Zobacz temat
Problem z atakiem :D
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 27-06-2013 12:17
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
Mam pewien problem stworzyłem mapę na której ustawiłem aby Saraceni atakowali pozycje ale oni dojdą do połowy drogi i się zatrzymują i stoją tam cały czas wie ktoś co jest grane ?? PS: Jeżeli jakiś admin to zobaczy dodałem plik właśnie z tą mapą proszę ja usunąć ponieważ ma ona wymieniony wyżej problem. |
|
|
Mateo22 |
Dodany dnia 27-06-2013 16:13
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1416 Postów: 1100 Data rejestracji: 08.03.13 |
a czas ataku? |
|
|
Brainy |
Dodany dnia 27-06-2013 17:26
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1280 Postów: 132 Data rejestracji: 17.09.12 |
Jeżeli czas ataku byłby za mały, to wrogowie wracaliby pod koszary. Problem prawdopodobnie polaga na czymś innym. Wydaje mi się, że saraceni mają problemy z dotarciem w wyznaczone miejsce. Droga być może jest zbyt zawiła. Miałem tak, gdy tworzyłem Wielkie Sprzątanie. Nie wiem czy grałeś, ale jeśli tak to przypomnij sobie miejsce z mostami na rzece. Żadne wrogie wojska nie potrafiły przebyć tego obszaru. Nie tylko one zresztą. Jeśli chcesz przetestować czy dany obszar jest możliwy do przebycia, postaw w miejscu startowym bohatera albo zwiadowcę i rozkarz mu iść bezpośrednio w miejsce docelowe. Jeśli nie będzie potrafił tego zrobić, to wtedy wrogowie też się zablokują. Sami wiecie, że Brainy wie najlepiej.
|
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 27-06-2013 18:14
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
Słuchaj dzieki Brainy na tej mapie co stworzyłem jest rzeka miałem problem z mostami bo nawet bohater nie mógł przez niego przejść więc zamiast mostu dałem po prostu bruk i można nawet większa ilością żołnierzy bez problemu przejść więc nie wiem czemu tak jest a czas atakowania mam spory żeby się nie odwrócili szybko |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 28-06-2013 15:58
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Tak na przyszłość. Mosty to element dekoracji i pod nimi musi być tekstura, po której jednostki mogą chodzić. Typu bruk Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 28-06-2013 16:15
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
Tak ale nie wiem jak właśnie poradzić sobie z tymi saracenami .... |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 28-06-2013 17:40
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
To jest na tej mapie co wysłałeś do downloadu? Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 28-06-2013 17:50
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
Tak |
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 28-06-2013 17:51
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
Zanim jednak się skapnąłem ot to ulepszyłem trochę tą mapę |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 28-06-2013 17:57
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Wyślij mi ją na PW to zobaczę Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 28-06-2013 17:58
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
nie chce mi siÄ™ |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 28-06-2013 20:31
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Jak będziesz miał chęci to wyślij, mi też się nic nie chce ;] Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 28-06-2013 20:38
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
Musze dodać jeszce most i wiecej zielonej trawy |
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 30-06-2013 11:11
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
Dobra problem rozwiązany wystarczyło dodać drugie koszary w zasięgu ataku |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 30-06-2013 22:14
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Ale nadal nie eksportowałeś ;P Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 30-06-2013 22:23
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
Jak to omg dałem zapsiz potem eksportuj i już nie zapisywałem omg |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 30-06-2013 22:28
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
No to coś zrąbałeś Jakbyś eksportował, to mapa byłaby jako nazwa a nie jako currentmaps (cjt.) Ja Ci ją eksportuje i poprawie teren bo jest płaski Ale to może jutro... Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 30-06-2013 22:39
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
słuchaj miałem tam tyle fajnego tekstu i omg ... ale u mnie wykrywa normalnie eksportowaną ... |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 30-06-2013 23:30
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
To złą wysłałeś... albo ja złą pobrałem... Wyślij ją mi na PW po prostu (wrzuć gdzie chcesz) Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
Przejdź do forum: |