Zobacz temat

 Drukuj temat
Mody na granie nacjami i co dalej?
Gavert
Gdyby udało się komuś rozszyfrować kod gry co byście chcieli dodać do gry bądź usprawnić? Kto wie, może kiedyś wykorzystamy te pomysły.
Oto moje:
-Chata leśnika (bo drewno szybko się kończy)
-Chata grzybiarza ? Ulepszona chata zielarza?
- Mury kamienne
- Budowanie mostów
- Tarany/Transportery wojsk (ochrona wojów przed ostrzałem)
- Dodatkowa tematyczna muzyka
- Stocznie
- Handel morski
- Łódki, tratwy i transportowce
- Rybak morski ( przypisujesz go do łódki i łowi)
- Tematyczne statki dla każdej nacji
- Usprawnienie istniejących nacji w animacje, tekstury, budynki i ogólny balans nacji.
- Nowe nacje: Aztecy, Indianie, Eskimosi, Germanie, Słowianie, Rzymianie/Grecy, Mongołowie, Azjaci, Plemiona afrykańskie, Amazonki
- Inne formy tworzenia lekkich pancerzy, broni
- wykorzystanie istniejących zwierząt np. (kurczaki, psy, wielbłądy)
- Specjalne budynki i surowce nacji
- Balans nacji ( Wikingowie posiadają małe budynki, potrafią walczyć każdą bronią, produkują miód pitny i mikstury)
- Produkcja amuletów
- Nowy zawód "Lekarz", który wykorzystuje zioła aby wyleczyć rannych.
- Nowe farmy tematyczne
- Nowi bohaterowie
- Kampanie dla każdej nacji
- Drewniane zbroje i dla prymitywnych nacji ?
- Kości jako budulec i tworzywo dla prymitywnych nacji ? ( kościana zbroja, kościane narzędzia itp.)
- Dodanie miedzi ?
- Alternatywa miodu pitnego dla innych nacji (suszone grzyby, suszone mięso)
- Manekiny do trenowania żołdu lub specjalny budynek.
- Tryby gry z ograniczeniami (walka bez broni, tylko 1 nacja itp.)
- Inne jednostki podobne do wężołaków i wikołaków np. (Yeti, Behomoth)

Długo myślałem nad tym co można sensownie dodać do gry. Podzielcie się opiniami i rozmarzcie się. Ja zostaje na tym forum na dłużej i mam zamiar przyczynić się do rozwoju gry, którą uwielbiam.

Edytowane przez Gavert dnia 11-12-2017 16:00
x2
 
Proszak
Witamy serdecznie. Poczytaj tu

http://culturesna...rowstart=0

co do twoich pomysłów nie bardzo wiem czym miała by się wyróżniać nacja germanów.

Zapraszam do grupy na discord

https://discord.g...
 
SanTiago
Germanów? Wąsikami!
Nie nie, na pewnie nie chodziło mi o austriackiego akwarelistę.

To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział Puszcza oczko
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć?
Youtube
https://www.youtu...AKuS4lOBWA
TheModders
http://themodders...le;u=14807
World of Players
http://forum.worl...52-Germano
Forum Soulfire
http://soulfire.w...user=15991
Bractwo Spolszczenia
http://bractwospo...mp;uid=250
Forum TaleWorlds
https://forums.ta...on=profile
Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało:
https://steamcomm...055085219/
 
Gavert
Wspomnienie o Germanach to był błąd. Słowianie, Frankowie i Rzymianie powinni dobrze wypełnić Europę bez ich pomocy. Pomyślałem o nacji, w której można byłoby dać modele i animacje kobiet wikingów z Cultures 1 albo zapożyczyć wygląd. Mówi się trudno.
 
bjarni
Ogólnie część rzeczy które tutaj wypisałeś już jest, np. handel morski. Co do kampanii dla każdej nacji to nic trudnego, po prostu trzeba zrobić kilka mapek z daną nacją. Nasz serdeczny przyjaciel Jozenkow zrobił już kampanię saracenów. To samo tyczy się nowych bohaterów. Stocznie od zawsze się w grze znajdują, po prostu w WnP i ÓcŚ nazywają się inaczej. Moim zdaniem nie miałby zastosowania zawód lekarz, ponieważ nasi mali przyjaciele sami się regenerują. ;D Resztę pomysłów uważam za fajne, ale raczej mało kto tutaj umiałby coś takiego zrobić, a nawet jeśli, to mała szansa by się tego podjął. Nie mniej jednak nie trać nadziei, bo kto wie...
x1
 
Proszak
Kto wie ;D
 
Ares
@bjarni

Lekarze byliby przydatni, zauważ, że regenerowaliby całe życia sojusznika dużo szybciej niż normalnie przez co zwiększyłoby to przeżywalność naszych wojsk.
 
bjarni
Moim zdaniem takie coś by nie pasowało Rozwalony No chyba ze życie naszym ludziom by się samo nie regenerowało, wtedy jak najbardziej
 
Maurycy
Ogólnie jesteśmy bandą leniwców lub studentów (jak często jedno bywa tym drugim) więc może być problem zrobić
 
Przejdź do forum: