Zobacz temat
Strona 1 z 2: 12
|
Potrzebna pomoc
|
|
Remik |
Dodany dnia 10-05-2014 21:17
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Witam Potrzebna mi pomoc przy tworzeniu modów. Szukam osoby mającej ogólne pojecie o grze i wyrównaniu sił poszczególnych frakcji. Jej zadaniem byłoby ustalanie jakich zasobów potrzeba do budowy danego budynki i kolejności odblokowywania budynków itp itd |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 10-05-2014 22:45
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
A co masz zamiar stworzyć ? Być może bede mogl pomoc |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 10-05-2014 23:29
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
czyli w skrócie nowe drzewko technologiczne ? |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 11-05-2014 00:09
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Nooo pasuje zrobić coś, co spowoduje, że ta sama osoba osiągnie ten sam efekt rozwoju w tej samej minucie, każdą nacją ;] Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Remik |
Dodany dnia 11-05-2014 00:21
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
dokładnie tak tylko chodzi o to, żeby frakcje sie rózniły rozbudowa... a nie ze zawsze tak samo tylko inne tekstury budynków |
|
|
Remik |
Dodany dnia 11-05-2014 12:11
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Rajto to spróbuj stworzyć nowe drzewko technologiczne dla saracenów zwracając uwage na wymagane surowce itp... Nie muszą być wymagane wszystkie surowce, może w ogóle nie być dachówek np Tylko zwróc uwagę, że są namioty np to fajnie by było, żeby była wymagana skóra. Trzeba tak to wszystko zrobić, żeby osoba grająca tą frakcją była porównywalna z osobą grającą wikingami |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 11-05-2014 12:26
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
A wymagane surka zrobić też dla tych budynkow, ktore trzeba bedzie wziąść z Wikingow, czy z samych Saracenow ? |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 11-05-2014 12:27
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
to może i ja sobie spróbuje |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 11-05-2014 12:30
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
a i jeżeli mówimy o saracenach to warto zauważyć że ich koszary kuźnia i magazyn mają złote zdobienia |
|
|
Remik |
Dodany dnia 11-05-2014 12:31
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Dla wszystkich budynków Jednak możesz usunać niektóre budynki, jeśli uwazasz ze moze ich nie byc No probujecie tak samo będzie trzeba zrobić z frankami bo teraz to tam jest w caly świat |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 11-05-2014 12:32
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
I zauważ, ze ich budynki nie potrzebują marmuru , a domy potrzebują naczyń,lub mebli Edytowane przez RajTo dnia 11-05-2014 12:37 |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 11-05-2014 12:35
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
Remik napisał(a): Dla wszystkich budynków Jednak możesz usunać niektóre budynki, jeśli uwazasz ze moze ich nie byc No probujecie tak samo będzie trzeba zrobić z frankami bo teraz to tam jest w caly świat :) Heh to ten który "nie zrobi nic w kierunku cultures w najbliższym czasie " Widze że bardzo chcecie tą gre rozbudować.Dobrze |
|
|
Remik |
Dodany dnia 11-05-2014 12:36
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
akurat co do naczyn i mebli to raczej powinny byc... marmuru nie musi byc, chociaz moze ) No sam nie wiem, trzeba cos wymyslic ale zeby byly równe szanse wszystkich |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 11-05-2014 12:37
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
a dało by rade dodać nowy surowiec? np złota cegła? |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 11-05-2014 12:46
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
Tekstury budynkow wikingow dla saracenow bedą miały zmienione tekstury, czy zostaną takie same ? |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 11-05-2014 12:51
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
można by zmienić na "pustynny "klimat jak się da |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 11-05-2014 12:54
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
hmm, skonczylem surki dla budynkow, teraz bierzemy siÄ™ za drzewko odblokowywania budynkow @ Totalnie nie wiem jak sie za to zabrac ;\ Edytowane przez RajTo dnia 11-05-2014 13:59 |
|
|
Remik |
Dodany dnia 11-05-2014 14:53
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
dla saracenow chcialem dac budynki saracenow i egipcjan, takie polaczenie Ewentualnie druida czy chatke zielarza od wikingow tylko Jak cos to piszcie na skype: remik0495 |
|
|
Qekuss |
Dodany dnia 11-05-2014 15:21
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1037 Postów: 453 Data rejestracji: 23.05.13 |
Druid i zielarz od wikingów jedynie ? czy nie zrozumiałem kontekstu Bo np. saraceni nie maja browara itp . |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 11-05-2014 15:26
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
przemaluje się browara na żółto i bedzie dla saracenow |
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |