Zobacz temat
Mody na granie nacjami i co dalej?
|
|
Gavert |
Dodany dnia 11-12-2017 15:53
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 40 Postów: 14 Data rejestracji: 06.12.17 |
Gdyby udało się komuś rozszyfrować kod gry co byście chcieli dodać do gry bądź usprawnić? Kto wie, może kiedyś wykorzystamy te pomysły. Oto moje: -Chata leśnika (bo drewno szybko się kończy) -Chata grzybiarza ? Ulepszona chata zielarza? - Mury kamienne - Budowanie mostów - Tarany/Transportery wojsk (ochrona wojów przed ostrzałem) - Dodatkowa tematyczna muzyka - Stocznie - Handel morski - Łódki, tratwy i transportowce - Rybak morski ( przypisujesz go do łódki i łowi) - Tematyczne statki dla każdej nacji - Usprawnienie istniejących nacji w animacje, tekstury, budynki i ogólny balans nacji. - Nowe nacje: Aztecy, Indianie, Eskimosi, Germanie, Słowianie, Rzymianie/Grecy, Mongołowie, Azjaci, Plemiona afrykańskie, Amazonki - Inne formy tworzenia lekkich pancerzy, broni - wykorzystanie istniejących zwierząt np. (kurczaki, psy, wielbłądy) - Specjalne budynki i surowce nacji - Balans nacji ( Wikingowie posiadają małe budynki, potrafią walczyć każdą bronią, produkują miód pitny i mikstury) - Produkcja amuletów - Nowy zawód "Lekarz", który wykorzystuje zioła aby wyleczyć rannych. - Nowe farmy tematyczne - Nowi bohaterowie - Kampanie dla każdej nacji - Drewniane zbroje i dla prymitywnych nacji ? - Kości jako budulec i tworzywo dla prymitywnych nacji ? ( kościana zbroja, kościane narzędzia itp.) - Dodanie miedzi ? - Alternatywa miodu pitnego dla innych nacji (suszone grzyby, suszone mięso) - Manekiny do trenowania żołdu lub specjalny budynek. - Tryby gry z ograniczeniami (walka bez broni, tylko 1 nacja itp.) - Inne jednostki podobne do wężołaków i wikołaków np. (Yeti, Behomoth) Długo myślałem nad tym co można sensownie dodać do gry. Podzielcie się opiniami i rozmarzcie się. Ja zostaje na tym forum na dłużej i mam zamiar przyczynić się do rozwoju gry, którą uwielbiam. Edytowane przez Gavert dnia 11-12-2017 16:00 |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 11-12-2017 16:46
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Witamy serdecznie. Poczytaj tu http://culturesna...rowstart=0 co do twoich pomysłów nie bardzo wiem czym miała by się wyróżniać nacja germanów. Zapraszam do grupy na discord https://discord.g... |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 11-12-2017 18:19
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
Germanów? Wąsikami! Nie nie, na pewnie nie chodziło mi o austriackiego akwarelistę. To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
Gavert |
Dodany dnia 11-12-2017 20:48
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 40 Postów: 14 Data rejestracji: 06.12.17 |
Wspomnienie o Germanach to był błąd. Słowianie, Frankowie i Rzymianie powinni dobrze wypełnić Europę bez ich pomocy. Pomyślałem o nacji, w której można byłoby dać modele i animacje kobiet wikingów z Cultures 1 albo zapożyczyć wygląd. Mówi się trudno. |
|
|
bjarni |
Dodany dnia 11-12-2017 21:09
|
Administrator Punktów: 2052 Postów: 1089 Data rejestracji: 14.03.14 |
Ogólnie część rzeczy które tutaj wypisałeś już jest, np. handel morski. Co do kampanii dla każdej nacji to nic trudnego, po prostu trzeba zrobić kilka mapek z daną nacją. Nasz serdeczny przyjaciel Jozenkow zrobił już kampanię saracenów. To samo tyczy się nowych bohaterów. Stocznie od zawsze się w grze znajdują, po prostu w WnP i ÓcŚ nazywają się inaczej. Moim zdaniem nie miałby zastosowania zawód lekarz, ponieważ nasi mali przyjaciele sami się regenerują. ;D Resztę pomysłów uważam za fajne, ale raczej mało kto tutaj umiałby coś takiego zrobić, a nawet jeśli, to mała szansa by się tego podjął. Nie mniej jednak nie trać nadziei, bo kto wie... |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 11-12-2017 21:12
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Kto wie ;D |
|
|
Ares |
Dodany dnia 11-12-2017 21:16
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4068 Postów: 1054 Data rejestracji: 28.03.13 |
@bjarni Lekarze byliby przydatni, zauważ, że regenerowaliby całe życia sojusznika dużo szybciej niż normalnie przez co zwiększyłoby to przeżywalność naszych wojsk. |
|
|
bjarni |
Dodany dnia 11-12-2017 23:11
|
Administrator Punktów: 2052 Postów: 1089 Data rejestracji: 14.03.14 |
Moim zdaniem takie coś by nie pasowało No chyba ze życie naszym ludziom by się samo nie regenerowało, wtedy jak najbardziej |
|
|
Maurycy |
Dodany dnia 11-12-2017 23:24
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 671 Postów: 337 Data rejestracji: 15.07.14 |
Ogólnie jesteśmy bandą leniwców lub studentów (jak często jedno bywa tym drugim) więc może być problem zrobić |
|
Przejdź do forum: |