Zobacz temat
FrankMod 2.0 - Pytania ogólne i zgłoszenie problemu
|
|
Drako_Schiffer |
Dodany dnia 19-09-2017 23:03
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2 Postów: 2 Data rejestracji: 16.09.17 |
Witam wszystkich Mimo iż jestem nowy na tym forum, mam kilka pytań odnośnie tejże modyfikacji oraz Ósmego Cudu Świata. 1. Czy możliwe jest by modyfikacja sama w sobie obsługiwała domyślnie rasę wikingów, nie frankijską? Jeśli tak, to w jaki sposób? Przez modyfikację plików bądź ich usunięcie? 1.2.: Czy możliwe jest przełożenie skryptu menu obsługujący dostęp do wszystkich kampanii [Bramy Asgardu, Wyprawa na Północ, Ósmy Cud Świata] do podstawowej gry? 2. Czy możliwe jest też przeniesienie plików dźwiękowych z BA bądż WnP wprost do odpowiedniej kampanii zawartej w FrankMod? [Chodzi o kwestie wypowiadane przez bohatera] A, dodatkowo; frankijski cieśla nie jest w stanie wyprodukować drewnianych włóczni. Dodatkowo, mapa z ÓCŚ kampanii znajduje się w kampanii BA. Reszta zaś nie posiada wcale mapy. |
|
|
Silver Dragon |
Dodany dnia 20-09-2017 00:14
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 340 Postów: 210 Data rejestracji: 08.03.16 |
1. Tak, jest to mozliwe. Edytujesz pliki mapy player.inc, staticobjects.inc zmieniajac nacje i budynki gracza 0 ''frank'' na ''viking''. 2. Jest to zmodyfikowana Cultures Die Saga. 3. Najprawdopodobniej tak. Pomoze ci w tym Remik. Przydatny link LINK Edytowane przez Silver Dragon dnia 20-09-2017 00:22 ;-)
|
|
|
Drako_Schiffer |
Dodany dnia 20-09-2017 00:38
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2 Postów: 2 Data rejestracji: 16.09.17 |
Dzięki wielkie za pomoc :-) |
|
Przejdź do forum: |