Zobacz temat
Mody do Cultures
|
|
Mokry |
Dodany dnia 01-02-2016 19:41
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Aktualnie to -Zwiększenie dmg (ale nie dla wikinga bo to jest tak że dla danej nacji się robi i dla danej broni czyli jak zwiększe wikingom to też nam a tego nie chcemy czyli reszta nacji wchodzi w gre) -Zwiększenie hp w budynkach (nie wiem jak u żołenirzy) -Zwiększenie potrzebnych surowców do budowy w sumie to tyle ale myślę że to i tak sporo i bardzo przyjemniej się gra Zrobiłem mape porozumienia ale zamiast wikingów to Franki były to powiem że nie mogłem tego przejść 6h gra trwała i nie dało rady teraz zmniejszyłem troche DMG więc muszę spróbować może się uda zrobiłem tą korekte ze zbrojami te DMG można zmienić też w zależność od zbroji mogę zrobić że płytowa będzie najsłabsza a skórzeana najelpsza (bez sensu) aktualnie jest inaczej jak bym to dodawał to bym wszystko napisał co zostało zmienio ![]() |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 01-02-2016 20:06
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
To napiszcie mi czy zwiększyć te towary potrzebane do budowy o 2x czy lepiej jakieś nowe tylko jak nowe to wypiszcie ![]() |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 01-02-2016 20:23
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
po prostu kieruj się wyglądem budynku ![]() Ja jeszcze podsunę pomysł żeby zwiększyć "życie" palisady x10 |
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 01-02-2016 20:36
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
Wolałbym żeby każda budowla kosztowała 2x drożej niż w oryginale, ale takie budynki jak koszary czy świątynia niech kosztują 2,5x chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 01-02-2016 21:47
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Łatwiej będzie mi zrobić to co proponuje Berserk bo tam i tak są tylko same liczby bym musiał robić testy jaka liczba odpowiada za jaki towar żeby zrobić wszystko perfekcyjnie ![]() ![]() |
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 01-02-2016 22:23
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
Another idea ![]() chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
Remik |
Dodany dnia 01-02-2016 22:40
|
![]() Główny administrator Punktów: 2497 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
We frankmodzie tak jest przeciez ![]() |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 01-02-2016 22:50
|
![]() Główny administrator ![]() Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Ja też nie mam czasu, jak coś zrobisz typu FrankMod to pisz do mnie na PW, to wypromuje hehe |
|
|
Remik |
Dodany dnia 02-02-2016 00:13
|
![]() Główny administrator Punktów: 2497 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Dzisiaj z Rebgarem chwile siedzieliśmy więc może coś będzie ![]() |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 02-02-2016 01:29
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Nom mam nadzieje ze bedzie poszukam tego z koszarami ![]() ![]() |
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 02-02-2016 01:34
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
A da się zrobić tak, żeby włócznik dźgał szybciej tą włócznią? Bo wg mnie jest to najwolniejsza broń, zanim włócznik uderzy to woj z długim mieczem zdąży 3 razy go walnąć ![]() chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 02-02-2016 09:33
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
Neptun się ucieszy ![]() To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
![]() Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 02-02-2016 16:46
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
Skaczę z radości ![]() Ale moim zdaniem to włócznia to jest taki "ciężki kaliber" Raz a dobrze zaiebać no może dwa ![]() |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 02-02-2016 17:22
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
No niestety z szybkością chyba nic nie poradzę ale jak uda mi się coś z tym zrobić to zrobie też żeby inne nacje mogły wszystkie brpnie "D ale to marne szanse na to by były ale mozna zrobić że np żel włóćznia bije 25% więcej czy coś w podobie i wtedy bardziej się będzie opłacało ją robić aktualnie cały czas testuje zmiany ![]() |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 02-02-2016 19:44
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Muszę wam powiedzieć że jak ktoś będzie chciał w to grać to mapy będzie trzeba robić specjalnie pod to bo jak ktoś dostanie atak w 60 min to nie szans na obronę dałem po 2x więcej towarów gdzie niegdzie nawet więcej czasami też mniej ale no tak jak mówię 1 gra będzie dłużej trwała sama rozbudowa Co o tym myślicie dobry pomysł z tymi surowcami? I mam jeszcze pomysł (zauważyłem że wszyscy grają łucznikami) żeby jak się będzie dało że łucznicy będą mieli po 2.5k hp zamiast 5 a np woje z mieczami itp to po 6 |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 02-02-2016 19:52
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
a cywile po 1000 - 2000 hp |
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 02-02-2016 20:24
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
Właśnie, niech cywile mają mniej HP chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 02-02-2016 22:15
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Wpadłem na kolejny pomysł co wy na to aby zrobić że w farmie jden pracownik tak samo w browarze i innych tylko napiszcie mi jakieś budynki pomóżcie ![]() ![]() ![]() |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 02-02-2016 22:33
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
najlepiej każdej, a każda nacja może mieć inne właściwości? |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 02-02-2016 23:09
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
No w broni się da dla każdej nacji odzielnie z hp jeszcze nie wiem ;P próbowałem zrobić tak żeby miód pitny robiło się z zboża i wody tylko mam problem zrobiłem żeby dało się tam magazynować zboże i wode lecz on nie chce wyprodukować tego pewnie jeszcze w innym folderze trzeba to zmienić |
|
Przejdź do forum: |