Zobacz temat
FrankMod - Prawdziwy rozwój Franków!
|
|
Remik |
Dodany dnia 23-04-2014 01:33
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Osoby ciekawe nowości zapraszam do galerii |
|
|
Ziomus |
Dodany dnia 23-04-2014 01:50
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 1 Punktów: 1470 Postów: 361 Data rejestracji: 29.10.12 |
Dajcie Remikowi rangę skryptera :F |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 23-04-2014 11:01
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Damy mu złote rangi jak Proszakowi będzie się chciało je zrobić ;D Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Neptun |
Dodany dnia 23-04-2014 15:25
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
Ooo Remik czarodziej Jak będzieci mieli chęci to zabierzcie się prosze za saracenów plz . |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 23-04-2014 15:28
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Najpierw jedno potem drugie, spokojnie Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Joz |
Dodany dnia 23-04-2014 15:35
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
Widzę rozwój. Oby tak dalej! |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 23-04-2014 15:37
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
Wydaje mi się że teraz już będzie z górki.Mam racje? |
|
|
Remik |
Dodany dnia 23-04-2014 15:42
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Masz rację |
|
|
Kowal xD |
Dodany dnia 23-04-2014 15:42
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 466 Postów: 308 Data rejestracji: 17.09.12 |
Zrób tarany dla wikingów! |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 23-04-2014 15:44
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
A czy nie będzie trzeba było teraz im od nowa AI robić? |
|
|
Remik |
Dodany dnia 23-04-2014 15:44
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Chciałbym, ale to niemożliwe... |
|
|
Joz |
Dodany dnia 23-04-2014 15:45
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
Skoro są gotowce stworzone przez Funatics to dlaczego ich nie dali??? |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 23-04-2014 15:46
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
Gotowce to tylko ich kolorki...co innego ich funkcje... |
|
|
Joz |
Dodany dnia 23-04-2014 15:47
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
Kurde nie piszcie tu bo ja chce robić mapę, a nie mogę bo z ciekawości tu zaglądam |
|
|
Remik |
Dodany dnia 23-04-2014 15:52
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Ai działa poprawnie O to się nie martwcie |
|
|
Apex |
Dodany dnia 23-04-2014 16:12
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 559 Postów: 371 Data rejestracji: 17.09.12 |
REMIK SKŁADAM CI HOŁD I LIŻE STOPY! |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 23-04-2014 16:17
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Ja już mam xDD Buaaahahah Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 23-04-2014 16:20
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
przyznaj Zbirek chciałeś nas tylko pogrążyć "D |
|
|
jakubek212121 |
Dodany dnia 23-04-2014 16:22
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 61 Postów: 31 Data rejestracji: 03.08.13 |
1. Brawo! Czekam na Cultures 5! 2. Problem z płodnością 3.W kampanii w Ócś w misji z Rodos w mieście można było zobaczyć mury a nie palisadę. Możliwość budowy murów byłaby ciekawa. np. że można je zniszczyć tylko katapultą czy coś takiego. |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 23-04-2014 16:34
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
Ja także popieram. Rts bez murów to nie gra |
|
Przejdź do forum: |