Zobacz temat
Tworzymy kolejną część Cultures
|
|
Proszak |
Dodany dnia 22-02-2014 22:06
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Czas trochę pofantazjować, wyobraźcie sobie że tworzycie kontynuację serii Cultures. Piszcie jakie usprawnienia byście zastosowali. Chodzi mi głównie o mechanikę gry, ale możecie też pisać pod kątem innych aspektów. Co dodali co usunęli Co rozbudowali/ co naprawili Tylko jak już macie pomysł, to piszcie o konkretach To ja zacznę: - Usprawnić silnik, który zwiększyłby płynność gry przydużej liczbie jednostek na mapie, dzięki czemu poruszanie się 500 armią nie stanowiłoby problemu. - Usprawnić posługiwanie się machinami oblężniczymi i wprowadzić nowe, bo mamy o wyboru tylko jedną katapultę która ssie. - Całkowicie usprawnić żeglugę. Wprowadzić możliwość zaznaczania i wydawania rozkazów wielu okrętom, bo poruszanie się statkami jest po prostu niewygodne. - Dodać nowe rodzaje statków: Łódź dla 5 jednostek, z pojemnością np. 10j. towarów, Okręt wojenny, przeznaczony do efektywnego przemieszczania wojsk ( mieściłby do 20 woja) - Statek handlowy (10 osób, pojemność 100) - Jeśli już o handlu mowa to zawsze irytował mnie system napełniania pojazdu towarami. Te nieustanne klikanie w znak plusa strasznie irytuje, zamiast tego wystarczyły zwykły suwak od 0 do max towarów dla pojazdu. Piszcie swoje pomysły |
|
|
Arek123 |
Dodany dnia 22-02-2014 22:14
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 779 Postów: 259 Data rejestracji: 07.02.13 |
Powiem tak: - poprawić bugi ze szkołą - dodać wiecej budynków np : sad drzew. - budowanie mostów ( to by było coś 0 - dodać wszelakie bronie dla wojowników np : bicze, topory... - ale przedewszystkim to co pisał Proszak aby nie wywalało i nie tneło tak strasznie multiplayera > Dziękii dobranoc |
|
|
Dzejkaci |
Dodany dnia 22-02-2014 22:30
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1559 Postów: 227 Data rejestracji: 23.06.13 |
co bym dał 1. do folderu z gra Edytor interialny 2. mozna grać każdą nacją każda nacja ma wszystkie budynki oczywiście zmiana wyglądu 3. nowe bronie jedzenie lodzie wyglad postaci egipcjanom krolowa 4. wiecej mapek do kampani singla multi nowe nacje np polacy chiny indianie jak w 1 i duzo duzo wiecej 5 . nowe rodzaje dzew nowe krajobrazy zmiana grafiki na widzenie postaci od tylu przody i z lewe i prawej 6 .wiecej muzyki dzwiekow nowe zwierzeta dziekuje |
|
|
Ziomus |
Dodany dnia 23-02-2014 12:17
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 1 Punktów: 1470 Postów: 361 Data rejestracji: 29.10.12 |
Więcej terrainu więcej broni więcej drzew bardziej rozwinięty handel więcej statków jak też wspomniał Proszak więcej ujęć kamer większa defensywa usprawnienie edytora mury więcej nacji do wyboru nacje bez modyfikacji Moja mama powiedziała, że mogę zostać kim zechcę... Zostałem krzesłem. |
|
|
Mateo22 |
Dodany dnia 23-02-2014 12:20
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1416 Postów: 1100 Data rejestracji: 08.03.13 |
1. Nowy oddział konnicę 2.Możliwość atakowania ze statków 3.Więcej zwierząt np. świnie, koty 4.Więcej bohaterów 5.Możliwość powrotu do starych stosunków |
|
|
evo |
Dodany dnia 23-02-2014 13:32
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 661 Postów: 377 Data rejestracji: 31.08.13 |
Przenieść rozgrywkę do świata 3D. Nowe możliwości : - nowe opcje kamery - usprawniony system zarzadznia (proponowane poprawki z postów powyżej) - lepsza grafika pozostając przy orginalnej - itp |
|
|
