Zobacz temat
FrankMod - Prawdziwy rozwój Franków!
|
|
Remik |
Dodany dnia 22-04-2014 22:49
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Witam! Wreszcie udało mi się rozszyfrować kod gry. Dało mi to możliwość napisania pierwszego moda do gry Cultures! Mod działa TYLKO na Ósmym cudzie świata! Jeszcze nie wszystkie prace są skończone, ale funkcje wymienione niżej działają. Mod będzie dostępny najprawdopodobniej z moją nową mapą (albo i nie), a będzie wprowadzał zmiany (+ zrobione, ~ w połowie, - niezrobione): + Całkowity rozwój Franków! ~ Możliwość budowy wszystkich wehikułów Frankami, tzn. katapulty, wózki, taczki, statki oraz NOWE OKRĘTY (mieszczą 100 surowców i 25 pasażerów)! + Frankowie posiadają wszystkie budynki i można je normalnie wstawiać w edytorze, od browaru po świątynie (tekstury budynków pochodzą TYLKO od budynków Franków, jednak dzięki różnym paletom wyglądają całkowicie inaczej) + Nowy system farm! Od teraz w farmie hodowlanej mogą pracować również farmerzy. (Pomysł Proszaka) + Koszary pełniące funkcję obronną! Od teraz to prawdziwe twierdze mające 40k hp! +Jeden całkowicie nowy budynek! - Jedna nowa profesja, wraz z budynkiem. Od teraz będzie możliwość produkcji Amuletów! - Możliwość budowy mostów? Występuje problem, bo pod takim mostem i tak musi być teren z możliwością poruszania się - Nowe tekstury. Dodane, a nie zamienione. Jeśli ktoś ma pomysł na teksturę niech pisze, a może znajdzie się ona w modzie. (Gra się w tym wypadku często buguje, więc nie tekstury mogą się nie znaleźć w modzie) + Budowanie murów przez Franków. Na razie mur można wstawić tylko przez edytor, ale w przyszłości również przez normalną budowę. Wszelkie realne pomysły mile widziane Wszelkie prawa zastrzeżone! Pozdrawiam Remik wariat To nie są żarty! Edytowane przez Remik dnia 23-04-2014 21:51 |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 22-04-2014 22:51
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
ZbiRek like this. Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Proszak |
Dodany dnia 22-04-2014 22:53
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Ale jakie tekstury, terenu? |
|
|
Remik |
Dodany dnia 22-04-2014 22:57
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Tak, chodzi o teren |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 22-04-2014 23:02
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
Brawo ! Widać, że posuwamy się do przodu |
|
|
Brainy |
Dodany dnia 22-04-2014 23:26
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1280 Postów: 132 Data rejestracji: 17.09.12 |
Proszak robi teksturki dla budynków? Sami wiecie, że Brainy wie najlepiej.
|
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 22-04-2014 23:29
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Nie to są palety z gry, twórców Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Brainy |
Dodany dnia 22-04-2014 23:30
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1280 Postów: 132 Data rejestracji: 17.09.12 |
w grze byly takie? np. mennica dla frankow? serio? Sami wiecie, że Brainy wie najlepiej.
|
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 22-04-2014 23:33
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Nie zrozumiałeś Brainy, będą budynki wikingów inaczej pokolorowane dodane Frankom jako ich. Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Remik |
Dodany dnia 22-04-2014 23:36
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Budynki franków ale inaczej pokolorowane A tekstury podłoża bedą nowe |
|
|
Brainy |
Dodany dnia 22-04-2014 23:37
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1280 Postów: 132 Data rejestracji: 17.09.12 |
Rozumiem, zmylilo mnie to foto w galerii, gdzie proszak wstawil farme franków. Sami wiecie, że Brainy wie najlepiej.
|
|
|
Proszak |
Dodany dnia 22-04-2014 23:47
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Gdyby było to możliwe to z wielką chęcią bym takie budynki zrobił |
|
|
kamiln155 |
Dodany dnia 22-04-2014 23:50
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 112 Postów: 66 Data rejestracji: 15.12.13 |
a w tym modzie bedzie zrobione np. jak zrobie z cywila żolnierza to jak z zolnierza dam cywila to naprawiony bedzie blad ze nie bedzie niewidzialny? |
|
|
Remik |
Dodany dnia 22-04-2014 23:57
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Tak |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 22-04-2014 23:58
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
A czy to był tak wielki problem ? Mnie bardziej wkurzalo bugowanie się chlopow w domu |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 23-04-2014 00:03
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Qekuss rozwiązał ten problem co opisał w poradniku http://culturesna...ltures.php |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 23-04-2014 00:03
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Qekuss rozwiązał ten problem http://www.cultur...dnosci.pdf Edytowane przez ZbiRek dnia 23-04-2014 00:18 Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
RajTo |
Dodany dnia 23-04-2014 00:08
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
Tylko wiesz, że przy większej liczbie domow byłoby to uciążliwe ? |
|
|
kamiln155 |
Dodany dnia 23-04-2014 00:11
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 112 Postów: 66 Data rejestracji: 15.12.13 |
czyli juz frankowie nie bedÄ… niewidzialni jak z zolnierza dam cywila |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 23-04-2014 00:17
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Ja nigdy nie mialem tego buga, więc nie wiem jak to jest Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
Przejdź do forum: |