Zobacz temat
Kilka Pytań
|
|
Kakus97 |
Dodany dnia 20-04-2014 13:58
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 359 Postów: 183 Data rejestracji: 16.01.14 |
Witam chciałbym zadać kilka pytań dotyczących map DAT 1.Jak ustawić cele misje 2.Jak zrobić żeby po odnalezieniu jakiegoś gracza pojawiał się nowy cel misji i żeby polegał on na zabiciu jeszcze innego gracza 3.I skrypt na wyłączenie inteligencji gracza AI To tyle |
|
|
Joz |
Dodany dnia 20-04-2014 15:16
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
1. Cele misji ustawiasz w pliku mission.inc poleceniem description (39), ale przed tym musi być jeszcze // MissionId_0 [MissionData] debuginfo "coś tam" description 39 active 1 visible 1 goal "TimeGone" 0 - cel może być inny (jak chcesz cele pobierz Cultures Mission Editor od Remika) 39 to dowolna liczba w jakimś przedziale nie wiem jakim D: I potem przechodzisz do pliku stringns i wpiszujesz //Kurzbriefings stringn 39 "Przykładowy Tekst" To jest bardziej zaawansowana opcja i trzeba więcej czasu, aby to wytłumaczyć. 2. Jesli chcesz aby nie było celu i potem jak zobaczysz np gracza 1 to się pojawił to najpierw musisz ustawić, że cel jest nieaktywny i niewidoczny na tym przykładzie // MissionId_1 [MissionData] debuginfo "coś tam" description 39 active 0 ------ musi być 0 visible 0 -------- musi być 0 goal "TimeGone" 0 - cel może być inny i następnie posłuże się tym przykładem : [MissionData] debuginfo "coś tam" description -1 active 1 visible 1 goal "PlayerSeen" 0 1 result "ActivateMission" 1 // -> MissionId_1 result "SetVisible" 1 // -> MissionId_1 Z powyższych przykładów wynika, że gdy gracz 0 zobaczy gracza 1 w okienku Cele wyskoczy mu napis "Przykładowy Tekst". To również bardziej zaawansowana opcja i w skrcie ciężko ją opisać. I nie możesz od razu w pliku mission wpisać tych przykładów. 3. HAI_Disable 1 ------ czyli wyłącza gracza 1 Nie wiem, czy wytłumaczyłem wszystko jak chciałem i jak coś jest źle to mnie poprawcie. Aha i pamiętaj że w przykładzie 1. musisz jeszcze rezultaty ustawić. Edytowane przez ZbiRek dnia 20-04-2014 18:09 |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 20-04-2014 17:10
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
ALE CHEATER !! |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 21-04-2014 17:38
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
a czy przypadkiem nie ma samouczków na stronce? To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
Joz |
Dodany dnia 21-04-2014 17:42
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
Na pierwsze 2 pytania nie ma |
|
|
Kakus97 |
Dodany dnia 22-04-2014 13:20
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 359 Postów: 183 Data rejestracji: 16.01.14 |
to skryptowanie to jakaÅ› czarna magia |
|
|
Joz |
Dodany dnia 22-04-2014 13:27
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
To napisz w czym masz problem to Ci może odp |
|
|
Kakus97 |
Dodany dnia 22-04-2014 13:33
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 359 Postów: 183 Data rejestracji: 16.01.14 |
no ogólnie tyle tego wpisywania |
|
|
Joz |
Dodany dnia 22-04-2014 13:35
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
aha Nie narzekaj, pomyśl sobie jak Brainy robił mapę Wilczy Ląd to nie było cst i cultures mission editor ani konwertera. |
|
Przejdź do forum: |