Zobacz temat
Strona 2 z 2: 12
|
Culturesnation Mod
|
|
Steiner |
Dodany dnia 22-01-2020 13:58
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 273 Postów: 81 Data rejestracji: 23.09.15 |
Skoro to połączenie wszystkich modów z nacjami to jak wybrać inne nacje na singlu czy multi? Jak było to w tamtych modach |
|
|
Mikulus |
Dodany dnia 23-01-2020 18:22
|
Główny administrator Punktów: 940 Postów: 461 Data rejestracji: 30.07.16 |
Musisz w plikach mapy zmienić nację przyporządkowaną do gracza. Tutaj masz poradnik jak to zrobić: http://www.cultur....nacja.pdf Bo oto ciemność okrywa ziemię i gesty mrok spowija ludy, a ponad tobą jaśnieje Pan, i Jego chwała jawi się nad tobą.
|
|
|
Steiner |
Dodany dnia 23-01-2020 20:10
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 273 Postów: 81 Data rejestracji: 23.09.15 |
Dzięki, sprawdzę sobie w najbliższym czasie |
|
|
Steiner |
Dodany dnia 23-01-2020 23:11
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 273 Postów: 81 Data rejestracji: 23.09.15 |
Działa chyba wszystko poprawnie. Tylko jak grałem sarecenami 2 wersje tych samych budynków mi się pojawiły w liście (młyn, mur obronny). Do tego może z połowę budynków wikingów mam jako alternatywę, pomimo że mam już te same w wersji saracenów. Może przy innych modach tego nie będzie |
|
|
Joz |
Dodany dnia 24-01-2020 17:56
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
wina mapy, prawdopodobnie wziałeś mape na której grało się inną nacją niż wikingami, a żeby to działało na podstawce trzeba dodac skrypty ktore odblokowuja ci budynki. można się tego pozbyć ale to chyba nie problem i powinienes sie cieszyc ze masz alternatywe Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
Steiner |
Dodany dnia 24-01-2020 21:27
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 273 Postów: 81 Data rejestracji: 23.09.15 |
Spróbowałem to na mapie "Ciężka współpraca", gdzie są sami wikingowie. |
|
|
Joz |
Dodany dnia 19-03-2020 18:40
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
wersja 1.1: - zwiekszony lekko dmg broni do budynków i dmg katapult, aktualna tabelka: - zwiekszona pojemnosc magazynu 1 - zwiekszony koszt budowy wież 1 i wież 2 - zmniejszony zasięg katapult o 1/3 - drugi statek naprawiony i nie wywala bugów, ale kosztem tego że ładowność ludzi ma taką samą jak drakkar, ale może pomieścić aż 200 towarów - drakkar może zabrać 2 wehikuły na siebie (wcześniej był 1) czyli ogólnie drakkar to statek bojowy na ktory zabierzesz mniej towarów ale dwie katapulty a Karvi to statek do kolonizacji - dodałem dużo nowych map których nawet nie chce mi sie wymieniać Link ten sam, w downloadzie już podmieniony przez mikulusa Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
Waszkelod |
Dodany dnia 27-03-2020 14:37
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 5 Postów: 5 Data rejestracji: 30.06.17 |
Wkońcu aktualizacja <3! gram już w tego moda non stop przez miesiąc! I to prawda katapulty miały zadurzy zasięg :/ Jeszcze 1 minisem jest to że nasza grupa na steam umiera? Chyba tylko ja chcę grać multi Pochwalony...
|
|
|
Mikulus |
Dodany dnia 27-03-2020 14:58
|
Główny administrator Punktów: 940 Postów: 461 Data rejestracji: 30.07.16 |
Waszkelod napisał(a): [...] Jeszcze 1 minisem jest to że nasza grupa na steam umiera? Chyba tylko ja chcę grać multi To prawda, grupa na Steam od dawna nie żyje. Jednak jest za to relatywnie duża aktywność na naszym serwerze na discordzie.: https://discordap...te/MYtDK2C Obecnie dość łatwo jest tam znaleźć chętnych do gry multiplayer. Bo oto ciemność okrywa ziemię i gesty mrok spowija ludy, a ponad tobą jaśnieje Pan, i Jego chwała jawi się nad tobą.
