Zobacz temat

 Drukuj temat
Mody do Cultures
Ingvar
Czy istnieje możliwość stworzenia moda/modów, które znacznie utrudniają/ulepszają rozgrywkę? Mam na myśli takie mody jak: zwiększona ilość materiałów wymaganych do zbudowania budynków, dłuższe "dzieciństwo" ludzi, redukcja/zwiększenie zadawanych obrażeń przez broń/pancerze czy nawet żeby nad wojami był pasek zdrowia i liczby pokazujące ile woj zadał/otrzymał obrażeń, według mnie oprócz nowych map i możliwości kierowania dowolną nacją można z tej serii wycisnąć jeszcze więcej Lol
Zapraszam do dyskusji i podawania własnych pomysłów na mody, a potencjalni moderzy niech piszą czy dadzą radę coś takiego stworzyć (no i oczywiście czy im się chce Lol )

chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016)
Ingvar (5.09.2016 - ?)
 
Remik
Zmiana potrzebnych surowców do budowy budynkow - jak najbardziej
Zmiana zadawanych obrażeń przez poszczególne bronie i zależności od doświadczenia też
Zmiana poziomu redukcji obrażeń przez pancerze również wchodzi w grę. Zmiana żywotności jednostek budynków też.

Wydaje mi się, że paska zdrowia nie bardzo się doda, tak samo z obrażeniami jakie zdają żeby się wyswietlało Uśmiecha się
x1
 
Neptun
Jak chcesz utrudnić grę, to raczej trudniej by było bez tego paska.

Ja rzucam pomysł : mgła wojny
chodzi o to żeby nie cały obszar był widoczny, tylko to co "widzą" nasi ludzie
x1
 
AdamWladam
Dla utrudnienia rozgrywki można by dodać nową potrzebę, rozrywkę. Jednostka z niskim poziomem rozrywki będzie znacznie mniej wydajna i szybciej się zmęczy. Rozrywkę będzie mogła uzupełnić w specjalnych budynkach, takich jak karczma(w której wiking mógłby także uzupełnić zapotrzebowanie na głód, kontakty towarzyskie i sen)

Słońce wtłacza moc życiodajną w ziemię
I ją zawija w złociste pierścienie
Słońce i cebula podobne do siebie.
Bo cebula ziemskim słońca jest wcieleniem

Jam jest cebula, jam słońce z ziemi zrodzone
Zapłaczcie gdy Me kręgi będą obnażone.
 
Joz
"rozrywką" jest potrzeba motywacji. Ja osobiście bym dorzucił potrzeby fizjologiczne Spoko

Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
 
SanTiago
Ciekawe, kto by ci do tego animację robił? Rozwalony

To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział Puszcza oczko
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć?
Youtube
https://www.youtu...AKuS4lOBWA
TheModders
http://themodders...le;u=14807
World of Players
http://forum.worl...52-Germano
Forum Soulfire
http://soulfire.w...user=15991
Bractwo Spolszczenia
http://bractwospo...mp;uid=250
Forum TaleWorlds
https://forums.ta...on=profile
Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało:
https://steamcomm...055085219/
 
Joz
Po prostu idzie w krzaki Przestraszony

Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
 
AdamWladam
Jagody w czekoladzie. Pycha!

Słońce wtłacza moc życiodajną w ziemię
I ją zawija w złociste pierścienie
Słońce i cebula podobne do siebie.
Bo cebula ziemskim słońca jest wcieleniem

Jam jest cebula, jam słońce z ziemi zrodzone
Zapłaczcie gdy Me kręgi będą obnażone.
 
Ingvar
-Możliwość pozyskiwania jedzenia z krzaków, zamiast ich natychmiastowego wszamania
-Nowy budynek: kuźnica/huta, gdzie kowal/hutnik przerabia rudę żelaza/złota w użyteczne sztabki (zmianie musiałoby ulec uzyskiwanie surowca przez zbieracza, zamiast gotowych sztabek, uzyskiwałby bryłki rudy, które mogą mieć taką samą teksturę jak np. glina Puszcza oczko )
-Dzieci mają potrzeby jak dorośli a nie tylko pasek zdrowia
-mała prosta zmiana: w Cudzie jest Browar, nie Miodosytnia jak w C2, więc niech Piwowar warzy Piwo, a nie Miód Pitny, przecież to logiczne, zamiast miodu+woda używałby pszenica+woda Puszcza oczko
-Teraz nieco trudniejsze do zrobienia (wg mnie): wiking bez domu i wszelkich w nim wygód (meble, naczynia) pracuje znacznie słabiej i często przerywa pracę Pokazuje język
-W grze jest wpleciony system uzysiwania doświadczenia, ale nie ma levelowania, można coś z tym zrobić? Im wyższy level wikinga w danej profesji tym szybciej pracuje, mniej się męczy, a nawet niech przedmioty takie jak buty czy narzędzia mniej się zużywają, kiedy robi je wysokolevelowy pracownik Uśmiecha się
-Kobiety mogą wykonywać niektóre zawody, np. piekarz lub zielarka (zielarka może mieć animację podnoszenia przedmiotu jako sadzenie i zbieranie)
-Możliwość budowania kamiennych murów wokół miasteczka
-Niech myśliwi mają powiększony obszar gdzie polują na zwierzynę, czasami jest tak że upoluje coś i nie tyka padliny, po czym twierdzi że zwierzyna się skończyła o.O

Co o tym myślicie? Lol

chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016)
Ingvar (5.09.2016 - ?)
 
Maurycy
Mi brakuje kolejnych statków, nacji i oooogromnych map
 
Mokry
Z tego co wiem to nie można zwiększyć liczby ludzi na mapie Śmutno
 
Warchlak
Rebgar!
Jasne że można tylko trzeba rozmnażać wikingów!
Wyzwaniem by było gdyby kobiety nie zawsze mogły rodzić zachodziły w ciąże nawet nie przoszone oraz żeby rodziły się bliźniaki!
Wtedy bezrobocie było by wyje&ane w kosmos ,ale żołnierze było by ich tyle że by nie dało się ich wykarmić! wtedy moje obozy zwane "Koloniami" miały by sens!
 
Mokry
Chodzi mi o to że max na mapie może być 1000 osób a nie da rady zrobić tak aby było więcej Lol
 
Ingvar
Wpadłem jeszcze na coś takiego:
1. Możliwość bójki na pięści Wikinga z innym ze swojego plemienia, nie ma możliwości zabicia, tylko pobicia do nieprzytomności (kiedy HP spadnie do 0, wiking mdleje tzn, odpala mu się animacja spania na ziemii)
2. Analogicznie do nr 1, woje mogą sparingować ze sobą i rozwijać umiejętności walki daną bronią bez potrzeby zużywania monet w koszarach (nie wiem tylko jak miałoby to wyglądać w przypadku łuczników, liczę na was Puszcza oczko )

chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016)
Ingvar (5.09.2016 - ?)
 
Mokry
Aktualnie pobawiłem się troche i zrobiłem że wrogie jednostki mają większe obrażenia więc teraz no powiem że cieżko i bardzo fajnie się gra jeszcze muszę zrobić żeby budynki kosztowały więcej surowców już wiem jak to zrobić lecz nie wiem czy wtedy nie będzie ZA trudno Lol
 
Neptun
przynajmniej realistycznie
 
Mokry
Jak to dopracuje i Remik się zgodzi to wam wrzuce Lol tylko mówcie coś co da się zrobić Lol np czy zwiększyć materiały na rozbudowę i jeżeli tak to możecie mi nawet wypisać co na jaki budynek sporo by mi to pomogło
x1
 
Ingvar
Chciałbym moda, który zwiększa ilość potrzebnych materiałów pod budowę 2-5 krotnie Lol

chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016)
Ingvar (5.09.2016 - ?)
 
Mokry
5 krotnie nie przesadzaj ja zrobiłem 2x i wiesz co to jest? :D! Lol ale mam już zwiększone obrażenia to zostawić już? troche musiałem przemyśleć co odpowiada za co bo na początku to zadawali tyle samo dmg w zbroji czy bez ale już to ogarnąłem i dodam to. Ale Remik pewnie się zgodzi bo to równy gość Lol Lol
 
Ingvar
Dobra, a co z resztą koncepcji? Które z nich są dla Ciebie wykonalne?

chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016)
Ingvar (5.09.2016 - ?)
 
Przejdź do forum: