Zobacz temat
Palisady i bramy
|
|
Zucklov |
Dodany dnia 17-12-2016 21:33
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3 Postów: 2 Data rejestracji: 20.11.16 |
Witam serdecznie. Przeszukałem forum opcją szukaj, szukałem w poradnikach, grzebałem w gotowych mapach i nie znalazłem. Moje pytanie brzmi: w jaki sposób wstawia się palisady, bramy i drogi zbudowane przez graczy w mapach DAT? Wstawia się je gdzieś ręcznie, czy wbrew temu, co jest napisane w poradnikach, nie ulegają one usunięciu podczas konwersji z c2m (co w takim razie oznacza, że limit graczy posiadających palisady jest ograniczony do 3)? |
|
|
Joz |
Dodany dnia 17-12-2016 21:55
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
Pierwsze poradnik jest całkowicie nieaktualny wiec na niego nie patrz Palisada to element otoczenia i wstawia sie je w mission odpowiednim rezultatem co za tym idzie trzeba kazdy palik recznie. Nie wiem czy jest prostszy sposób, ale najlepiej to wstawiac tylko 3 graczom palisady w edytorku i przekonwertowac Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
Zucklov |
Dodany dnia 17-12-2016 23:43
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3 Postów: 2 Data rejestracji: 20.11.16 |
W zasadzie, nawet jakbym miał wstawiać ręcznie każdą palisadę to mnie to nie boli, chodzi mi o to, że szukając przez mapy nie znalazłem żadnej funkcji, której nazwa sugerowałaby, że tworzy palisadę. Czy mógłby ktoś ją podać? Byłbym bardzo wdzięczny |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 18-12-2016 04:21
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
A czy przypadkiem w Remik Editor palisada nie jest importowana do pliku mission przez Dat Converter ? Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Joz |
Dodany dnia 18-12-2016 13:41
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
Nie, ale ja juz wiem palisada nazywa sie wall_01 i wstawia się rezultatem: result "SetLandscape" X Y "wall_01" 100 100 100 100 - najwieksza palisada 50 50 - najmniejsza ale to bedzie tylko element otoczenia który nie nalezy do zadnego gracza wiec bedzie biała. Pytanie jak wstawić ją do konkretnego gracza, wiem ze to sie w staticobjects robiło chyba cos takiego: setlandscape 1 "wall_01" 100 100 0 0 wpisałem to i mi nie działa nie wiem czemu Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
StachuMMV |
Dodany dnia 18-12-2016 15:01
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2915 Postów: 749 Data rejestracji: 31.08.15 |
Konwerter Molta przenosi palisade dla pierwszych 4 graczy, ale dla kolejnych trzeba ręcznie Discord: jamilr_
|
|
Przejdź do forum: |