Zobacz temat
Edytor C1
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 18-04-2016 13:15
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
Czy istnieje jakiś edytor map do pierwszej części Cultures? Ciekawi mnie, jak to by wyglądało. To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
zkajo |
Dodany dnia 06-05-2016 15:50
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 222 Postów: 122 Data rejestracji: 12.11.12 |
Edytora do C1 nie ma. Pierwsza część culturesów posiadała zupełnie inny piepline i format niż następne części. |
|
|
Remik |
Dodany dnia 06-05-2016 23:37
|
Główny administrator Punktów: 2495 Postów: 550 Data rejestracji: 17.09.12 |
Tu akurat się po części nie zgodzę. Edytora być może takiego nie ma (jest na pewno jakieś narzędzie developerskie do mapek), ale co do formatu samych plików jest to praktycznie ta sama struktura z drobnymi różnicami. Nawet sam silnik gry jest bardzo podobny. Nie boje się nawet stwierdzić, że jest to ten sam tylko z drobnymi ulepszeniami, dlatego niestety posiada takie ograniczenia. |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 08-05-2016 01:27
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
Raz stworzony silnik można dowolnie modyfikować. Tak mi się wydaje. To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
SanTiago |
Dodany dnia 08-05-2016 01:28
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 3195 Postów: 809 Data rejestracji: 19.12.13 |
Raz stworzony silnik można dowolnie modyfikować. Tak mi się wydaje. To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć? Youtube https://www.youtu...AKuS4lOBWA TheModders http://themodders...le;u=14807 World of Players http://forum.worl...52-Germano Forum Soulfire http://soulfire.w...user=15991 Bractwo Spolszczenia http://bractwospo...mp;uid=250 Forum TaleWorlds https://forums.ta...on=profile Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało: https://steamcomm...055085219/ |
|
|
zkajo |
Dodany dnia 08-05-2016 17:06
|
Użytkownik Ostrzeżeń: 0 Punktów: 222 Postów: 122 Data rejestracji: 12.11.12 |
Remik napisał(a): Tu akurat się po części nie zgodzę. Edytora być może takiego nie ma (jest na pewno jakieś narzędzie developerskie do mapek), ale co do formatu samych plików jest to praktycznie ta sama struktura z drobnymi różnicami. Nawet sam silnik gry jest bardzo podobny. Nie boje się nawet stwierdzić, że jest to ten sam tylko z drobnymi ulepszeniami, dlatego niestety posiada takie ograniczenia. A... to chyba muszę koledze zwrócić honor Wydawało mi się że format plików był zupełnie inny kiedy patrzyłem na różnice między nimi, ale najwyraźniej mi się to z czymś pomyliło. Santiago, tak. Wydawało mi się jednak że to były dwa różne silniki. Contentu z UE do Cryengine np. nie przeniesiesz... |
|
Przejdź do forum: |