Cookie Control - W związku z nowym prawem Unii Europejskiej jesteśmy zobligowani poinformować, że nasza strona używa Cookies (ciasteczek) do przechowywania informacji np. o tym kiedy się zalogowałeś. Używają tego wszystkie strony w internecie, natomiast obywatele Euro-landu muszą zostać o tym poinformowani drugi raz i kliknąć przycisk \"Akceptuj cookies\".
Oficjalny Culturesnation Mod wersja 1.0 Archiwum wypakuj na dysku, nie w folderze z grą
Zawiera:
- FrankMod by Remik,
- SaracenMod by RajTo
- BizMod by Santor
- Remik's Editor 1.5
- c2mConverter by Molt
- Kilka poradników do map dat
Nowości:
- Wszystkie grywalne nacje (w tym Egipt)
- Nowy budynek: mur obronny
- Nowy statek o większej ładowności towarów i ludzi
Poprawki i usprawnienia:
- Zwiększona pojemność magazynów i fermy bydła
- Balans broni i pancerzy, tabelka obrażeń znajduje się w temacie na forum
- Zwiększony zasięg i koszt budowy katapult
- Zwiększona wytrzymałość budynków i koszt budowy wież obronnych
- Możliwość składowania miodów i jedzenia w koszarach oraz wieżach
- Przeniesienie produkcji naczyń do warsztatu garncarskiego 2
- Zwiększona ładowność podstawowego statku
Do moda zostały dodane najlepsze mapy z wszystkich części cultures i mapy użytkowników culturesnation.
Bardziej szczegółowy opis zmian oraz pełna lista map w nowym temacie "Culturesnation Mod"
Testowali: Proszak, Ares, Rumu, Emilando i Agent.
Proszak jeszcze zrobił te kozak logo.
No i Remik trochę pomógł wiedzą.
Nwm czy ten mod jest pod multi, ale grałem 2 gry z kolegą gdzies po paru godzinach rozgrywki po prostu wyświetlił sie komunikat cultures przestał działać i tyle.
Myśle ze cos związne z modem ponieważ wiele razy grałem z kolegą i pierwszy raz się to zdarzyło. Nawet jak dawałem więcej niż 26 osób do statku to sie normalnie nie przydzielało
Dużo rozgrywek wywala na zwykłym culturesie tak samo często jak na modzie, jak was nie wywalało to mieliście farta. Czy wywali gre czy nie to takie 50/50 jak macie dobrego neta, jak ktoś ma chujowego to szala sie przesuwa niekorzystnie