Pobieraj mapy do Cultures! - Serwer Cultures

Ostatnio dodane

Poradnik: Jak pobrać i zainstalować mapy *.c2m
Poradnik: Jak pobrać i zainstalować mapy z dopiskiem DAT
Pliki potrzebne do wgrania map z dopiskiem DAT: POBIERZ


: NIEPOKÓJ W CISARII - PODZIEMNE ŹRÓDŁA

Download > Mapy Singleplayer > NIEPOKÓJ W CISARII - PODZIEMNE ŹRÓDŁA

NIEPOKÓJ W CISARII - PODZIEMNE ŹRÓDŁA 2.0


Hej. Znacie już tę historię! Lecz tym razem mapa jest (według moich oczekiwań) całkowicie wolna od błędów. Poziom trudności uległ zmianie. Dodałem również zadanie polegające na... Zresztą - zagrajcie sami! Aha i poprzednie zadania zostały napisane na nowo, tak jak zresztą wszystko, także świat uległ lekkim kosmetycznym zmianom. Zapraszam do gry, komentowania i oceniania Uśmiecha się

Mapa jest na FrankModa, a archiwum nazywa się FrankMaps, żeby ci, co opisu nie przyczytali, wiedzieli gdzie wrzucić foldery.
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Kalendarz
SanTiago
August 28 2016 11:27:27
Pobrań
Ilość pobrań: 3390
Informacje
Wersja: 2.0
Zgodność z grą: FrankMod
© SanTiago

Pobierz:
Pobrań:
(3,063 KB)

Komentarze

#1 | SanTiago dnia August 28 2016 11:28:51
No dobra, w subie zapomniałem z tekstu usunąć zdanie "odwiedź handlarzy", ale to można jakoś zignorować Lol
#2 | Santor121 dnia August 28 2016 16:58:46
Mapka bardzo fajna Uśmiecha się
#3 | SanTiago dnia August 29 2016 08:36:19
Dzięki Uśmiecha się
#4 | Proszak dnia September 22 2016 21:42:52
Solidna mapa aczkolwiek ma kilka irytujących, nie tyle błędów co rozwiązań.
Pierwsza sprawa to oddziały Lokiego. Regularnie dziesiątkujące naszych osadników duchy, pojawiające się od początku do końca gry. Czemu zatem, gdy się pojawiają nie dochodzi do żadnej reakcji w postaci tekstu? Pojawiające się co rusz istoty z zaświatów chyba zasługują na odrobinkę uwagi.
Nawet nasi główni bohaterowie nie bardzo się nimi przejmują bo największą ich bolączką okazuje się być ból głowy. Dobrze, że przy rozmowie z nekromantą przypomniało im się o tych duchach wspomnieć. Nie mniej kiedy wątek zostaje już jakoś rozwinięty, jego zwieńczenie jest, żadne? Po udupieniu wszystkich kreatur, co jest głównym celem całej mapy, nie dostajemy żadnego epilogu. Intuicyjnie myślałem że może trzeba podejść jeszcze do lokiego. Ale nie, loki najwyraźniej akurat zbierał sobie grzyby na bagnach bo z nim również żadnej interakcji nie ma.
Skoro już mowa o interakcji, promień występowania zdarzeń wśród punktów na mapie (tu wodne źródła) oraz postaci (starszy klasztoru) jest strasznie mały. W tym drugim przypadku trzeba praktycznie zmolestować mnicha żeby zechciał się odezwać.
Mimo wszystko mapa wykonana starannie, nie brak tu detali, wszystko trzyma się kupy. Przynajmniej na zewnątrz, podziemia są już bardzo minimalistyczne, może dałoby się wykrzesać z nich trochę więcej uroku. Aha, na południowym zachodzie występuje ciekawa anomalia, otóż powstał tam pierwszy na świecie górzysty ocean. Mapa nie pozwala nam się tam dostać, ale tak się składa że po ukończeniu mapy dopisałem result na odkrycie całej mapy i w ten sposób ujrzałem tą ciekawą lokację śmierdzącą leniem.
Reasumując mapa dobra, na wysokim poziomie.
Starannie wykonana i oskryptowana.
Historia jak dla mnie wymagałaby lepszego komentarza.

Jest dobrze, będzie lepiej.
#5 | SanTiago dnia September 22 2016 23:43:37
Dzięki stary. Uśmiecha się
Ni cóż, ocean górzysty został, bo on był jeszcze z pierwszego projektu mapy, a później po prostu o tym zapomniałem.
Loki? Teraz głównym celem były duchy, tudzież nieumarli, a Lokiego tam zostawiłem jako taki easter egg Uśmiecha się
Co do tych interakcji z punktami - tak miało być. Normalnie człowiek nie zaczyna gadać do drugiego kostka, kiedy jest od niego jakieś 10 metrów.
Podziemia - dobra, przyznaję się bez bicia, mie miałem pomysłu na to, co miało by być na miejscu czarnej "mgły".
Kwestia duchów - to również jest zrobione specjalnie. Gdyby było informowanie o ich atakach, byłoby zbyt łatwo. Chciałem zrobić mapę tak, aby gracze nauczyli się szybkiej reakcji, oraz szybkiej rozbudowy. Uśmiecha się
I co ci chodzi z tymi bohaterami? Jakie bóle głowy Uśmiecha się ?
Jakie żadne zwieńczenie? Tu też nie rozumiem...
Cóż, teraz jeszcze może kiedyś skończę jeszcze jedną, która jest prawie gotowa, ale wiadomo - nauka Uśmiecha się
I cieszę się, że chyba ci się podobało, bo szczerze - sam nie wiem, czy na +, czy -? Lol
Acha i ten epilog... Myślałem, że dałem tekst. :] Ehh, zwykła skleroza Uśmiecha się
#6 | SanTiago dnia September 22 2016 23:53:36
Aha i historia nie mogła mieć lepszego komentarza, bo nie potrafię pisać długich i ciekawych tekstów, których i tak nikt nie czyta. Śmutno
#7 | Proszak dnia September 23 2016 00:54:32
Chodzi mi właśnie o to że teksty nie pojawiają się gdy intuicyjnie wydawałoby się że powinny, nie chodzi mi o formę treści tylko jej niedobór, piszesz całkiem rzeczowo, z tym nie ma problemu.
Bóle głowy -to według Ciebie nęka twoich ludzi. Poświęciłeś bólom głowy więcej uwagi niż tym duchom o to mi chodzi.
#8 | SanTiago dnia September 23 2016 13:47:26
A o to ci chodzi. Bo oni nie wiedzieli, że pojawią się duchy, a ich obecność w krainie była przyczyną bólu głowy. Ale faktycznie mogłem za pierwszym razem dać tekst , że się pojawiły

"nie chodzi mi o formę treści tylko jej niedobór" - W sensie, za mało?
#9 | Proszak dnia September 23 2016 21:20:44
No to sie wiaze z brakiem tekstu na samym koncu i z tymi duchami.
#10 | SanTiago dnia September 23 2016 22:51:55
A o to chodzi. Jak już mówiłem, na końcu myślałem, że to zrobiłem, a z duchami to specjalnie, ale nie wydaje mi się, aby jakoś to bardzo przeszkadzało...

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 50% [1 głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 50% [1 głos]
Dobre Dobre 0% [0 głosów]
Średnie Średnie 0% [0 głosów]
Słabe Słabe 0% [0 głosów]
Statystyka Łącznie plików: 327
Łączna liczba pobrań: 1884145
Najpopularniejszy plik: EgyptMod (NationMod) [ 54107 ]
Najnowszy plik: Ucieczka z Gazy [ 283 ]