Zobacz temat
Nowy mod?
|
|
Mokry |
Dodany dnia 09-11-2016 21:49
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Sorki za temat ale muszę przyciągnąć uwagę Tzn nie jest on do końca sprzeczny z założeniem ale niczego nie chce obiecywać bo nie wiem jak będzie z chęciami a mam do was jedno pytanie tylko dobrze się zastanówcie jeżeli chcecie aby było trudniej w grze zwiększone obrażenia u wroga itp. i tutaj pojawia się pytanie co do budynków otóż mogę zrobić coś takiego że do budowania poszczególnych budynków będzie potrzeba 2x tyle surowca ile było wcześniej (jak na farmę było 3 gliny to będzie 6) i tu moje pytanie do was czy takie coś ma sens bo nie wiem czy będzie to utrudnienie czy bardziej będzie denerwowało ludzi bo spowolni to całą rozgrywkę a jestem ciekawy waszych opinii dajcie znać co o tym sądzicie |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 09-11-2016 22:44
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
Mnie by to denerwowało Ale zwiększyłoby to realizm gry To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 09-11-2016 23:19
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
Stworzyłem temat parę miesięcy temu odnośnie modów, sam podałem propozycję zwiększenie wymagań surowcowych dla budynków chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 09-11-2016 23:49
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
A to nie zauważyłem i jak większość pisała? |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 09-11-2016 23:59
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
Fajnie by było podnieść zapotrzebowanie na surowce x10 i "żywotność" budynków x10 Budynki stały by się bardziej cenne, i była by większa satysfakcja jak burzymy komuś koszary |
|
|
Maurycy |
Dodany dnia 10-11-2016 00:01
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 671 Postów: 337 Data rejestracji: 15.07.14 |
Mi szczerze to różnicy nie zrobi. Ja zaczynam taką eksploatację surowców że łysa mapa po mnie zostaje |
|
|
Joz |
Dodany dnia 10-11-2016 00:10
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
to by zmieniło rozgrywkę do której jestem przyzwyczajony, ja jestem na nie Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
Ingvar |
Dodany dnia 10-11-2016 01:23
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 458 Postów: 282 Data rejestracji: 17.09.12 |
Zapraszam do lektury i komentowania http://culturesna...ead_id=880 Edytowane przez Ingvar dnia 10-11-2016 01:56 chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016) Ingvar (5.09.2016 - ?) |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 10-11-2016 02:00
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Ja bym podniosl hp budynkom pod wzgledem ich solidnosci. Zawsze uwazalem ze wieze obronne sÄ… zbyt liche powinny byc w tej najmocniejszej grupie. Na rowni z koszarami |
|
|
MysteriousPL |
Dodany dnia 10-11-2016 11:13
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 12 Postów: 12 Data rejestracji: 31.10.16 |
Ja uważam że najmocniejszymi budynkami powinny być kwatery główne. Wieża czy to poziomu 1 czy 2 nie pomieści ogromnej ilości ludzi podczas ataku nieprzyjaciela i stanu obrony |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 10-11-2016 18:13
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Hp poszczegówlnych budynków da się zrobić |
|
|
Mokry |
Dodany dnia 10-11-2016 18:20
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 85 Postów: 68 Data rejestracji: 06.03.15 |
Czytałem to ale tam jest trochę pszesada z niektórymi rzeczami co wy byście tam pozmieniali to już by nie był stary dobry cultures ale no mnie intereseują tylko te budynki reszta to suprice będzie zrobiłem tylko to co umiałem zrobić także no o ile wgl będzie pragnę dodać zrobiłbym jeszcze jedną rzecz ale to Remika mi trzeba do pomocy hehe |
|
|
AdamWladam |
Dodany dnia 13-11-2016 23:07
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1441 Postów: 679 Data rejestracji: 28.09.14 |
Jestem za. Słońce wtłacza moc życiodajną w ziemię
I ją zawija w złociste pierścienie Słońce i cebula podobne do siebie. Bo cebula ziemskim słońca jest wcieleniem Jam jest cebula, jam słońce z ziemi zrodzone Zapłaczcie gdy Me kręgi będą obnażone. |
|
|
StachuMMV |
Dodany dnia 16-11-2016 20:36
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2915 Postów: 749 Data rejestracji: 31.08.15 |
Według mnie powinna istnieć budowa kamiennych murów, lecz za odpowiednią kwote (np. 1 kawałek za 8 odrobionego kamienia) Discord: jamilr_
|
|
|
Ares |
Dodany dnia 16-11-2016 21:00
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4068 Postów: 1054 Data rejestracji: 28.03.13 |
Racja, bo, np. u Franków te drewniane wyglądają tak jak wyglądają czyli [CENZURA] |
|
|
halk6000 |
Dodany dnia 17-11-2016 19:11
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 7 Postów: 7 Data rejestracji: 16.11.16 |
a jakby dodali budowę wulkanów w edytorze map i na mapach ? działał by na zasadzie suporta surowców i klęsk żywiołowych -podpalał by budynki ,powodował trzęsienia -robił lawe na jakiś czas po ostygnięciu zastajemy więcej nieobrobionego surowca tam gdzie lawa się lała (randomowo) - na cywili by lawa nie działała bo by było za trudno ale niebezpieczne rejony za więcej cennego żelaza czy złota by było przydatne a wy jak uważacie ? |
|
|
halk6000 |
Dodany dnia 17-11-2016 19:11
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 7 Postów: 7 Data rejestracji: 16.11.16 |
a jakby dodali budowę wulkanów w edytorze map i na mapach ? działał by na zasadzie suporta surowców i klęsk żywiołowych -podpalał by budynki ,powodował trzęsienia -robił lawe na jakiś czas po ostygnięciu zastajemy więcej nieobrobionego surowca tam gdzie lawa się lała (randomowo) - na cywili by lawa nie działała bo by było za trudno ale niebezpieczne rejony za więcej cennego żelaza czy złota by było przydatne a wy jak uważacie ? |
|
|
Joz |
Dodany dnia 17-11-2016 20:07
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
yyy nie Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
Ares |
Dodany dnia 17-11-2016 22:05
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4068 Postów: 1054 Data rejestracji: 28.03.13 |
To łatwiej będzie stworzyć nową grę niż to wszystko wprowadzić ;/ |
|
Przejdź do forum: |