Zobacz temat

 Drukuj temat
FrankMod - Prawdziwy rozwój Franków!
Remik
culturesnation.pl/remik/frankmod.png

Witam! Wreszcie udało mi się rozszyfrować kod gry. Dało mi to możliwość napisania pierwszego moda do gry Cultures! Mod działa TYLKO na Ósmym cudzie świata! Jeszcze nie wszystkie prace są skończone, ale funkcje wymienione niżej działają. Mod będzie dostępny najprawdopodobniej z moją nową mapą (albo i nie), a będzie wprowadzał zmiany (+ zrobione, ~ w połowie, - niezrobione):
+ Całkowity rozwój Franków!
~ Możliwość budowy wszystkich wehikułów Frankami, tzn. katapulty, wózki, taczki, statki oraz NOWE OKRĘTY (mieszczą 100 surowców i 25 pasażerów)!
+ Frankowie posiadają wszystkie budynki i można je normalnie wstawiać w edytorze, od browaru po świątynie (tekstury budynków pochodzą TYLKO od budynków Franków, jednak dzięki różnym paletom wyglądają całkowicie inaczej)
+ Nowy system farm! Od teraz w farmie hodowlanej mogą pracować również farmerzy. (Pomysł Proszaka)
+ Koszary pełniące funkcję obronną! Od teraz to prawdziwe twierdze mające 40k hp!
+Jeden całkowicie nowy budynek!
- Jedna nowa profesja, wraz z budynkiem. Od teraz będzie możliwość produkcji Amuletów!
- Możliwość budowy mostów? Występuje problem, bo pod takim mostem i tak musi być teren z możliwością poruszania się
- Nowe tekstury. Dodane, a nie zamienione. Jeśli ktoś ma pomysł na teksturę niech pisze, a może znajdzie się ona w modzie. (Gra się w tym wypadku często buguje, więc nie tekstury mogą się nie znaleźć w modzie)
+ Budowanie murów przez Franków. Na razie mur można wstawić tylko przez edytor, ale w przyszłości również przez normalną budowę.


Wszelkie realne pomysły mile widziane Uśmiecha się

Wszelkie prawa zastrzeżone! Pozdrawiam Remik wariat Rozwalony
To nie są żarty! Uśmiecha się

Edytowane przez Remik dnia 23-04-2014 21:51
x4
 
ZbiRek
ZbiRek like this.

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Proszak
Ale jakie tekstury, terenu?
 
Remik
Tak, chodzi o teren Uśmiecha się
 
RajTo
Brawo !

Widać, że posuwamy się do przodu Uśmiecha się
 
Brainy
Proszak robi teksturki dla budynków?

Sami wiecie, że Brainy wie najlepiej.
 
ZbiRek
Nie to są palety z gry, twórców Uśmiecha się

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Brainy
w grze byly takie? np. mennica dla frankow? serio?

Sami wiecie, że Brainy wie najlepiej.
 
ZbiRek
Nie zrozumiałeś Brainy, będą budynki wikingów inaczej pokolorowane dodane Frankom jako ich.

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Remik
Budynki franków ale inaczej pokolorowane Uśmiecha się A tekstury podłoża bedą nowe Uśmiecha się
 
Brainy
Rozumiem, zmylilo mnie to foto w galerii, gdzie proszak wstawil farme franków.

Sami wiecie, że Brainy wie najlepiej.
 
Proszak
Gdyby było to możliwe to z wielką chęcią bym takie budynki zrobił
 
kamiln155
a w tym modzie bedzie zrobione np. jak zrobie z cywila żolnierza to jak z zolnierza dam cywila to naprawiony bedzie blad ze nie bedzie niewidzialny?
 
Remik
Tak Uśmiecha się
 
RajTo
A czy to był tak wielki problem ? Kurde..


Mnie bardziej wkurzalo bugowanie siÄ™ chlopow w domu Lol
 
Proszak
Qekuss rozwiązał ten problem co opisał w poradniku

http://culturesna...ltures.php
 
ZbiRek
Qekuss rozwiązał ten problem

http://www.cultur...dnosci.pdf

Edytowane przez ZbiRek dnia 23-04-2014 00:18
Moja agencja: https://mayam.pl
 
RajTo
Tylko wiesz, że przy większej liczbie domow byłoby to uciążliwe ? Uśmiecha się
 
kamiln155
czyli juz frankowie nie bedÄ… niewidzialni jak z zolnierza dam cywila
 
ZbiRek
RajTo napisał(a):

Tylko wiesz, że przy większej liczbie domow byłoby to uciążliwe ? :)


Ja nigdy nie mialem tego buga, więc nie wiem jak to jest Lol

Moja agencja: https://mayam.pl
 
Przejdź do forum: