Zobacz temat
Święty Ogień we własnym scenariuszu
|
|
Krawiec |
Dodany dnia 22-01-2017 17:47
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 30 Postów: 6 Data rejestracji: 18.01.16 |
Witam, od naprawdę już wielu lat...to jest przez 2/3 mojego życia właśnie, gdy tylko kupiłem CD z Ósmym, uwielbiałem tworzyć w edytorze . Natomiast na mapie Nawałnica, w tej że właśnie części gry, zainteresowałem się tzw. ,,Święty Ogień", a ostatnio na pobranej od kogoś mapce, był właśnie ten sam objekt. Czy ktoś wie w jakim edytorze go znajdę? A może trzeba go jakoś z budować a gra sama ogarnia o co c'mon? Pozdrawiam We are legend...
|
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 22-01-2017 18:07
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Z tego co się orientuje jest to zwykła pętla, która zamienia jednostki na Twoje w danym miejscu (ustalasz punk i odległość od tego punktu). Najłatwiej będzie Ci po prostu przekopiować to z Nawałnicy Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 22-01-2017 18:54
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
test Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Ares |
Dodany dnia 22-01-2017 21:03
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4068 Postów: 1054 Data rejestracji: 28.03.13 |
O co chodzi ? |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 22-01-2017 21:06
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Patrzyłem jak szybko się posty dodają Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Ares |
Dodany dnia 22-01-2017 21:15
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4068 Postów: 1054 Data rejestracji: 28.03.13 |
A ok. |
|
|
Krawiec |
Dodany dnia 24-01-2017 16:12
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 30 Postów: 6 Data rejestracji: 18.01.16 |
Przekopiować? Znaczy się. zbudować dokładnie to samo, a gra ogarnie to sama, tak? We are legend...
|
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 24-01-2017 16:27
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Niee, w pliku mission musisz przekopiować skrypt z tej mapy Albo z innej która korzysta z ów takiego Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Krawiec |
Dodany dnia 24-01-2017 17:36
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 30 Postów: 6 Data rejestracji: 18.01.16 |
wooo, ja się nigdy w takie coś nie bawiłem, jakiś toutorial znajdę do takich zaawansowanych funkcji? (ja się jedynie bawiłem na zwykłym Pol edytorze i Remika ) We are legend...
|
|
|
Joz |
Dodany dnia 24-01-2017 17:44
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
http://culturesna...ltures.php Tylko niektore sa nieaktualne Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
Krawiec |
Dodany dnia 24-01-2017 17:49
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 30 Postów: 6 Data rejestracji: 18.01.16 |
Ou, no proszę, nawet nie musiałem googlować, sorrki że nie pomyslałem że i tu może być.. dzięki wielkie, mam czas na studiowanie tego więc się zagłębiam w literaturze. Pozdrawiam i temat chyba jest do zamknięcia We are legend...
|
|
|
Joz |
Dodany dnia 24-01-2017 17:55
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
No to chodzi o mapy dat, czyli mapy, które nie są robione przez normalny edytorem, bynajmniej nie w całości. W mapach dat mozesz umiescic wiecej graczy, wszystkie elementy i zdarzenia na mapie typu rekrutowanie itp. Wszystko co nie jest dostępne w edytorze. Sposób konwersji pokazany w pierwszym poradniku jest juz nieaktualny, ponieważ uzywamy konwertera plików c2m do dat. http://culturesna...oad_id=101 Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
Joz |
Dodany dnia 24-01-2017 17:57
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
Te poradniki są dziwnie zrobione tak ci powiem, lepiej zebys se grzebał w gotowych mapach ze strony i studiował to co tam sie znajduje i po pewnym czasie skapniesz sie co za co odpowiada Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
Przejdź do forum: |