|
|
|
Steiner |
Dodany dnia 27-03-2020 15:10
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 273 Postów: 81 Data rejestracji: 23.09.15 |
Najłatwiej na discordzie znaleźć ludzi. |
|
|
Wpierdolo |
Dodany dnia 09-08-2020 16:19
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 11 Postów: 3 Data rejestracji: 01.08.20 |
Cześć pobrałem moda i mam pewien problem. Nie wyświetlają mi się kampanie, w menu w miejscu gdzie powinny być kampanie gra wyświetla tylko puste ikony można to jakoś naprawić? |
|
|
Rumu |
Dodany dnia 10-08-2020 11:42
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2031 Postów: 556 Data rejestracji: 16.12.16 |
wszystkie kampanie zostały usuniętę specjalnie |
|
|
Joz |
Dodany dnia 10-08-2020 11:54
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
największą zmianą moda jest zwiekszona wytrzymałość budynków, przez to niektóre osady wroga z kampanii mogłyby być niemożliwe do podbicia, zdecydowalem sie je usunąć, sam moda posiada 1 kampanie saracenów, i pare mini kampani 2 mapowych, np kraina starych bohaterów Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
Wpierdolo |
Dodany dnia 24-08-2020 13:13
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 11 Postów: 3 Data rejestracji: 01.08.20 |
Ok rozumiem myślałem, że zniknęła mi część contentu ze względu na te puste sloty, mam jeszcze pytanie od nośnie nowych zawodów takich jak: błazen, rybak morski oraz kupiec morski jak one działają? |
|
|
Joz |
Dodany dnia 27-08-2020 10:59
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
Błazen chodzi po robotnikach i uzupełnia im potrzeby społeczne, rybak morski i kupiec morski nie działają, są w grze przez próbę dodania ich do gry. Rybak chyba miał łowić ryby na statku a kupiec umożliwiać handel z botem na wyspie Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
Chidoo |
Dodany dnia 18-09-2020 22:26
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 36 Postów: 6 Data rejestracji: 16.08.15 |
Jozenkow napisał(a): Błazen chodzi po robotnikach i uzupełnia im potrzeby społeczne, rybak morski i kupiec morski nie działają, są w grze przez próbę dodania ich do gry. Rybak chyba miał łowić ryby na statku a kupiec umożliwiać handel z botem na wyspie Więc nie dałoby rady ich jednak spatchować aby działały? Trochę to głupie dla mnie że trzeba było wszystko ręcznie robić związanego z handlem. W sensie: zbuduj magazyn na wyspie bota, daj tam kupca, przenoś towary ręcznie statkiem - nosz kurła nie wyczymam zara. Dlatego dobrze by było to zautomatyzować, ale jak sądzę ciężko to osiągnąć Sam nigdy ze skryptami nic wspólnego nie miałem, znam tylko trochę HTML'a żeby zrobić prostą stronę internetową. Próbowałem bawić się w c++ aby zrobić prosty "launcher" do Culturesa i Frank Moda (kiedy się go jeszcze instalowało w folderze głównym gry), ażeby dało się liczyć godziny na STEAM, ale także wybierać w co chcesz teraz zagrać - podstawkę czy moda. Niestety moje zapędy inżyniera-amatora spaliła się na panewce, nie wiedziałem jak zrobić prostą aplikację okienkową Później znalazłem GtkLib do Code::Blocks'a ale w sumie tylko trochę pobawiłem się i porzuciłem to. To dosłownie miała być w luj prosta aplikacja. Lubię grać w gry m.in. Wiedźmina pierwszego, Total Wary, Asasyny, Gothica 2, GTA itp.
|
|
|
Joz |
Dodany dnia 20-09-2020 14:26
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
Nom, nie da sie Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
Joz |
Dodany dnia 05-10-2020 16:47
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
Wersja 1.2: link: culturesnation.pl...ile_id=344 - Nowa tabelka broni: dużą zmianą jest rozróżnienie tuniki i skórzanej zbroi, teraz już nie są swoją kopią, każda działa lepiej i gorzej na coś innego. Poza tym osłabienie zbroi płytowej, lekkie wzmocnienie kolczugi. - Osłabienie katapult. Poza zmniejszonymi obrażeniami zmniejszony zasięg ataku i zwiększony zasięg minimalny, teraz jak zaatakujesz katapulte wojownikami i podejdziesz wystarczająco blisko to nie będzie ona w stanie cie atakować. - Zwiększony zasięg długiego łuku, nieznacznie bo o 2 jednostki tylko. - Zmniejszone obrażenia i zdrowie wież obronnych. Zwiększony ich koszt budowy. - Zmniejszony koszt budowy muru obronnego o 50%. Teraz kosztuje on 2 kamienie i 1 kamienny blok. - Dodano Dom 5 dla saracenów. - Nowe mapy, w tym zupełnie nowa mapka dla egipcjan "Błękitny Nurt" mojego autorstwa. - tłumaczenie moda na jezyk angielski, będzie to osobna aplikacja w downloadzie, w tym linku wyzej jej nie ma, przetłumaczyłem dużo najwazniejszych map multiplayer i kilka map singleplayer. Zażalenia co do nazewnictwa składajcie na pw na discordzie to w 1.3 to zmienie xd. Edytowane przez Joz dnia 05-10-2020 18:39 Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |