Zobacz temat

 Drukuj temat
Culturesnation Mod
Steiner
Skoro to połączenie wszystkich modów z nacjami to jak wybrać inne nacje na singlu czy multi? Lol Jak było to w tamtych modach
 
Mikulus
Musisz w plikach mapy zmienić nację przyporządkowaną do gracza.

Tutaj masz poradnik jak to zrobić: http://www.cultur....nacja.pdf

Bo oto ciemność okrywa ziemię i gesty mrok spowija ludy, a ponad tobą jaśnieje Pan, i Jego chwała jawi się nad tobą.
x2
 
Web
Steiner
Dzięki, sprawdzę sobie w najbliższym czasie
 
Steiner
Działa chyba wszystko poprawnie. Tylko jak grałem sarecenami 2 wersje tych samych budynków mi się pojawiły w liście (młyn, mur obronny). Do tego może z połowę budynków wikingów mam jako alternatywę, pomimo że mam już te same w wersji saracenów. Może przy innych modach tego nie będzie
 
Joz
wina mapy, prawdopodobnie wziałeś mape na której grało się inną nacją niż wikingami, a żeby to działało na podstawce trzeba dodac skrypty ktore odblokowuja ci budynki. można się tego pozbyć ale to chyba nie problem i powinienes sie cieszyc ze masz alternatywe

Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
 
Steiner
Spróbowałem to na mapie "Ciężka współpraca", gdzie są sami wikingowie.
 
Joz
wersja 1.1:
- zwiekszony lekko dmg broni do budynków i dmg katapult,
aktualna tabelka:
i.imgur.com/WDf28Cu.png

- zwiekszona pojemnosc magazynu 1
- zwiekszony koszt budowy wież 1 i wież 2
- zmniejszony zasięg katapult o 1/3
- drugi statek naprawiony i nie wywala bugów, ale kosztem tego że ładowność ludzi ma taką samą jak drakkar, ale może pomieścić aż 200 towarów Wielkie oczy
- drakkar może zabrać 2 wehikuły na siebie (wcześniej był 1)
czyli ogólnie drakkar to statek bojowy na ktory zabierzesz mniej towarów ale dwie katapulty
a Karvi to statek do kolonizacji

- dodałem dużo nowych map których nawet nie chce mi sie wymieniać

Link ten sam, w downloadzie już podmieniony przez mikulusa

Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
x2
 
Waszkelod
Wkońcu aktualizacja <3! gram już w tego moda non stop przez miesiąc! I to prawda katapulty miały zadurzy zasięg :/
Jeszcze 1 minisem jest to że nasza grupa na steam umiera?
Chyba tylko ja chcę grać multi Śmutno

Pochwalony...
Szubiennica
x1
 
Mikulus
Waszkelod napisał(a):
[...]
Jeszcze 1 minisem jest to że nasza grupa na steam umiera?
Chyba tylko ja chcę grać multi Śmutno


To prawda, grupa na Steam od dawna nie żyje. Jednak jest za to relatywnie duża aktywność na naszym serwerze na discordzie.: https://discordap...te/MYtDK2C
Obecnie dość łatwo jest tam znaleźć chętnych do gry multiplayer.

Bo oto ciemność okrywa ziemię i gesty mrok spowija ludy, a ponad tobą jaśnieje Pan, i Jego chwała jawi się nad tobą.
x1
 
Web
Steiner
Najłatwiej na discordzie znaleźć ludzi.
 
Wpierdolo
Cześć pobrałem moda i mam pewien problem. Nie wyświetlają mi się kampanie, w menu w miejscu gdzie powinny być kampanie gra wyświetla tylko puste ikony można to jakoś naprawić?
 
Rumu
wszystkie kampanie zostały usuniętę specjalnie
 
Joz
największą zmianą moda jest zwiekszona wytrzymałość budynków, przez to niektóre osady wroga z kampanii mogłyby być niemożliwe do podbicia, zdecydowalem sie je usunąć, sam moda posiada 1 kampanie saracenów, i pare mini kampani 2 mapowych, np kraina starych bohaterów

Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
 
Wpierdolo
Ok rozumiem myślałem, że zniknęła mi część contentu ze względu na te puste sloty, mam jeszcze pytanie od nośnie nowych zawodów takich jak: błazen, rybak morski oraz kupiec morski jak one działają?
 
Joz
Błazen chodzi po robotnikach i uzupełnia im potrzeby społeczne, rybak morski i kupiec morski nie działają, są w grze przez próbę dodania ich do gry. Rybak chyba miał łowić ryby na statku a kupiec umożliwiać handel z botem na wyspie

Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
 
Chidoo
Jozenkow napisał(a):

Błazen chodzi po robotnikach i uzupełnia im potrzeby społeczne, rybak morski i kupiec morski nie działają, są w grze przez próbę dodania ich do gry. Rybak chyba miał łowić ryby na statku a kupiec umożliwiać handel z botem na wyspie


Więc nie dałoby rady ich jednak spatchować aby działały? Trochę to głupie dla mnie że trzeba było wszystko ręcznie robić związanego z handlem. W sensie: zbuduj magazyn na wyspie bota, daj tam kupca, przenoś towary ręcznie statkiem - nosz kurła nie wyczymam zara.

Dlatego dobrze by było to zautomatyzować, ale jak sądzę ciężko to osiągnąć Pokazuje język Sam nigdy ze skryptami nic wspólnego nie miałem, znam tylko trochę HTML'a żeby zrobić prostą stronę internetową. Próbowałem bawić się w c++ aby zrobić prosty "launcher" do Culturesa i Frank Moda (kiedy się go jeszcze instalowało w folderze głównym gry), ażeby dało się liczyć godziny na STEAM, ale także wybierać w co chcesz teraz zagrać - podstawkę czy moda. Niestety moje zapędy inżyniera-amatora spaliła się na panewce, nie wiedziałem jak zrobić prostą aplikację okienkową Pokazuje język Później znalazłem GtkLib do Code::Blocks'a ale w sumie tylko trochę pobawiłem się i porzuciłem to. To dosłownie miała być w luj prosta aplikacja.

Lubię grać w gry m.in. Wiedźmina pierwszego, Total Wary, Asasyny, Gothica 2, GTA itp.
 
Joz
Nom, nie da sie

Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
 
Joz
Wersja 1.2:

link: culturesnation.pl...ile_id=344

- Nowa tabelka broni:
i.imgur.com/J40MI4I.png

dużą zmianą jest rozróżnienie tuniki i skórzanej zbroi, teraz już nie są swoją kopią, każda działa lepiej i gorzej na coś innego. Poza tym osłabienie zbroi płytowej, lekkie wzmocnienie kolczugi.

- Osłabienie katapult. Poza zmniejszonymi obrażeniami zmniejszony zasięg ataku i zwiększony zasięg minimalny, teraz jak zaatakujesz katapulte wojownikami i podejdziesz wystarczająco blisko to nie będzie ona w stanie cie atakować.

- Zwiększony zasięg długiego łuku, nieznacznie bo o 2 jednostki tylko.

- Zmniejszone obrażenia i zdrowie wież obronnych. Zwiększony ich koszt budowy.

- Zmniejszony koszt budowy muru obronnego o 50%. Teraz kosztuje on 2 kamienie i 1 kamienny blok.

- Dodano Dom 5 dla saracenów.

- Nowe mapy, w tym zupełnie nowa mapka dla egipcjan "Błękitny Nurt" mojego autorstwa.

- tłumaczenie moda na jezyk angielski, będzie to osobna aplikacja w downloadzie, w tym linku wyzej jej nie ma, przetłumaczyłem dużo najwazniejszych map multiplayer i kilka map singleplayer. Zażalenia co do nazewnictwa składajcie na pw na discordzie to w 1.3 to zmienie xd.

Edytowane przez Joz dnia 05-10-2020 18:39
Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
x2
 
Przejdź do forum: