Zobacz temat

 Drukuj temat
Nowy Komputer
Vendos
Na samym początku chciałem przeprosić jeśli temat utworzony w złym dziale, jestem zaspany nie ogarnięty nie chciało mi się, także szukać innych forum poświęconych takim sprawą bo uważam, że tutaj znajdę osoby które mi pomogą w moim problemie.
Witam jak w temacie chciałem zakupić sobie nowy komputer. Na razie korzystałem z laptopa. Niestety jak to laptop po o wiele szybszym czasie niż komputer jest mocno zjechany i nie nadaję się do tego co ja chce robić, czyli grać. Poszukuje komputera który zastąpił by mi laptopa w celu grania w gry typu, Fifa 14, Serie M&B, GTA, WnP i inne gry nie wymagające super sprzętu. W czym polega mój problem? Nie znam się na komputerach nic a nic. Nie wiem nic o kartach graficznych i o innych oprogramowaniach. Potrzebuje waszej pomocy abyście mi doradzili jakiego komputera mam szukać, z jakimi procesorami i tymi innymi :). Nie chce się wykosztować więc też czekam na odpowiedź czy mogę znaleźć komputer na którym gry by mi szybko śmigały i bez zacinania do 2000 zł, ewentualnie parę stówek więcej.
Czekam na odpowiedź i serdecznie pozdrawiam.
 
evo
Chcesz samÄ… skrzynkÄ™, czy z monitorem, klawiatura, myszkÄ…?

---------------
edit: Myślę że za około 2200 zł można super skrzynkę złożyć. i5 4x3.10, 1Tb dysk 4gb ram i jakas kartę 2gb i będzie śmigać. To tak z mojej strony.

Edytowane przez evo dnia 09-02-2014 00:34
 
Web
Vendos
Do 2200 chodzi mi o komputer zapomniałem właśnie dopisać na temat monitora i klawiatury, klawiatura to wiem 100 parę złotych trzeba wydać a na monitorach też się nie znam. Za ile kupiłoby się taki lepszy? Nie za duży i najlepiej płaski.

-----------------------------------
EDIT:
Z jakim systemem najlepiej kupić komputer? Od razu XP odpada bo on nie spełnia wymagań na nie które moje gry, więc zostaje pytanie.
Vista? 7? 8?
Jak wspominałem ten komputer ma służyć do grania.

Edytowane przez Vendos dnia 09-02-2014 13:31
 
Apex
sprawdź ich oferty ---> www.kom-it.pl