Zobacz temat
Tworzymy kolejną część Cultures
|
|
Krway |
Dodany dnia 11-03-2014 22:05
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 131 Postów: 85 Data rejestracji: 18.11.12 |
czy ja wiem o szkole wiedziałem przed tym można to poprostu wpisać żeby przynajmniej pustka nie świeciło |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 12-03-2014 08:59
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Świątynia ma taki cel i od tego zawsze była, a sposób w szkole był "odkryciem". Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Krway |
Dodany dnia 12-04-2014 22:58
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 131 Postów: 85 Data rejestracji: 18.11.12 |
Jeszcze bym dodał broń z której wikingowie najbardziej słyneli ale nie pojawiła się w grze topór. I nie wiem może was zainspiruje gra która jest jeszcze w alpha zrobiona przez jednego gościa. Coś podobnego do prison architekt ale to zupełnie inna bajka. https://www.youtube.com/watch?v=BHuchTya6rA |
|
|
Joz |
Dodany dnia 12-04-2014 23:44
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
Ja bym dodał: -to z czego wikingowie słynęli czyli z grabierzy, podbojów, brutalności itp, a nie jakaś pomoc biednym frankom Chodzi o to aby wikingowie w grze byli bardziej barbarzyńcami, bo oni byli piratami swych czasów. Takich wikingów bali się atakować, a jak na morzu widniał ich maszt to wszyscy uciekali gdzie pieprz rośnie. -Wikingowie byli wielkimi handlarzami zwłaszcza na morzu, czyli usprawnić handel. -Dodałbym różne typy łodzi np. handlowa, wojenna, barka itp. -Inne typy broni : młoty, maczugi, topory -Inne typy uzbrojenia -Poprawić animacje burzenia budynków, a nei zapadanie się pod ziemie -Może kilka nowych budynków zwłaszcza dla innych nacji -Usprawnić edytor -Nowe elementy otoczenia tj, drzewa, -Ciekawa fabuła kampanii |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 13-04-2014 03:23
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Z tą animacją to mnie rozwaliłeś A z tymi barbarzyńcami słuszna uwaga, ale wtedy pegi 18 Edytowane przez Proszak dnia 13-04-2014 03:46 |
|
|
Krway |
Dodany dnia 13-04-2014 09:54
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 131 Postów: 85 Data rejestracji: 18.11.12 |
Oni nie do końca byli tylko barbażyńcami. Byli też zajebistymi rybakami, rzemieślnikami i hodowcami bydła. Tak na poważnie wikingowie nie mieli hełmów jak już ktoś miał napewno nie były one z rogami. https://www.youtube.com/watch?v=aal_E4G-87U edit: A i polecam obejrzeć serial "Vikingowie" można się wiele rzeczy dowiedzieć. Na przykład o ciekawych taktykach bojowych. Edytowane przez Krway dnia 13-04-2014 10:04 |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 13-04-2014 10:51
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Też to oglądam Camper ! |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 13-04-2014 11:10
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
Więc tak: -Na pewno topory -Podział na bronie jedno i dwuręczne -co za tym idzie tarcze osobno -Jakaś drobna magia w postaci zaklinania,nie zmieni rozgrywki -Koń jako wyposażenie {w miejsce butów np} -Możliwość formacji jak falanga albo coś -awans żołnieży no{ szermierz-berserker,włucznik-strażnik,łucznik-strzelec} a do każdej dodac nowe bronie {i tu bym dał topory halabardy kusze} -fortyfikacje bramy np baszta - walka wodna np abordaże salwy z morza itp -I może nowe mikstury {ataku obrony na może 3 min} -możliwość tworzenia amuletów Dziekuje dobranoc |
|
|
Kakus97 |
Dodany dnia 13-04-2014 12:25
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 359 Postów: 183 Data rejestracji: 16.01.14 |
-napewno nowy lepszy silnik tak jak mówił proszak -więcej budynków -broni -stajnie żeby sobie jeżdzili konikami -staki: -Handlowy na 10 ludzi i 100 towarów -Wojenny na 25 osób i 2 armaty to tyle ode mnie |
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 13-04-2014 12:51
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
ja bym dodał budynki do każdej nacji i przywrócić nacje z 1 czyli indianie i eskimosi i ich budynki |
|
|
Remik |
Dodany dnia 13-04-2014 14:20
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Czy wy za bardzo nie poszaleliscie z ta broniÄ… palna? Armaty itp |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 13-04-2014 14:57
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
Nie było nic o broni palnej,tylko armaty |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 13-04-2014 15:00
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Oni nie wiedzieli co to proch strzelniczy, armaty pojawiły się kilka wieków później |
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 13-04-2014 15:16
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
katapulty ulepszyć i dodać balisty byłoby cacy |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 13-04-2014 15:46
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
I oczywiście nie zapominając o murach i bardziej rozbudowanej ekonomi |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 13-04-2014 15:57
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
A tak w ogóle,jeżeli chcecie i "zrobić tzw 5" przerabiając np4 to jest to chyba nielegalne,ale moge się mylić |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 13-04-2014 16:01
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Nie nie, chodzi o osobnÄ… grÄ™ |
|
|
Krway |
Dodany dnia 13-04-2014 16:08
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 131 Postów: 85 Data rejestracji: 18.11.12 |
Proch strzelniczy pojawił się w chinach. I nie zapędzajcie się tak nie róbcie z tego Diablo z magią albo jakiegoś badziewnego MMO z rangami. To mają być wikingowie jest "Jarl" i jest mężczyzna zdolny do walki. Który wczoraj łowił ryby a dzisiaj walczy z frankami. magia do zaklinania która nie zmieni rozgrywki na przykład? |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 13-04-2014 16:12
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
PÅ‚omienisty jebumszot obszarowy +2 do trucizny |
|
|
Apex |
Dodany dnia 13-04-2014 20:24
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 559 Postów: 371 Data rejestracji: 17.09.12 |
albo: Niedojedzony Schab z Wczorajszej Biesiady Jarla Apexa +3 do ogłuszenia |
|
Przejdź do forum: |