Apex |
Dodany dnia 23-02-2014 15:25
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 559 Postów: 371 Data rejestracji: 17.09.12 |
Moje wyimaginowane marzenia: + zmiana ekwipunku bohatera + możliwość awansu jednego wybranego woja na bohatera ( otrzymałby kolorową otoczkę, więcej hp i zmieniłby mu się wygląd/skin) + wygląd strażnicy/wieży obronnej poziomu 1 u nacji wikingów zmieniony w taki sposób że widać łuczników na szczycie + wspominane wyżej poprawienie handlu tj, suwak z ilością danego towaru + możliwość rekrutowania wojowniczek tj. kobiet jako woja, w końcu to wikingowie i mówię o tej możliwości tylko dla nacji wikingów, gdyż animacja "strzelania z liścia albo bicia z wałka" już mnie znudziła kobieta uderzy 1 lub 2 i ucieka z powodu otrzymanych obrażeń + zawód druida dysponuje czarami, odgrywałby znaczniejsze role na polu bitwy niż tylko tworzenie mikstur tj, przykładowe czary deszcz ognia na małym obszarze mapy w wybranym miejscu, spowolnienie przeciwnika, leczenie bez używania mikstur + upgrade okrętów wszystkich nacji na jak wspomniane wyżej: handlowe, wojenne itp.. + możliwość budowania studni nie tylko na terenach "zielonych" lecz także np na pustyni lub w równiejszych miejscach górzystych tak jak to w niektórych mapach mają inne nacje. + lepsza grafika gry + możliwość obracania kamery + możliwość handlu w grze wieloosobowej między graczami + werbunek najemników u innych graczy + dodanie nowych typów wojowników typu: topornik, halabardzista i mag bitewny (wspomniany wcześniej druid) + możliwość budowania portów takich jak z edytora oraz mostów + bogatszy wybór machin oblężniczych np: balisty, tarany (na palisadę, tylko one mogły by ją niszczyć, bo to jak łucznicy rozwalają ją to razi oczy, ewentualne dodanie możliwości rozpalania ognisk przez wojów i korzystanie z niego przez łuczników do płonących strzał) + poprawienie interfejsu i menu głównego gry + dodanie świń jako nowe zwierze hodowlane + dodanie cyklu dnia i nocy + w nocy możliwość budowy lamp lub pochodni w wiosce dla upiększenia i lepszego wyglądu to na chwilę obecną tyle co do minusów jeszcze pomyślę i dam edita |
|
|
Krway |
Dodany dnia 23-02-2014 16:41
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 131 Postów: 85 Data rejestracji: 18.11.12 |
- Możliwość przyznawania żołnierzom określoną broń zbiorową nie każdemu pojedyńczo - Cykl dnia i nocy - Składanie ofiar do bogów w przypadku wikingów "Odina" - Łatwiejszy i lepszy program do tworzenia map" bez żadnego kombinowania" - Koniki i świnki i jeszcze jakieś zwierzaki - Możliwość rozegrania kampani na multi - Ulepszony silnik graficzny choć ten miał swój urok - Rozbudowanie handlu - Większe mapy Ps. dla mnie ten bug ze szkołą nie był odkryciem i to wydaje mi się że nie jest to bug po prostu jakbyśmy przeszkalali osobę dalej |
|
|
evo |
Dodany dnia 23-02-2014 20:52
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 661 Postów: 377 Data rejestracji: 31.08.13 |
A czemu założyłeś ten temat Proszak? Co tworzysz nową wersję Cultures ? W sumie nie było by to zły pomysł stworzyć własną wersję Cultures, tylko trzeba by nam umiejętnych ludzi. Kto z was chodzi do szkoły informatycznej ? |
|
|
Remik |
Dodany dnia 23-02-2014 23:14
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Ja chodzę Co do zmieniania gry moje zdanie jest takie, że jeśli gra będzie w 3d straci swój urok i to już nie będzie taka grafika (bajkowa, mi się bardzo podoba) tylko taka średnia. Stworzenie fajnych modeli jednostek jest bardzo czasochłonne itp. Czary magowie wydaje mi się to przesadzone, bo gra jest raczej utrzymana w realiach jednak podpierana na mitach i legendach. Camper a co do dawania grupie żołnierzy jakiejś broni to jest taka możliwość. Moim zdaniem najważniejszymi rzeczami byłyby: - Usprawnienie silnika (to co pisał Proszak) - Usunięcie bugów - Dodanie budynków do innych nacji by miały wszystkie lub więcej budynków niż teraz - Dodanie nowych zawodów i rodzaju broni - Dodanie więcej wehikułów i usprawnienie ich poruszania - Nowa kampania i parę map single i multiplayer - I fajna rzeczą byłby wbudowany pokój spotkań, można by wpisywać adres serwer, np culturesnation.pl i widzielibysmy wszystkie osoby zalogowane i chat do porozumienia się To są moje propozycję i taka mala nadzieja, że kiedyś się zaprzemy i uda nam się coś w tym kierunku zrobić. Pozdrawiam! |
|
|
Ziomus |
Dodany dnia 24-02-2014 00:11
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 1 Punktów: 1470 Postów: 361 Data rejestracji: 29.10.12 |
Tak, tylko uwaga do Apexa: Nie chcemy zrobić z tego żadnego LoLa czy innych Metinów Mam tu na myśli samą magię Tu musi być zgodnie z mitami i legendami o czym też pisał Remik Czyli głównie bronie ręczne Moja mama powiedziała, że mogę zostać kim zechcę... Zostałem krzesłem. |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 24-02-2014 01:15
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
Panowie Nie ukrywam że w przyszłości bardzo bym chciał stworzyć studio zajmujące się tworzeniem gier komputerowych. Myślę że jakbym bardzo się uparł to dałbym radę. Mamy w Polsce sławne studia takie jak CD Projekt, Techland, Reality Pump i wiele innych mniejszych. Nie widzę powodów aby nie spróbować z własną działalnością. I gdyby mi się to udało to prawdopodobnie zacząłbym od wskrzeszenia serii Cultures, bądź zrobienia jej polskiego odpowiednika. Ten temat założyłem głównie po to aby poznać wasze opinie jako fanów serii, w razie gdybym taką grę jednak miał zrobić. Co do waszych propozycji to jak słusznie zauważył Remik, kontynuacja raczej powinna być w 2D. Starannie wykonana grafika dwuwymiarowa wcale nie musi wyglądać gorzej niż gra obsadzona w trójwymiarze. Poza tym śmiesznie minimalne obciążenie silnika gry wpłynęłoby pozytywnie na płynność rozgrywki. Ilość obsługiwanych jednostek znacznie by wzrosła, a wymagania sprzętowe byłyby śmiesznie niskie. Dodatkowo w tej chwili już praktycznie wszystkie gry strategiczno-ekonomiczne są w trójwymiarze, dlatego byłaby to ciekawa alternatywa i powrót do korzeni. Poza tym nie wiem jak wy, ale grafika 2D w tego typu grach zawsze zapewnia pewien komfort, w odróżnieniu od topornego i mniej wygodnego 3D. (Porównajcie np. Heroes III z Heroes V) Oczywiście 2D jest prostsze do wykonania i tańsze Serwery na multi to oczywiście sprawa elementarna, pod warunkiem że ktoś w ogóle by w to grał Tutaj również optymalizacja silnika grałaby kluczową rolę. Wyobraźcie sobie potyczkę 16 graczy, każdy z armią po 1000 woja na mapie, która w przeliczeniu na mapy z Culturesa miałaby wymiary rzędu 1000 x 1000. I wszystko to bez zbędnych lagów. Oczywiście rozbudowana interakcja między graczami, handel, przesyłanie żołnierzy i te sprawy. (A może nawet umożliwienie innemu graczu korzystania ze swoich budynków, tego jeszcze nie było) Również kampanie na multi to bardzo ciekawy pomysł. Sceptycznie podchodziłbym do spraw "magii" którą zaproponował Apex. Nie wiem czy magia w cultures nie jest tą ta cienką czerwona linią, którejnie należy przekraczać. Konnica jak napisał Camper Oczywiście że tak, ale taka która nie zdominowałaby całkowicie piechoty, dlatego musiałaby być bardzo droga w produkcji. Ziomus pisze mury i lepsze defensywa. I tu również mocno bym się zastanawiał. Faktycznie rozrywka w Cultures jest nastawiona głównie na ofensywę, ale dzięki temu jest bardzo dynamiczna. A gdy wszyscy ogrodzą się murami i okopami sposób prowadzenia bitew radykalnie się zmieni. Nie wiem czy to dobrze czy źle, ale pomyślałbym jeszcze, bo to nie jest taka oczywista sprawa. Oprócz tego jeszcze wiele fajnych propozycji, póki co nie będę wszystkiego wymieniał, ale piszcie dalej bo wasze pomysły są naprawdę ciekawe |
|
|
Krway |
Dodany dnia 25-02-2014 00:02
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 131 Postów: 85 Data rejestracji: 18.11.12 |
Też kiedyś chciałem pisać gry :/ Ale co do konnicy dałbym im tylko trochę większą mobilność i tak jak Proszak napisaleś droga w budowie i utrzymaniu np. że koń musi dużo wpierdzielać a żołnierz musi być super wykwalifikowany. Remik nie wiem ale mi chodziło żeby grupce ludzi automatycznie wszystkim dać wyposażenie typu miksturki albo wszyscy zbroje płytowe |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 25-02-2014 11:06
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
Ja to bym chciał tylko żeby: 1.można by było grać każdą nacją bez żadnych haczyków 2.każda nacja miała wszystkie budynki jak wikingowie tylko żeby wyglądały jakoś inaczej To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
mrlimonka |
Dodany dnia 01-03-2014 19:53
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 41 Postów: 25 Data rejestracji: 24.12.13 |
no to ja bym zmienił tło i fabułę. oraz kampanie dla wszystkich nacji Edytowane przez mrlimonka dnia 06-03-2014 20:14 |
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 09-03-2014 11:08
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
Ja bym dodał stocznie gdzie statki mogłyby bez problemu cumować a także sotcznia pełniła by funkcje magazynu gdzie tragarze mogliby tam składować towar ze statków |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 09-03-2014 11:19
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
[quote]Qekuss napisał(a): Ja bym dodał stocznie gdzie statki mogłyby bez problemu cumować a także sotcznia pełniła by funkcje magazynu gdzie tragarze mogliby tam składować towar ze statków[/quote Czyli taki port |
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 10-03-2014 15:44
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
Tak właśnie taki port A poza tym dodał bym np "statuy" czyli budowle które dodają buffy np.Jedna statua odpowiadała by za atak dzięki czemu żołnierze zadawali by zwiększone obrażania a inna odpowiadała by np. za obronę |
|
|
Krway |
Dodany dnia 10-03-2014 21:57
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 131 Postów: 85 Data rejestracji: 18.11.12 |
Qekuss napisał(a): Tak właśnie taki port A poza tym dodał bym np "statuy" czyli budowle które dodają buffy np.Jedna statua odpowiadała by za atak dzięki czemu żołnierze zadawali by zwiększone obrażania a inna odpowiadała by np. za obronę Jest świątynia po jej wybudowania ludzie dostają 2500 punktów życia więcej(czemu tego nie ma w trikach?) |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 10-03-2014 21:59
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Bo to nie jest trik Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
Przejdź do forum: |