Zobacz temat
FrankMod - Prawdziwy rozwój Franków!
|
|
Remik |
Dodany dnia 26-04-2014 14:06
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Nie ma takiej możliwości niestety... A co dodawania nowych budynków to można przekroczyć numeracje budynków, tylko na razie nowy budynek jest widoczny w edytorze, w grze itp tylko samodzielnie nie da się go budować, w tym jest problem Ale może uda mi się go kiedyś jakoś rozwiązać... To jest może coś podobnego do tych Cudów Świata bo one też są np u Wikinga a nie da się ich budować, nawet jeśli w drzewku technologicznym zezwole na jego budowę |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 26-04-2014 14:07
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Czaje Remik... szkoda trochę tych trybutów, miałem super pomysł a tu okazało się, że da się tylko 18... Jak tam idzie Remik? Edytowane przez ZbiRek dnia 27-04-2014 03:41 Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Remik |
Dodany dnia 27-04-2014 10:39
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Nie mialem czasu ostatnio... i mape chce wreszcie skonczyc |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 27-04-2014 13:19
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Nic na siłę Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
RajTo |
Dodany dnia 27-04-2014 14:00
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
Ale mapa musi być |
|
|
Krway |
Dodany dnia 27-04-2014 18:08
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 131 Postów: 85 Data rejestracji: 18.11.12 |
Wiem że to nie jest proste ale nie oznacza że nigdy w przyszłości nie jest wykonalne. A tak propo czy możecie zdradzić z jakiego narzędzia korzystali twórcy robiąc tą gre. Nie chodzi mi o mysz i klawiaturę ale o jaki program. |
|
|
zkajo |
Dodany dnia 27-04-2014 18:25
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 222 Postów: 122 Data rejestracji: 12.11.12 |
Krway napisał(a): Wiem że to nie jest proste ale nie oznacza że nigdy w przyszłości nie jest wykonalne. A tak propo czy możecie zdradzić z jakiego narzędzia korzystali twórcy robiąc tą gre. Nie chodzi mi o mysz i klawiaturę ale o jaki program. Chodzi ci o cultures, czy o moda? Jeśli chodzi o cultures, mieli pewnie swój własny silnik (jak to z takimi grami jest) i narzędzia deweloperskie. |
|
|
Remik |
Dodany dnia 27-04-2014 20:28
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Dokładnie tak A jeśli pytasz o język to jest to quick basic Edytor natomiast korzysta z bibloteki winapi |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 02-05-2014 14:56
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Znaczy o tym wiemy, są też szable, ale nie wiem czy Remik potrafiłby jakoś to wykorzystać Poczekamy aż się tu udzieli. Sądzę, że w pewnym sensie tak, ale animacje i tak dalej byłby ciężkie do ogarniecia. Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Remik |
Dodany dnia 02-05-2014 15:22
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Oczywiscie, że mozna tylko... 1. Nie ma animacji jednostek z tymi przedmiotami 2. Nie ma tekstur tych przedmiotow 3. Moge dać, że płatnerz będzie robic przedmioty topory tylko nie bedzie ich widac i jak wojownik go wezmie to zniknie |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 02-05-2014 15:24
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Dooobre, jednostki ninja Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 03-05-2014 02:41
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Juuuż niedługo ;D Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
thebadman |
Dodany dnia 03-05-2014 13:28
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 125 Postów: 90 Data rejestracji: 17.03.14 |
Czy naprawdę jest sens wprowadzania tych broni skoro twórcy połączyli wszystkie 3 w 1?(Domyślnie topory miały być dla wikingów, szable dla Saracenów) |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 03-05-2014 14:17
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Masz racje, twórcą po prostu było łatwiej dać te miecze zamiast tego, nie trzeba było robić nowych budynków, czy animacji nawet jeśli ;] Chodziło też o to, że Wiking nie podniósłby szabli saracena. Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 08-05-2014 00:31
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
http://culturesna...eadmore=75 Dla śledzących temat. Jak ktoś jakieś błędy widzi, albo coś ma ciekawego do napisania może pisać tutaj śmiało ;D Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
RajTo |
Dodany dnia 08-05-2014 01:21
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
A grając na Frank Modzie da sie ustawić na nacje wikingow, czy tylko Frankami ? I jeszcze jedno pytanie: co jest nowego w Edytorze Frank moda ? |
|
|
Remik |
Dodany dnia 08-05-2014 12:52
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Można grać wikingami oczywiście Dodaje nowe budynki franków edytor ten tylko |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 08-05-2014 14:31
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
a i nie działa bo jakiś fatal error To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
Archibald |
Dodany dnia 08-05-2014 15:56
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 83 Postów: 69 Data rejestracji: 20.09.12 |
Jak próbowałem zrobić se mape to nie dało się ustawić by gracz ludzki grał frankami Moje skype: czarnyrycerzkruk
Profil Steam - Zagraj ze mnÄ… |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 08-05-2014 17:09
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
A gdzie się wybiera czy grać Frankami czy Wikingami ? |
|
Przejdź do forum: |