Problemy z rejestracją

Cześć!

Z powodu problemów z rejestracją użytkowników na stronę od teraz można przeglądać i pobierać wszystkie materiały dostępne wcześniej dla zalogowanych bez logowania i rejestracji.

Serwisu musi przejść pilnie aktualizację PHP z wersji 5.6 na PHP 7.4, niestety z powodu braku czasu nie mogę tego zrobić w przeciągu następnych 10-15 dni.

Dzięki za wyrozumiałość,
ZbiRek

Zmieniliśmy szatę graficzną strony

Cześć!

Dawno mnie tutaj nie było, a może wcale to nie było tak dawno. Nie mam pojęcia. Dawno też nie było zmian na stronie, które w jakiś sposób odzwierciedlałyby, że chcemy się rozwijać w dobrym kierunku. Jak mogliście przeczytać we wcześniejszym poście, Proszak dał przełomowe informacje na temat modowania Culturesów. W związku z tym chcemy zaprezentować Wam nowy wygląd na podstawie projektu graficznego Proszaka.

Łukasz tworząc wygląd tej strony, a ja wdrażając go w życie chciał powrócić nostalgicznie do lat powstania tej gry, lata 2000. Co prawda strony w tych latach wyglądały zupełnie inaczej, ale moim zdaniem klimat został szczególnie zachowany i przypomina stare dobre czasy, kiedy każdy z nas pierwszy raz spotkał się z grą.

Mój pierwszy raz z Culturesem, był to rok 2007, kiedy moja kuzynka pokazała mi zainstalowaną grę na swoim komputerze. Miałem wtedy 9-10 lat i nie za bardzo wiedziałem o co w niej chodzi. Samą frajdę sprawiało mi budowanie farmy i patrzenie jak pracownicy sieją trawę, po to żeby potem ją skosić. Niezwykle mnie to fascynowało. Fascynowała mnie też trudność tej gry, stąd znalazłem forum - cultures.dbv.pl, jak i zrobiłem swoje, które nosiło nazwę prawdopodobnie cultures.ubf.pl. Tam poznałem część z Was - starych wyjadaczy, by potem poznać się też z Wami wszystkimi, którzy teraz odwiedzają nasze forum wyczekując nowości. Myślę, że ta nostalgia zaprowadziła nas do ciekawej chwili, w której będziemy mogli wspólnie cieszyć się największą modyfikacją do gry, która w tym momencie się tworzy. Przez nasze wspólne siły i zaangażowanie, chciałbym podziękować wszystkim członkom społeczności CulturesNation - tej na stronie i na discordzie.

Pozdrawiam wszystkich,
ZbiRek

Wielkie Modowanie

Ta wiadomość kierowana jest głównie do osób, które zaglądają na stronę,
ale nie są na naszym serwerze discord, gdzie wszyscy już o tym dobrze wiedzą.

W ostatnich tygodniach udało się dokonać największych jak dotąd postępów
nad modyfikowaniem gry. Aktualnie potrafimy:

- Zmieniać i dodawać nowe tekstury terenu
- Dodawać nowe budynki
- Dodawać nowe elementy terenu
- Edytować i dodawać nowe animacje
- Modyfikować udźwiękowienie

W gruncie rzeczy, możemy dodać dowolny obiekt do gry, wystarczy
stworzyć jego graficzny wizerunek.

Bardzo ważnym osiągnięciem, co przeszło bez echa jest konwerter DAT do c2m,
autorstwa Remika.
W praktyce pozwala on na tworzenie map większych niż 500x500, za pomocą zwykłego edytora.

Link: Link

Planem na najbliższą większą modyfikację jest uzupełnienie brakujących budynków
innym frakcjom. Aktualnie kompletowana jest baza elementów, wyciętych z istniejących już budowli w grze, za pomocą których zostaną skomponowane nowe budynki. Jest to proces bardzo powolny.
Aby go przyspieszyć, każdy kto zechce pomóc niech napisze do mnie w wiadomości prywatnej
przez stronę lub discord. Nie trzeba mieć żadnych specjalnych umiejętności.