Zobacz temat
Aktualizacja cultures - ciÄ…g dalszy
|
|
Joz |
Dodany dnia 24-04-2019 12:04
|
![]() Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
Balans broni i pancerzy po paru testach:![]() Dodałem bardzo wytrzymały mur kamienny do budowy tak jak inne budynki: ![]() ![]() Ale kosztem tego musiałem zwolnić miejsce w drzewku technologicznym, padło na garncarnie 3. Przeniosłem możliwość produkcji naczyń do garncarni 2, myślę, że to aż tak nie wpłynie na rozgrywkę. Na prośbę proszaka przeniosłem teksturę "trójki" do garncarni 2, a "dwójki" do jedynki. Czyli finalnie zachowane są tekstury oryginalnej garncarni 2 i 3, a budynku garncarni 1 nie ma w gierce. ![]() Wraz ze zmniejszeniem obrażeń do budynków postanowiłem też zwiększyć wytrzymałość budynkom w zależności od ich budowy, tj farma, studnia mają o wiele mniej wytrzymałości od takiego browara, który jest masywny i jest zbudowany z kamienia, cegieł. Bardzo dużą wytrzymałość zyskały budynki typu koszary, wieże obronne, mury, a kwatera główna to już w ogóle. Tak samo innym nacjom - franków budynki są najmocniejsze, z kolei namioty saracenów najsłabsze. Magazynom, koszarom, kwaterze i wieżą zwiększyłem pojemność na towary. Do wież obronnych dodałem slot na żywność i miód pitny, tak aby żołnierze nie musieli opuszczać warty ![]() Wzmocnienie struktur obronnych miało na celu zmienienie rozgrywki z szybkiej i ofensywnej na bardziej defensywną. Żeby nie przesadzić to zwiększyłem zasięg i obrażenia katapult do budynków przez co będą one podstawą przy oblężeniu. Do kosztu ich produkcji dodałem 1 żelazo co utrudni ich szybką budowę. Z innych zmian to dodałem duży statek z tą nową teksturą, nazwałem je z pomocą ingvara Byrding i Karvi. Byrding ma pojemność 70 towarów i 20 ludzi, Karvi 150 towarów i 26 ludzi (przy większej ilości gra się crashowała i to już przy 27, tak jakby 26 było jakąś granicą, szczerze to nie wiem o co chodzi, ale niech zostanie już 26). Zwiększony też ich koszt drewna ![]() Z tego co pamiętam to nieznacznie zwiększyłem też pojemność magazynów w kuźni, fermie bydła i czegoś tam jeszcze. I to raczej wszystko na razie. Innych nacji nie ruszałem. Aktualizacja jest głównie z myślą o wikingach i grze multiplayer. Jest jeszcze parę rzeczy, które można zmienić. Jakieś propozycje/opinie odnośnie tego co już zrobiłem? Edytowane przez Joz dnia 28-04-2019 22:33 |
|
|
Agent |
Dodany dnia 24-04-2019 14:07
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 22 Postów: 14 Data rejestracji: 25.03.19 |
duży statek wygląda legitnie |
|
|
Ares |
Dodany dnia 24-04-2019 14:56
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4068 Postów: 1054 Data rejestracji: 28.03.13 |
i tak nic z tego nie wyjdzie |
|
|
Rumu |
Dodany dnia 24-04-2019 16:03
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2034 Postów: 557 Data rejestracji: 16.12.16 |
kurła jak ty chyba kozak |
|
|
Mikulus |
Dodany dnia 24-04-2019 20:08
|
![]() Główny administrator ![]() Punktów: 952 Postów: 467 Data rejestracji: 30.07.16 |
Duży statek bez cienia wygląda jakby lekko lewitował nad powierzchnią Bo oto ciemność okrywa ziemię i gesty mrok spowija ludy, a ponad tobą jaśnieje Pan, i Jego chwała jawi się nad tobą.
|
|
|
StachuMMV |
Dodany dnia 24-04-2019 21:16
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2926 Postów: 750 Data rejestracji: 31.08.15 |
Gratuluje roboty Jozenkow ![]() Edit: W końcu będą powstania ![]() Discord: jamilr_
|
|
|
Brainy |
Dodany dnia 24-04-2019 22:27
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1280 Postów: 132 Data rejestracji: 17.09.12 |
Nie wiem czy będzie to w twoim zasięgu, ale ciekawym balansem byłoby dodanie trybu obronnego do budynku koszar. Sami wiecie, że Brainy wie najlepiej.
|
|
|
Rumu |
Dodany dnia 24-04-2019 22:29
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2034 Postów: 557 Data rejestracji: 16.12.16 |
Brainy napisał(a): Nie wiem czy będzie to w twoim zasięgu, ale ciekawym balansem byłoby dodanie trybu obronnego do budynku koszar. to jest już w Każdym modzie jak remik dał rade to czemu niby juzek ma nie dać Edytowane przez Rumu dnia 24-04-2019 22:37 |
|
|
Agent |
Dodany dnia 25-04-2019 09:07
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 22 Postów: 14 Data rejestracji: 25.03.19 |
Rumu napisał(a): Brainy napisał(a): Nie wiem czy będzie to w twoim zasięgu, ale ciekawym balansem byłoby dodanie trybu obronnego do budynku koszar. to jest już w Każdym modzie jak remik dał rade to czemu niby juzek ma nie dać Dobrym pomysłem byłoby, żeby koszary dostawały tryb obronny w wyniku ulepszenia budynku.. np w koszcie dwóch wież 2 poziomu... tylko znowu z grafiką byłby problem. edit: i chwalę słońce za sloty na żarcie i miód w wieżach! Edytowane przez Agent dnia 25-04-2019 09:15 |
|
|
Rumu |
Dodany dnia 26-04-2019 11:57
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2034 Postów: 557 Data rejestracji: 16.12.16 |
Agent napisał(a): Rumu napisał(a): Brainy napisał(a): Nie wiem czy będzie to w twoim zasięgu, ale ciekawym balansem byłoby dodanie trybu obronnego do budynku koszar. to jest już w Każdym modzie jak remik dał rade to czemu niby juzek ma nie dać Dobrym pomysłem byłoby, żeby koszary dostawały tryb obronny w wyniku ulepszenia budynku.. np w koszcie dwóch wież 2 poziomu... tylko znowu z grafiką byłby problem. edit: i chwalę słońce za sloty na żarcie i miód w wieżach! Poco |
|
|
Mikulus |
Dodany dnia 26-04-2019 16:15
|
![]() Główny administrator ![]() Punktów: 952 Postów: 467 Data rejestracji: 30.07.16 |
Rumu napisał(a): Agent napisał(a): Rumu napisał(a): Brainy napisał(a): Nie wiem czy będzie to w twoim zasięgu, ale ciekawym balansem byłoby dodanie trybu obronnego do budynku koszar. to jest już w Każdym modzie jak remik dał rade to czemu niby juzek ma nie dać Dobrym pomysłem byłoby, żeby koszary dostawały tryb obronny w wyniku ulepszenia budynku.. np w koszcie dwóch wież 2 poziomu... tylko znowu z grafiką byłby problem. edit: i chwalę słońce za sloty na żarcie i miód w wieżach! Poco Żeby stworzyć budynek koszar 2 trzeba by było usunąć inny, któryś z już istniejących budynków. A co do grafiki to można by z nacji franków wziąć grafikę, ale troche by to wtedy psuło klimat nationmodu. Ewentualnie zawsze można zajebać grafikę z K&M ![]() Jednak też nie wiem po co to by miało być. Bo oto ciemność okrywa ziemię i gesty mrok spowija ludy, a ponad tobą jaśnieje Pan, i Jego chwała jawi się nad tobą.
