Zobacz temat

 Drukuj temat
FrankMod - Prawdziwy rozwój Franków!
Remik
Nie ma takiej możliwości niestety... Śmutno A co dodawania nowych budynków to można przekroczyć numeracje budynków, tylko na razie nowy budynek jest widoczny w edytorze, w grze itp tylko samodzielnie nie da się go budować, w tym jest problem Uśmiecha się Ale może uda mi się go kiedyś jakoś rozwiązać... To jest może coś podobnego do tych Cudów Świata bo one też są np u Wikinga a nie da się ich budować, nawet jeśli w drzewku technologicznym zezwole na jego budowę Uśmiecha się
 
ZbiRek
Czaje Remik... szkoda trochę tych trybutów, miałem super pomysł a tu okazało się, że da się tylko 18...

Jak tam idzie Remik? Uśmiecha się

Edytowane przez ZbiRek dnia 27-04-2014 03:41
Moja agencja: https://mayam.pl
 
Remik
Nie mialem czasu ostatnio... i mape chce wreszcie skonczyc Uśmiecha się
 
ZbiRek
Nic na siłę Uśmiecha się

Moja agencja: https://mayam.pl
 
RajTo
Ale mapa musi być Lol
 
Krway
Wiem że to nie jest proste ale nie oznacza że nigdy w przyszłości nie jest wykonalne. A tak propo czy możecie zdradzić z jakiego narzędzia korzystali twórcy robiąc tą gre. Nie chodzi mi o mysz i klawiaturę ale o jaki program.
 
zkajo
Krway napisał(a):

Wiem że to nie jest proste ale nie oznacza że nigdy w przyszłości nie jest wykonalne. A tak propo czy możecie zdradzić z jakiego narzędzia korzystali twórcy robiąc tą gre. Nie chodzi mi o mysz i klawiaturę ale o jaki program.


Chodzi ci o cultures, czy o moda? Jeśli chodzi o cultures, mieli pewnie swój własny silnik (jak to z takimi grami jest) i narzędzia deweloperskie.
 
Remik
Dokładnie tak Uśmiecha się A jeśli pytasz o język to jest to quick basic Uśmiecha się Edytor natomiast korzysta z bibloteki winapi Uśmiecha się
 
ZbiRek
Znaczy o tym wiemy, są też szable, ale nie wiem czy Remik potrafiłby jakoś to wykorzystać Uśmiecha się Poczekamy aż się tu udzieli.

Sądzę, że w pewnym sensie tak, ale animacje i tak dalej byłby ciężkie do ogarniecia.

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Remik
Oczywiscie, że mozna tylko...
1. Nie ma animacji jednostek z tymi przedmiotami
2. Nie ma tekstur tych przedmiotow
3. Moge dać, że płatnerz będzie robic przedmioty topory tylko nie bedzie ich widac i jak wojownik go wezmie to zniknie Uśmiecha się
 
ZbiRek
Dooobre, jednostki ninja Rozwalony

Moja agencja: https://mayam.pl
 
ZbiRek
Juuuż niedługo ;D

Moja agencja: https://mayam.pl
 
thebadman
Czy naprawdę jest sens wprowadzania tych broni skoro twórcy połączyli wszystkie 3 w 1?(Domyślnie topory miały być dla wikingów, szable dla Saracenów)
 
ZbiRek
Masz racje, twórcą po prostu było łatwiej dać te miecze zamiast tego, nie trzeba było robić nowych budynków, czy animacji nawet jeśli ;]

Chodziło też o to, że Wiking nie podniósłby szabli saracena.

Moja agencja: https://mayam.pl
 
ZbiRek
http://culturesna...eadmore=75

Dla śledzących temat.

Jak ktoś jakieś błędy widzi, albo coś ma ciekawego do napisania może pisać tutaj śmiało ;D

Moja agencja: https://mayam.pl
 
RajTo
A grając na Frank Modzie da sie ustawić na nacje wikingow, czy tylko Frankami ?

I jeszcze jedno pytanie: co jest nowego w Edytorze Frank moda ?
 
Remik
Można grać wikingami oczywiście Uśmiecha się Dodaje nowe budynki franków edytor ten tylko Uśmiecha się
 
SanTiago
a i nie działa bo jakiś fatal error

To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział Puszcza oczko
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć?
Youtube
https://www.youtu...AKuS4lOBWA
TheModders
http://themodders...le;u=14807
World of Players
http://forum.worl...52-Germano
Forum Soulfire
http://soulfire.w...user=15991
Bractwo Spolszczenia
http://bractwospo...mp;uid=250
Forum TaleWorlds
https://forums.ta...on=profile
Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało:
https://steamcomm...055085219/
 
Archibald
Jak próbowałem zrobić se mape
to nie dało się ustawić by gracz ludzki grał frankami

Moje skype: czarnyrycerzkruk
Profil Steam -
Zagraj ze mnÄ… Lol
 
RajTo
A gdzie się wybiera czy grać Frankami czy Wikingami ?
 
Przejdź do forum: