Zobacz temat
Gracze - Bizantyjczycy, Frankowie
|
|
PastTime |
Dodany dnia 28-05-2017 15:58
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 28 Postów: 28 Data rejestracji: 26.11.13 |
Witam po długiej nieobecności, Zastanawiam się czy jest jakiś bezkonfliktowy sposób na wprowadzenie większej ilości różnorodnych nacji z funkcjonalnymi budynkami na jednej mapie w grze wieloosobowej? Czyli : - Gracz 0 gra Bizantyjczykami - Gracz 1 gra Frankami Problem, który napotkałem, to kwestia odblokowywania budynków. Dla gracza 0 wszystko przebiega pomyślnie, zaś dla gracza 1 sprawy mają się inaczej. Nawet w drzewku technologicznym po kliknięciu na dany budynek gra po prostu wyrzuca do pulpitu. Jest jakiś sposób, żeby to porządnie ustawić? Oczywiście jestem w pełni świadom tego, że budynki wikingów stanowią zamienniki tych, których brakuje u innych nacji. Edit: Pomyślałem, że warto dodać, iż wszystko robiłem przy mapie DAT, więc budynki dodawane były w mission.inc. Edytowane przez PastTime dnia 28-05-2017 19:04 |
|
|
Joz |
Dodany dnia 29-05-2017 00:13
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
Jeszcze tego nie probowalem, ale mam w planach jedyne co moge poradzic na teraz to sprobuj odblokowac mu wszystkie budynki ze startem gry i zobacz czy dziala Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
PastTime |
Dodany dnia 29-05-2017 18:10
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 28 Postów: 28 Data rejestracji: 26.11.13 |
W takim wypadku wszystko działa. Jeśli zaś chciałbym stworzyć drzewko technologiczne z prawdziwego zdarzenia to najwidoczniej gra głupieje przy: goal "CheckHumanJob" 1 "collector" |
|
|
Joz |
Dodany dnia 29-05-2017 18:27
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
a daj zamiast zawodów liczby ktore je definiują logicdefines.inc Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
PastTime |
Dodany dnia 29-05-2017 22:56
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 28 Postów: 28 Data rejestracji: 26.11.13 |
Rozumiem, że jeśli w logicdefines.inc collector jest przyporządkowany do "8" to powinno to wyglądać następująco: goal "CheckHumanJob" 1 "8" W takim wypadku to nie działa, ale zauważyłem, że generalnie w samej grze zmiana zawodu na zbieracza pokazuje w wiadomościach u góry ekranu, że farma powinna być dostępna. Oczywiście nie muszę mówić, że mija się to z rzeczywistością. Pomijając już ten problem, to zastanawia mnie kwestia CheckSums, w pewnej mapie zamieniłem odpowiednio nacje graczy w player.inc, jednostki w staticobjects.inc i odpowiednio dodałem w mission.inc budynki. Kiedy odpalamy grę, wyskakuje okienko z CheckSums i oznajmia nam, że po obu stronach są jakieś różnice w danych. Pytanie brzmi - w czym dokładnie może być problem? Nie zamieniłem wikińskiego statku oraz kwatery głównej w staticobjects.inc Edit: Dobra, rozwiązane - faktycznie różniły się pliki, ponieważ na jednym komputerze był FrankMod z łatką, na drugim był bez. Edytowane przez PastTime dnia 29-05-2017 23:54 |
|
|
Joz |
Dodany dnia 30-05-2017 18:49
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
goal "CheckHumanJob" 1 8 Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
PastTime |
Dodany dnia 30-05-2017 20:36
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 28 Postów: 28 Data rejestracji: 26.11.13 |
// MissionId_19 Ni chooja. Najciekawsze jest to, że jeśli zrobimy to w takim stylu goal "CheckHumanJob" 0 "collector" result "EnableHouse" 0 "viking" "work farm 00" result "EnableHouse" 1 "viking" "work farm 00" To jak wynika z tego co napisałem, gracze 0 i 1 mają odblokowaną farmę po tym jak gracz 0 mianuje zbieracza... Wygląda na to, że gra nie bardzo ogarnia tych komend w przypadku innych graczy... Edytowane przez PastTime dnia 30-05-2017 20:49 |
|
Przejdź do forum: |