Cookie Control - W związku z nowym prawem Unii Europejskiej jesteśmy zobligowani poinformować, że nasza strona używa Cookies (ciasteczek) do przechowywania informacji np. o tym kiedy się zalogowałeś. Używają tego wszystkie strony w internecie, natomiast obywatele Euro-landu muszą zostać o tym poinformowani drugi raz i kliknąć przycisk \"Akceptuj cookies\".
Jestem ciekaw czy modem udało by się ogarnąć save / load gier Multiplayer by nie było tak jak dotychczas że się kontynuować nie da niby wczytują się gracze razem ale każdy gra w osobną grę.
Tęgie głowy już nad tym coś dłubią. Bardzo dużą zaletą w dekompilacji dotychczas były zsymbolizowane wersje gry na Maca zbuildowene przez Runesoft. (tj. w kodzie masznowym pozostały w tych wersjach nietknęte nazwy funkcji które tak o można odczytać). Niestety kod na multi nie jest zawarty w tej wersji, więc przegrzebanie się przez niego wymaga znacząco więcej wysiłku intelektualnego.
Zalecanym rozwiązaniem obecnie jest zrobienie czegoś takiego, żeby przed wczytaniem gry wysłać każdemu save, i niech każdy umieści go na tym samym slocie. Wówczas prawdopodobieństwo, że zdesynchronizuje grę jest nieco mniejsze.
No wierzę że to nie jest bajka w ewentualnym "fixie" do multi, jak i cała reszta też nie była prosta (tak jak ten edytor do Cultures 1 ło kurła niezła historia do czytania). Szkoda że tak devowie spier... sprawę save/load na multi :/ może kiedyś ktoś coś wykmini
Dzięki za tip jak ewentualnie by wczytywać grę na multi!