Cookie Control - W związku z nowym prawem Unii Europejskiej jesteśmy zobligowani poinformować, że nasza strona używa Cookies (ciasteczek) do przechowywania informacji np. o tym kiedy się zalogowałeś. Używają tego wszystkie strony w internecie, natomiast obywatele Euro-landu muszą zostać o tym poinformowani drugi raz i kliknąć przycisk \"Akceptuj cookies\".
Lodowe olbrzymy pragną zamienić świat w krainę wiecznego lodu. Wojownicy północy będą musieli odstawić na bok dawne spory aby zjednoczyć się przeciwko wspólnemu wrogowi...
Walka singleplayer o poziomie trudności średnim/łatwym.
Mapa została przygotowana i testowana na CULTURESNATIONMODZIE, ale niewykluczone, że będzie działać na 8cudzie.
Fabuła jest bardzo ciekawa, klimatyczna i dobrze rozbudowana. Na mitologii nordyckiej się kompletnie nie znam, więc pod względem zgodności fabuły z mitologią nie jestem w stanie ocenić tej mapy. Teren wygląda na bardzo starannie wykonany. Cykl dobowy przypomina bardziej zmiany pogody niż pory dnia. Lepiej by to moim zdaniem wyglądało gdyby np. zsynchronizować noc z atakiem wroga albo coś w tym stylu. W niektórych momentach walka z wrogiem jest cholernie trudna, co mnie osobiście dość denerwowało. Słabą stroną mapy jest to, że jedyną występującą na niej nacją są wikingowie, chociaż trudno się temu dziwić, gdyż to klimat północy. Jednak takie np. elfy mogły by zostać przedstawione jako Frankowie albo Bizantyjczycy. Interesująco zostały wykorzystane lodowe landscape i lodowa paleta. (Chodzenie większym wojskiem po lodowym moście się czasami buguje, ale wydaje mi się, że to wina gry, a nie mapy.) W niektórych dialogach argumentacja Ykola bardzo przypomina powszechną już w literaturze argumentację pierwszoplanowego 'dobrego' bohatera opierającego się o humanizm, co mnie osobiście lekko irytuje, ale nie wydaje mi się, żeby była to jakaś znacząca wada. Z mapy można się dowiedzieć sporo faktów o mitologii nordyckiej, co jest na pewno jej dużym plusem. (aczkolwiek nie wiem czy to legitne, bo jak wyżej pisałem nie znam się na tej mitologii).
Podsumowując mapa jest bardzo fajna i ją polecam. Daję ocenę 5/5.
Teren świetny, chociaż według mnie było troszkę za mało kamienia. Fabuła ciekawa. Bardzo podobało mi się legowisko potworów, ciemność dawała tam ogromny klimat.
Hm, jak przejść dostarczenie 20 kamienia do opuszczonej wieży? Niestety po zostawieniu przez tragarzy w bezpośredniej bliskości wieży nic się nie dzieje.
Niemożliwe, nikt nie miał tego błędu. Upewnij się że na pewno jest blisko zniszczonej wieży, pamiętaj też że musi być kamień ten wydobyty, a nie zrobiony z kamieniarza, czyli nieobrobiony kamień
Sprawa się wyjaśniła, mianowicie w culturesnation modzie kamień to jest to co wydobywa kamieniarz, natomiast w 8 cudzie świata jest to "nieobrobiony kamień". Wysyłałem kamień po obróbce