|
|
|
Rumu |
Dodany dnia 26-04-2019 20:37
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 2034 Postów: 557 Data rejestracji: 16.12.16 |
Mikulus napisał(a): Rumu napisał(a): Agent napisał(a): Rumu napisał(a): Brainy napisał(a): Nie wiem czy będzie to w twoim zasięgu, ale ciekawym balansem byłoby dodanie trybu obronnego do budynku koszar. to jest już w Każdym modzie jak remik dał rade to czemu niby juzek ma nie dać Dobrym pomysłem byłoby, żeby koszary dostawały tryb obronny w wyniku ulepszenia budynku.. np w koszcie dwóch wież 2 poziomu... tylko znowu z grafiką byłby problem. edit: i chwalę słońce za sloty na żarcie i miód w wieżach! Poco Żeby stworzyć budynek koszar 2 trzeba by było usunąć inny, któryś z już istniejących budynków. A co do grafiki to można by z nacji franków wziąć grafikę, ale troche by to wtedy psuło klimat nationmodu. Ewentualnie zawsze można zajebać grafikę z K&M ![]() Jednak też nie wiem po co to by miało być. i co ci to da tylko wincej roboty a można tylko przenieść koszary z frank moda i jolo |
|
|
Agent |
Dodany dnia 28-04-2019 13:29
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 22 Postów: 14 Data rejestracji: 25.03.19 |
To może po prostu zwiększyć koszt budowy i dodać tryb? |
|
|
Maurycy |
Dodany dnia 28-04-2019 16:46
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 673 Postów: 339 Data rejestracji: 15.07.14 |
Jakby kogoś to interesowało, da się tak dopasować palisadę do muru, że można zrobić bramę w palisadzie, a przez szpary nikt nie przejdzie. |
|
|
Agent |
Dodany dnia 29-04-2019 12:46
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 22 Postów: 14 Data rejestracji: 25.03.19 |
A czy w "nowej wersji" planowana jest zmiana "bugu za szkołą" albo inna forma ujednolicenia tego spornego aspektu gry? |
|
|
Ares |
Dodany dnia 30-04-2019 01:07
|
![]() Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4068 Postów: 1054 Data rejestracji: 28.03.13 |
nikt nie ma zamiaru tego usuwać ![]() |
|
|
Agent |
Dodany dnia 30-04-2019 11:37
|
![]() Użytkownik ![]() Ostrzeżeń: 0 Punktów: 22 Postów: 14 Data rejestracji: 25.03.19 |
Nie mam na myśli usuwania. Też uważam że ten myk ze szkołą nie do końca jest bugiem. Ale odblokowanie prawie wszystkiego po zrobieniu druida to chyba błąd. Kilkakrotne szkolenie garncarza moim zdaniem dobrze, że go expi na poziom wyżej, ale nie czuję jakoś przeobrażenia myśliwego lvl1 w hodowcę po nauczeniu się młynarstwa albo mincerstwa po nauczeniu się dwukrotnym zbierania ziół. Tak poza tym uważam, że ten zabieg ze szkołą jest celowym zabiegiem twórców. |
|
|
Joz |
Dodany dnia 30-04-2019 12:13
|
![]() Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
nawet jeśli bym chciał to nie mógłbym nic z tym zrobić ps. zaktualizowałem tabelkę z broniami na samej górze Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
|
|
|
Mikulus |
Dodany dnia 30-04-2019 16:21
|
![]() Główny administrator ![]() Punktów: 952 Postów: 467 Data rejestracji: 30.07.16 |
Agent napisał(a): Tak poza tym uważam, że ten zabieg ze szkołą jest celowym zabiegiem twórców. Gdyby to było celowe to twórcy napisaliby o tym w instrukcji .pdf dołączonej na oryginalnej płycie oraz zostałoby to użyte w samouczkach. Bo oto ciemność okrywa ziemię i gesty mrok spowija ludy, a ponad tobą jaśnieje Pan, i Jego chwała jawi się nad tobą.
|
|
Przejdź do forum: |