11 lat CulturesNation!

Dzisiaj mija jedenaście lat istnienia naszej strony internetowej!!! Sto lat!!!



Z tej okazji w dziale download pojawiło się pięć nowych map:
- PŁYTKIE BRODY by Emil (multiplayer 1 vs 1)
- LODOWE OŁTARZE by Mikulus (multiplayer 1 vs 1)
- DOLINA PEŁNA NIESPODZIANEK by Emil (singleplayer)
- PIRACKA UTOPIA by Proszak (multiplayer 2 vs bot)
- PRZEKLĘTA KRAINA by Ares & Jozenkow (multiplayer 4 vs bot)

Z wydarzeń tegorocznych:
- Udało się zorganizować pełny Turniej Wakacyjny. W ciągu jednego weekendu odbyło się 18 gier mutiplayer co jest wynikiem rekordowym! [Link]
- Stworzono video-poradniki do potyczek w grze wieloosobowej [Link]
- Przez ostatni rok w dziale download opublikowano łącznie 11 nowych map community.
- Odbyła się kolejna edycja konkursu na najładniejszą mapę, zwyciężył Jozenkow
- Zdekompilowano konwerter cif2txt.exe oraz stworzono narzędzie do odczytywania plików *.bmd.

W tym roku zawitało do nas również wiele nowych osób które dość często udzielały się na Discordzie, jak i Ci którzy już wcześniej byli, w tym roku znacząco wyskoczyli z ilością swojej aktywności. Wymieniając niektórych są to: Matrix25, Calculate, Alien334, Portunio, Myśliw.

Miejmy nadzieję, że kolejny rok przyniesie równie wielkie, jak nie większe, sukcesy w budowaniu naszej społeczności!

Komentarze

#1 | Silver Dragon dnia January 20 2024 00:34:55
Poproszę link do programu zawierającego narzędzie do odczytywania plików .bmd.

PS. w dziale z modami nie znalazłem
#2 | Mikulus dnia January 26 2024 19:15:22
Tutaj jest program Remika ale ma trochę bugów, z tego co pamiętam nie działa ekstracja klatek drugiego albo czwartego typu (chyba był tego jakiś update z bugfixami ale to trzebaby pokopać na Discordzie): https://cdn.disco...92917&

Tutaj jest mój algorytm pythonowy do ekstracji który pokazuje całą maszynerię pod spodem: https://cdn.disco...a8bf1&

Zasadniczo stan tego jest taki, że udało się mi i Remikowi znaleźć stare notatki Molta który był od nas z 10 razy mądrzejszy jak jeszcze działał w internecie w tematcie Culturesa, i to co on przedstawił jako pseudo-algorytmy konceptualne w pdf'ie, my przekuliśmy niezależnie na faktyczny kod który można uruchomić, nic praktycznego jeszcze się z tym nie wydarzyło bo ani ja ani Remik nie mamy wystarczająco dużo czasu wolnego żeby poświęcić się 'uprzyjaźnianiu' działania programu przeciętnym graczom, mój to surowy kod, a Remika ma troche bugów, ale progres jest. Uśmiecha się
#3 | bjarni dnia February 07 2024 21:49:34
hip hip

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?