Cookie Control - W związku z nowym prawem Unii Europejskiej jesteśmy zobligowani poinformować, że nasza strona używa Cookies (ciasteczek) do przechowywania informacji np. o tym kiedy się zalogowałeś. Używają tego wszystkie strony w internecie, natomiast obywatele Euro-landu muszą zostać o tym poinformowani drugi raz i kliknąć przycisk \"Akceptuj cookies\".
Oficjalny Culturesnation Mod wersja 1.0 Archiwum wypakuj na dysku, nie w folderze z grą
Zawiera:
- FrankMod by Remik,
- SaracenMod by RajTo
- BizMod by Santor
- Remik's Editor 1.5
- c2mConverter by Molt
- Kilka poradników do map dat
Nowości:
- Wszystkie grywalne nacje (w tym Egipt)
- Nowy budynek: mur obronny
- Nowy statek o większej ładowności towarów i ludzi
Poprawki i usprawnienia:
- Zwiększona pojemność magazynów i fermy bydła
- Balans broni i pancerzy, tabelka obrażeń znajduje się w temacie na forum
- Zwiększony zasięg i koszt budowy katapult
- Zwiększona wytrzymałość budynków i koszt budowy wież obronnych
- Możliwość składowania miodów i jedzenia w koszarach oraz wieżach
- Przeniesienie produkcji naczyń do warsztatu garncarskiego 2
- Zwiększona ładowność podstawowego statku
Do moda zostały dodane najlepsze mapy z wszystkich części cultures i mapy użytkowników culturesnation.
Bardziej szczegółowy opis zmian oraz pełna lista map w nowym temacie "Culturesnation Mod"
Testowali: Proszak, Ares, Rumu, Emilando i Agent.
Proszak jeszcze zrobił te kozak logo.
No i Remik trochę pomógł wiedzą.
Wreszcie ktoś postanowił zrobić coś pokroju overhaula do tej gry, Jezu, ja śnię chyba. Mur obronny? Zarombiście! Sam bym się zabrał za modowanie, gdyby nie to że nie ogarniam nawet zwykłego C++, może trochę skrypty (bez komend, jedynie zmiana wartości) a o Lua nie wspomnę. Dobrze że ten bastion działa!