Zobacz temat
FrankMod - Prawdziwy rozwój Franków!
|
|
Jakubus |
Dodany dnia 08-05-2014 17:16
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 25 Postów: 20 Data rejestracji: 03.05.14 |
Mod jest super warsztat krawiecki lepiej posowalby jako swiatynia. |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 08-05-2014 17:20
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Musi być mapa na której są frankowie, na tym silniku nie da się zrobić wyboru, ponieważ postacie i budynki to stałe a nie zmienne. Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Remik |
Dodany dnia 08-05-2014 17:25
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
No niestety... Tak czy inaczej kazda mape mozna grac frankami zamieniajac w kliku miejscach z viking na frank i tyle |
|
|
Remik |
Dodany dnia 08-05-2014 17:25
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
No niestety... Tak czy inaczej kazda mape mozna grac frankami zamieniajac w kliku miejscach z viking na frank i tyle |
|
|
Pan Smaczek |
Dodany dnia 09-05-2014 01:27
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 132 Postów: 82 Data rejestracji: 20.08.13 |
Dobrze by było gdyby był ziomek który sadzi drzewa, jak w setlersach Kto gra w Warcrafta 3 The Frozen Trone?
|
|
|
Remik |
Dodany dnia 09-05-2014 10:29
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Chodzi i rozmawia z ludzmi Uzpełanijąc w ten sposób potrzebe towarzyska ludzi |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 09-05-2014 15:20
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Rozmawia z nimi tak, że oni nie odrywają się od pracy... Całkiem spoko rzecz ;] Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 09-05-2014 16:00
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Mur ostatecznie chyba nie został dodany ;P Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
RajTo |
Dodany dnia 09-05-2014 16:11
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
a wgl da się zrobić, zeby mozna bylo budowac mur ? |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 09-05-2014 16:11
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
a wgl da się zrobić, zeby mozna bylo budowac mur ? |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 09-05-2014 16:11
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
a wgl da się zrobić, zeby mozna bylo budowac mur ? |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 09-05-2014 17:05
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
w edytorze siÄ™ da |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 09-05-2014 17:06
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
Nie chodzi mi w edytorze, tylko w grze. Można coś takiego zrobic ? |
|
|
Remik |
Dodany dnia 09-05-2014 18:39
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
mur jest, ale nie mozna go jeszcze budowac... sa pewne problemy... |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 09-05-2014 19:16
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
Chodzi mi o to, czy można zrobić, zeby dalo sie go budować i burzyć ? |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 09-05-2014 20:24
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
nie ma też kamieniarza 2 i nie da się robić marmuru |
|
|
Apex |
Dodany dnia 10-05-2014 09:49
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 559 Postów: 371 Data rejestracji: 17.09.12 |
Ty go chociaż widziałeś ja wg nie mogę go budować, ale jak zaczynam jakąś grę to cywilowi mogę z góry dać zawód krawca... |
|
|
Dzejkaci |
Dodany dnia 10-05-2014 12:42
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1559 Postów: 227 Data rejestracji: 23.06.13 |
coto za pan |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 10-05-2014 12:45
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
@up *co to za pan |
|
|
Jakubus |
Dodany dnia 10-05-2014 12:49
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 25 Postów: 20 Data rejestracji: 03.05.14 |
jak zrobiliscie ten budynek kamieniarski? |
|
Przejdź do forum: |