybierasz konwersję nr. 2. Jako input path wklejasz ścieżkę absolutną do pliku "data0001.lib", natomiast jako output path wpisujesz dowolną frazę nie będącą nazwą foldera z plików gry. Po wypakowaniu archiwum *.lib wchodzisz w nowo powstały folder, a następnie wyciągasz z niego folder "data", tak żeby ten znajdował się bezpośrednio w folderze z plikiem wykonywalnym gry. Na tym etapie możesz usunąć pierwotny plik "\DataX\Libs\data0001.lib". Jeżeli po jego usunięciu coś nie działa z grą, oznacza to że w którymś z powyższych kroków popełniłeś błąd. Kontynuując: wchodzisz do folderu data/maps. Tutaj znajdują się pliki wszystkich map. Szukasz po nazwie folderu która mapa Cię interesuje. Jeżeli nie jesteś w stanie zidentyfikować mapy, a chciałbyś się upewnić co do jej tożsamości, wchodzisz w jej folder, następnie w folder 'text', a następnie wybierasz folder odpowiadający wybranemu trzyliterowemu skrótowi języka. Interesuje Cię plik strings.cif. Wybierając w konwerterach opcję numer 7 jako input path podajesz ścieżkę absolutną tegoż pliku, natomiast jako ścieżkę wynikową zamieniasz po prost końcówkę "cif" na "ini" z dokładnie tego samego ciągu znaków. Po konwersji uzyskujesz plik strings.ini. Usuwasz oryginalny plik strings.cif (powyższa procedura dalej będzie nazywana konwersją cif -> ini i będzie ona dotyczyć jednego późniejszego zagadnienia). Otwierając plik strings.ini za pomocą dowolnego edytora tekstowego powineneś być w stanie zindetyfikować z jaką mapą masz do czynienia. Jeżeli już dałeś radę zindetyfikować mapę i wiesz, że jest to na pewno ta, którą chcesz zedytować, powtarzasz uprzednio opisaną konwersję cif -> ini na pliku map.cif zawartym bezpośrednio w folderze z mapą. Plik ten zawiera składnię dokładnie taką samą jak pliki incjalizacyjne z C++'sa. Za pomocą wyszukiwania fraz w edytorze tekstowym nawigujesz do sekcji zatytuowanej [playermisc], a następnie usuwasz z niej wszystkie te linie, które zaczynają się od klucza relationnotchangeable lub relationhide. Zapisujesz plik map.ini, usuwasz plik map.cif. Jeżeli wszystko wykonałeś poprawnie, po odpaleniu gry na wybranej mapie w oknie dyplomacji każdemu z graczy będzie sie dało zmienić status dyplomatyczny w trakcie rozgrywki. Nie spodziewaj się jednak, że graczy których nie powinno się dać zaatakować będą mieć fabularnie koherente zachowanie i cutscenki, gdyż najzwyczajniej w świecie nie jest to po prostu doprogramowane. Mam nadzieję, że dałem radę pomóc. Jeżeli z czymś będziesz mieć problem śmiało pytaj Bo oto ciemność okrywa ziemię i gesty mrok spowija ludy, a ponad tobą jaśnieje Pan, i Jego chwała jawi się nad tobą.
|
|
|
StachuMMV |
Dodany dnia 18-12-2024 10:37
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2916 Postów: 750 Data rejestracji: 31.08.15 |
zawsze można wziąć katapultę -> atakuj pozycję Discord: jamilr_
|
|
Przejdź do forum: |