Zobacz temat

 Drukuj temat
Palisady i bramy
Zucklov
Witam serdecznie.
Przeszukałem forum opcją szukaj, szukałem w poradnikach, grzebałem w gotowych mapach i nie znalazłem. Moje pytanie brzmi: w jaki sposób wstawia się palisady, bramy i drogi zbudowane przez graczy w mapach DAT? Wstawia się je gdzieś ręcznie, czy wbrew temu, co jest napisane w poradnikach, nie ulegają one usunięciu podczas konwersji z c2m (co w takim razie oznacza, że limit graczy posiadających palisady jest ograniczony do 3)?
 
Joz
Pierwsze poradnik jest całkowicie nieaktualny wiec na niego nie patrz
Palisada to element otoczenia i wstawia sie je w mission odpowiednim rezultatem co za tym idzie trzeba kazdy palik recznie. Nie wiem czy jest prostszy sposób, ale najlepiej to wstawiac tylko 3 graczom palisady w edytorku i przekonwertowac

Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
 
Zucklov
W zasadzie, nawet jakbym miał wstawiać ręcznie każdą palisadę to mnie to nie boli, chodzi mi o to, że szukając przez mapy nie znalazłem żadnej funkcji, której nazwa sugerowałaby, że tworzy palisadę. Czy mógłby ktoś ją podać? Byłbym bardzo wdzięczny Lol
 
ZbiRek
A czy przypadkiem w Remik Editor palisada nie jest importowana do pliku mission przez Dat Converter ?

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Joz
Nie, ale ja juz wiem palisada nazywa sie wall_01 i wstawia siÄ™ rezultatem:
result "SetLandscape" X Y "wall_01" 100 100

100 100 - najwieksza palisada
50 50 - najmniejsza

ale to bedzie tylko element otoczenia który nie nalezy do zadnego gracza wiec bedzie biała. Pytanie jak wstawić ją do konkretnego gracza, wiem ze to sie w staticobjects robiło chyba cos takiego:

setlandscape 1 "wall_01" 100 100 0 0

wpisałem to i mi nie działa nie wiem czemu

Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
 
StachuMMV
Konwerter Molta przenosi palisade dla pierwszych 4 graczy, ale dla kolejnych trzeba ręcznie

Discord: jamilr_
 
Przejdź do forum: