Cookie Control - W związku z nowym prawem Unii Europejskiej jesteśmy zobligowani poinformować, że nasza strona używa Cookies (ciasteczek) do przechowywania informacji np. o tym kiedy się zalogowałeś. Używają tego wszystkie strony w internecie, natomiast obywatele Euro-landu muszą zostać o tym poinformowani drugi raz i kliknąć przycisk \"Akceptuj cookies\".
Typ mapy: Multiplayer
Rozmiar: 500x500
Maksymalna liczba graczy" 5 ludzkich + 1 AI
Cel: Brak celów i wymagań, gracze sami kreują historię i określają typ rozgrywki.
Uwagi: Stanowiska w grze wieloosobowej mogą zająć tylko i wyłącznie gracze ludzcy, tzn. że nigdy nie będzie na mapie botów zastępujących graczy.
Podoba mnie się , gram sobie na singlu ( wiem że to nie to samo ) Moim celem jest osiągnąć 1000 populacji, dać każdemu dom, i nie budować domów powyżej 1 lv , a jak mi się będzie chciało to wyeksploruje całą mapę :P, i tak wątpię że kogoś to obchodzi
Szkoda że chociaż jedna nacja nie może być kierowana przez ai.Wroga nie mam na myśli.Bo jak sam chciałbym pograć to vmiałbym sojusznika czy coś.Fajnie by było jakby wyszła taka sama wersja ale żeby można ai było dodać.
Wybaczcie że odkopuję starą sekcję komentarzy, ale przydzielenie maksymalnej liczby jednostek do domów 1, tak żeby nie było ludzi bezdomnych jest tymczasowo możliwe. Weźmy pod uwagę, że w domu 1 mogą mieszkać de facto 3 osoby (mąż, żona i dziecko). Jeżeli ktoś wystarczająco szybko będzie zlecał kobietom rodzenie nowych dzieci, możliwe jest uzyskanie 200 dzieci w tym samym momencie czasu, co w teorii by pozwoliło na osiągnięcie przez Neptuna zamierzonego celu. Oczywiście cała ta wizja jest ruinowana faktem że dzieci po dorośnięciu są z automatu wywalane z rodzinnych domostw.