Zobacz temat
Perypetie z handlem
|
|
Merika |
Dodany dnia 13-05-2014 19:38
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4 Postów: 4 Data rejestracji: 13.05.14 |
Witam, to mój pierwszy temat tutaj. Dzisiaj grało mi się z kuzynkiem w 8 cud na multi przez lana na tej mapce, co jest 6 plemion wikingów i jedno wrogie (wgrywanie kolejnych mapek na razie przerasta nasze talenty). Problem pojawił się przy chęci handlu w celach współpracy. Oboje posiadaliśmy kupców, mój dostał statek do wygody. Po wybraniu jako punkt główny własnej kwatery głównej szło zaznaczać tylko własne budynki, a nie kuzynka. Czy jest jakiś sposób na stworzenie ofert handlowych między graczami? Pozdrawiam. |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 13-05-2014 19:41
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
W ten sposób nie można handlować z graczami, tylko jedynie z komputerami, którzy mają ustawione oferty handlowe (a szkoda, spoko by był pomysł ) |
|
|
Merika |
Dodany dnia 13-05-2014 19:47
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4 Postów: 4 Data rejestracji: 13.05.14 |
Hm, więc na upartego chyba trzeba rozładowywać wózki "na ziemi niczyjej" i tak się wymieniać. Dziękuje za odpowiedź. |
|
|
Proszak |
Dodany dnia 13-05-2014 20:08
|
Główny administrator Punktów: 4948 Postów: 1488 Data rejestracji: 17.09.12 |
My tak wlasnie robimy, rzadko ale jednak |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 13-05-2014 20:22
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
ja rzadko prowadze handel, poniewaz sam moge zrobic wszystko i handel w cultures jest do dupy ;] |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 13-05-2014 20:25
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Cóż za bezpośredniość RajTo ;D Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Merika |
Dodany dnia 13-05-2014 20:39
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 4 Postów: 4 Data rejestracji: 13.05.14 |
Akurat siedząc w jednym pokoju i stawiając na szybki rozwój to można ustalić "ty idź w łuki, ja w miecze i się wymienimy" i zwiększać produkcje tego, co jest potrzebne "na wczoraj". |
|
|
Remik |
Dodany dnia 13-05-2014 20:43
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
No brakuje niestety takiej opcji... |
|
|
Neptun |
Dodany dnia 13-05-2014 20:58
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1967 Postów: 1587 Data rejestracji: 26.03.14 |
fajnie jak by dwóch graczy mogło by kontrolować jedno plemię... |
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 13-05-2014 21:09
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Próbowaliśmy z Proszakiem, niestety się nie da, za to można inną rzecz, której jeszcze nikt nie użył ;D Może nie będę zdradzał Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
Joz |
Dodany dnia 13-05-2014 21:12
|
Główny administrator Punktów: 5971 Postów: 1318 Data rejestracji: 04.05.13 |
JakÄ…... ?? |
|
|
Brainy |
Dodany dnia 13-05-2014 21:17
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 1280 Postów: 132 Data rejestracji: 17.09.12 |
Masz na myśli kontrolę gracza komputerowego? Sami wiecie, że Brainy wie najlepiej.
|
|
|
ZbiRek |
Dodany dnia 13-05-2014 21:45
|
Główny administrator Punktów: 2740 Postów: 1562 Data rejestracji: 17.09.12 |
Tak ;D Moja agencja: https://mayam.pl
|
|
|
RajTo |
Dodany dnia 13-05-2014 21:49
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
A można zrobić komendy dla gracza komputerowego np. atakuj kogoś, czy przestan atakować ? |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 13-05-2014 21:49
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
A można zrobić komendy dla gracza komputerowego np. atakuj kogoś, czy przestan atakować ? |
|
|
Remik |
Dodany dnia 13-05-2014 23:19
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
mozna |
|
|
RajTo |
Dodany dnia 13-05-2014 23:23
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 2 Punktów: 4438 Postów: 2517 Data rejestracji: 12.05.13 |
Może kiedyś ktoś to wykorzysta w swojej mapce ;] |
|
Przejdź do forum: |