Zobacz temat
Mody do Cultures
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 05-01-2016 19:00
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
Czy istnieje możliwość stworzenia moda/modów, które znacznie utrudniają/ulepszają rozgrywkę? Mam na myśli takie mody jak: zwiększona ilość materiałów wymaganych do zbudowania budynków, dłuższe "dzieciństwo" ludzi, redukcja/zwiększenie zadawanych obrażeń przez broń/pancerze czy nawet żeby nad wojami był pasek zdrowia i liczby pokazujące ile woj zadał/otrzymał obrażeń, według mnie oprócz nowych map i możliwości kierowania dowolną nacją można z tej serii wycisnąć jeszcze więcej Zapraszam do dyskusji i podawania własnych pomysłów na mody, a potencjalni moderzy niech piszą czy dadzą radę coś takiego stworzyć (no i oczywiście czy im się chce ) chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
Remik |
Dodany dnia 06-01-2016 02:09
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Zmiana potrzebnych surowców do budowy budynkow - jak najbardziej Zmiana zadawanych obrażeń przez poszczególne bronie i zależności od doświadczenia też Zmiana poziomu redukcji obrażeń przez pancerze również wchodzi w grę. Zmiana żywotności jednostek budynków też. Wydaje mi się, że paska zdrowia nie bardzo się doda, tak samo z obrażeniami jakie zdają żeby się wyswietlało |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 06-01-2016 02:13
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
Jak chcesz utrudnić grę, to raczej trudniej by było bez tego paska. Ja rzucam pomysł : mgła wojny chodzi o to żeby nie cały obszar był widoczny, tylko to co "widzą" nasi ludzie |
|
|
AdamWladam |
Dodany dnia 07-01-2016 01:07
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1441 Postów: 679 Data rejestracji: 28.09.14 |
Dla utrudnienia rozgrywki można by dodać nową potrzebę, rozrywkę. Jednostka z niskim poziomem rozrywki będzie znacznie mniej wydajna i szybciej się zmęczy. Rozrywkę będzie mogła uzupełnić w specjalnych budynkach, takich jak karczma(w której wiking mógłby także uzupełnić zapotrzebowanie na głód, kontakty towarzyskie i sen) Słońce wtłacza moc życiodajną w ziemię
I ją zawija w złociste pierścienie Słońce i cebula podobne do siebie. Bo cebula ziemskim słońca jest wcieleniem Jam jest cebula, jam słońce z ziemi zrodzone Zapłaczcie gdy Me kręgi będą obnażone. |
|
|
Joz |
Dodany dnia 07-01-2016 15:38
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
"rozrywką" jest potrzeba motywacji. Ja osobiście bym dorzucił potrzeby fizjologiczne Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 07-01-2016 16:42
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
Ciekawe, kto by ci do tego animację robił? To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
Joz |
Dodany dnia 07-01-2016 18:07
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
Po prostu idzie w krzaki Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
AdamWladam |
Dodany dnia 09-01-2016 00:05
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1441 Postów: 679 Data rejestracji: 28.09.14 |
Jagody w czekoladzie. Pycha! Słońce wtłacza moc życiodajną w ziemię
I ją zawija w złociste pierścienie Słońce i cebula podobne do siebie. Bo cebula ziemskim słońca jest wcieleniem Jam jest cebula, jam słońce z ziemi zrodzone Zapłaczcie gdy Me kręgi będą obnażone. |
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 09-01-2016 22:57
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
-Możliwość pozyskiwania jedzenia z krzaków, zamiast ich natychmiastowego wszamania -Nowy budynek: kuźnica/huta, gdzie kowal/hutnik przerabia rudę żelaza/złota w użyteczne sztabki (zmianie musiałoby ulec uzyskiwanie surowca przez zbieracza, zamiast gotowych sztabek, uzyskiwałby bryłki rudy, które mogą mieć taką samą teksturę jak np. glina ) -Dzieci mają potrzeby jak dorośli a nie tylko pasek zdrowia -mała prosta zmiana: w Cudzie jest Browar, nie Miodosytnia jak w C2, więc niech Piwowar warzy Piwo, a nie Miód Pitny, przecież to logiczne, zamiast miodu+woda używałby pszenica+woda -Teraz nieco trudniejsze do zrobienia (wg mnie): wiking bez domu i wszelkich w nim wygód (meble, naczynia) pracuje znacznie słabiej i często przerywa pracę -W grze jest wpleciony system uzysiwania doświadczenia, ale nie ma levelowania, można coś z tym zrobić? Im wyższy level wikinga w danej profesji tym szybciej pracuje, mniej się męczy, a nawet niech przedmioty takie jak buty czy narzędzia mniej się zużywają, kiedy robi je wysokolevelowy pracownik -Kobiety mogą wykonywać niektóre zawody, np. piekarz lub zielarka (zielarka może mieć animację podnoszenia przedmiotu jako sadzenie i zbieranie) -Możliwość budowania kamiennych murów wokół miasteczka -Niech myśliwi mają powiększony obszar gdzie polują na zwierzynę, czasami jest tak że upoluje coś i nie tyka padliny, po czym twierdzi że zwierzyna się skończyła o.O Co o tym myślicie? chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
Maurycy |
Dodany dnia 24-01-2016 19:08
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 671 Postów: 337 Data rejestracji: 15.07.14 |
Mi brakuje kolejnych statków, nacji i oooogromnych map |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 24-01-2016 19:15
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Z tego co wiem to nie można zwiększyć liczby ludzi na mapie |
|
|
Warchlak |
Dodany dnia 24-01-2016 19:50
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 373 Postów: 7 Data rejestracji: 04.05.14 |
Rebgar! Jasne że można tylko trzeba rozmnażać wikingów! Wyzwaniem by było gdyby kobiety nie zawsze mogły rodzić zachodziły w ciąże nawet nie przoszone oraz żeby rodziły się bliźniaki! Wtedy bezrobocie było by wyje&ane w kosmos ,ale żołnierze było by ich tyle że by nie dało się ich wykarmić! wtedy moje obozy zwane "Koloniami" miały by sens! |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 24-01-2016 20:28
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Chodzi mi o to że max na mapie może być 1000 osób a nie da rady zrobić tak aby było więcej |
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 31-01-2016 21:18
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
Wpadłem jeszcze na coś takiego: 1. Możliwość bójki na pięści Wikinga z innym ze swojego plemienia, nie ma możliwości zabicia, tylko pobicia do nieprzytomności (kiedy HP spadnie do 0, wiking mdleje tzn, odpala mu się animacja spania na ziemii) 2. Analogicznie do nr 1, woje mogą sparingować ze sobą i rozwijać umiejętności walki daną bronią bez potrzeby zużywania monet w koszarach (nie wiem tylko jak miałoby to wyglądać w przypadku łuczników, liczę na was ) chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 01-02-2016 00:16
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Aktualnie pobawiłem się troche i zrobiłem że wrogie jednostki mają większe obrażenia więc teraz no powiem że cieżko i bardzo fajnie się gra jeszcze muszę zrobić żeby budynki kosztowały więcej surowców już wiem jak to zrobić lecz nie wiem czy wtedy nie będzie ZA trudno |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 01-02-2016 15:52
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
przynajmniej realistycznie |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 01-02-2016 19:12
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Jak to dopracuje i Remik się zgodzi to wam wrzuce tylko mówcie coś co da się zrobić np czy zwiększyć materiały na rozbudowę i jeżeli tak to możecie mi nawet wypisać co na jaki budynek sporo by mi to pomogło |
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 01-02-2016 19:22
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
Chciałbym moda, który zwiększa ilość potrzebnych materiałów pod budowę 2-5 krotnie chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 01-02-2016 19:27
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
5 krotnie nie przesadzaj ja zrobiłem 2x i wiesz co to jest? :D! ale mam już zwiększone obrażenia to zostawić już? troche musiałem przemyśleć co odpowiada za co bo na początku to zadawali tyle samo dmg w zbroji czy bez ale już to ogarnąłem i dodam to. Ale Remik pewnie się zgodzi bo to równy gość |
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 01-02-2016 19:33
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
Dobra, a co z resztą koncepcji? Które z nich są dla Ciebie wykonalne? chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
Przejdź do forum: |